Perjantai-illan herkkusi?
Meillä on itse tehtyä pizzaa. Nam! Täytteenä jauhenlihaa, herkkusieniä, ja aurajuustoa.
Kommentit (51)
Söin pienen pussillisen sipsejä ja ostin 115g irtonamuja.
Tomaatti-mozzarella-basilika -salaattia, lakritsi-jäätelöä, vähän suolapähkinöitä, lime & mint lonkero.
Miksi ihmeessä erityisesti perjantai-iltana pitäisi mässyttää herkkuja?
Sinappisilliä, kolmen sipulin silliä, kylmäsavulohta. Perunoita ja voita. Juomaksi jääkylmää piimää
En koskaan syö iltaisin mitään, vaan menen aina tyhjällä mahalla nukkumaan. Iltasyöminen pilaa minulla yöunet, alkoholista puhumattakaan.
Rusinoita, pähkinöitä, marianne-karkkeja, maitosuklaata, suklaajäätelöä ja kirsikkahilloa. Juon päärynäsidukkaa.
Vierailija kirjoitti:
En koskaan syö iltaisin mitään, vaan menen aina tyhjällä mahalla nukkumaan. Iltasyöminen pilaa minulla yöunet, alkoholista puhumattakaan.
Miten iltasyöminen sen alkoholin pilaa ?
Riisipiirakoita sulatejuustolla ja paistetuilla kananmunilla.
Perunoita ja ruskeakastike sipulilla. Herkkua, koska tulee tehtyä vain kerran vuodessa. :)
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä erityisesti perjantai-iltana pitäisi mässyttää herkkuja?
Koska herkut on hyviä ja on kiva aloittaa viikonloppu hyvällä syömisellä.
Mozzarella pitsaa (Ristorante) ja pari olutta.
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoista. Yleensä olen kuullut, että juuri tyhjällä mahalla nukkuminen valvottaisi. Itsekin monesti herään aamulla nimenomaan siihen, että on nälkä. Enkä tarkoita, että tavassasi olisi mitään väärää. Oli vain ensimmäinen kerta, kun tuollaisesta kuulin.
Vesimelonia ja mansikoita plus vadelmachilijäätelöä salmiakkiraidoilla.
Pelmenejä, teetä, jäätelöä ja sipsejä.
Ajattelin paistaa lättyjä hillon ja kermavaahdon kera. Olutta en valitettavasti muistanut hakea, mutta sille ei nyt voi mitään.
Hamppariateria lähigrilliltä ja punaviiniä. Ehkä mätän vielä jos jaksan sipsejä dipillä ja viskiä. Haluan paskan olon koska kesäloma loppui 😭
Makaronilaatikkoa, jossa jauheliha + sipuli + makaroni + ruokakerma + pekoni. Ihanan makuista, ei kovin kiinteää.
Laitettiin miehen kanssa Kotipizzan Special opera puoleksi, minulle lonkero ja miehelle olutta. Nyt leffa ja karkkia.