Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä en kykene työhön mutta miksi sitä ei ole työkkärikään huomannut

Vierailija
01.04.2006 |

vaikka mulla on vain lyhyitä työsuhteita ja monesta olen lähtenyt itse lätkiin. Ammattikoulun rämpin loppuun. Sairastan ahdituneisuushäiriötä ja olen kokenut masennuksen monesti ja saanut siihen hoitoa ja terapiaa. Miten mä voin sanoo et mut pitäis tutkia tarkemmin sillä tunnen että en kykene tekeen mitään työtä,en kestä stressiä oikein ollenkaan. Mua vaan pyöritetään ja haen kursseille johon ei valita ja mitään ei ole löytynyt ja pitäis uudelleen kouluttautuakkin mutta mä en jaksa. Tää ei ole laiskuutta vaan jokin sairaus mutta kuka mua auttais???

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
01.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. porrassiivoojana mulla oli joustava työaika. Piti kohde vain tiettynä päivänä siivota, ei työaikoja silleen erikseen määrätty. Työajat saattaa siis kyetä valitsemaan aikaan, jolloin asuintaloissa ei ole paljoa ihmisiä liikkeellä. Vastuuta ei ole juurikaan ja mitään stressaavia deadlineja ei ole. Siivoaa vaan rappuset ja siirtyy seuraavaan taloon.

Vierailija
2/4 |
01.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun menemiset tiedettiin minuutilleen. Jos en siivonnut samaan aikaan aina niin se tulkittiin niin, että en ollut koko päivänä tai viikkona siivonnut lainkaan. Taloyhtiön kokouksessa ja pomolle valitettiin kun puhun liian vähän enkä ole sosiaalinen. Halusin vain todellakin hoitaa työni ja mennä kotiin lasteni luo + olihan mulla omatkin terapiakäynnit joihin piti ehtiä. Rasittavaa jos ihmisille ei kiitos, hyvää päivää ja pieni smal talk riitä. Olisi varmaan koko elämä pitänyt selvittää.

Työ oli mukavaa mutta ihmiset vaan oli rasittavia.

Eipä minullekaan mitään töitä ole löytynyt vaikka vuosia olen ollut työtön. Työmarkkinatukitöihin voi päästä ehkä. Multa on kielletty sosiaalialan työ kun saatan hyökätä ihmisten kimppuun, mutta en minäkään työkyvytön ole kenenkään mielestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
01.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on tärkeintä, että paikat tulee siivottua ja venyyhän se työpäivä, jos pitäisi vaan nojata mopin varteen ja puhua eläkeläisille.

Vierailija:

Mun menemiset tiedettiin minuutilleen. Jos en siivonnut samaan aikaan aina niin se tulkittiin niin, että en ollut koko päivänä tai viikkona siivonnut lainkaan. Taloyhtiön kokouksessa ja pomolle valitettiin kun puhun liian vähän enkä ole sosiaalinen. Halusin vain todellakin hoitaa työni ja mennä kotiin lasteni luo + olihan mulla omatkin terapiakäynnit joihin piti ehtiä. Rasittavaa jos ihmisille ei kiitos, hyvää päivää ja pieni smal talk riitä. Olisi varmaan koko elämä pitänyt selvittää.

Työ oli mukavaa mutta ihmiset vaan oli rasittavia.

Eipä minullekaan mitään töitä ole löytynyt vaikka vuosia olen ollut työtön. Työmarkkinatukitöihin voi päästä ehkä. Multa on kielletty sosiaalialan työ kun saatan hyökätä ihmisten kimppuun, mutta en minäkään työkyvytön ole kenenkään mielestä.

Vierailija
4/4 |
01.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi jonkun muun pitäisi se tehdä puolestasi???

Ryhdistäydy!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kolme