Asun Oulun Tuirassa ja hermo menee Qstockin mölinään
Kauhea jumputus kuuluu koko ajan ja kaupassakaan ei voi käydä kun festarikansa toikkaroi laitamyötäisessä sinne tänne.
Kommentit (48)
Ongelma on ollut tiedossa todennäköisesti jo asuinaluetta valitessasi. Ja luulisi että tuo qstock on tuiran ongelmista pienin.
Heh, vain rakkien omistajat pistää paremmaksi. Kun 6 tuntia vuodesta paukutel!aan ja fifi on vihanen. Sulla sentään pari päivää kestettävänä...
Vierailija kirjoitti:
Heh, vain rakkien omistajat pistää paremmaksi. Kun 6 tuntia vuodesta paukutel!aan ja fifi on vihanen. Sulla sentään pari päivää kestettävänä...
Älä nyt, onhan se ainakin 6h ja 3min, kun Qstockin päätteeksikin on perinteisesti paukuteltu.
Silloin oli ok, kun Popedaa sai kuunnella omalta parvekkeelta mutta miksi se ei oo nyt? T. Toinen tuiralainen, ei ap
On se kovaa. Meillä,on täällä Seinäjoella nyt kolmas festari menossa, yksi on vielä viikon päästä. Asutaan sellaisessa paikassa, että kaikki ne kuuluu meille. Eipä haittaa.
Onneksi itse asun keskustan toisella laidalla. Keskustan läpi käveleminenkin jo hirvittää, niin paljon juopunutta väkeä liikenteessä... Halauksia ja voimia sinne Tuiraan!
Asun Turussa eikä tilanteesi kiinnosta minua pätkääkään.
Tuli varmaan yllärinä sulle tuo Qstock. Komppaan tätä sjoen ongelmaa; juhannuksen jälkeen provinssi, viikon päästä siitä tangot (koko viikko), tänä viikonloppuna solarsound ja viikon päästä vauhtiajot. 3/4:stä järjestetään ydinkeskustassa. Siinä alkaa olemaan jo vähän kestämistä varsinkin jos pitää aamuvuoroon.
Täällä Kaketsulla on Sirkus Finlandia naapurissa, nytkin kuuluu äänet :) Ei haittaa, hyvä meininki on!
Vierailija kirjoitti:
Onneksi itse asun keskustan toisella laidalla. Keskustan läpi käveleminenkin jo hirvittää, niin paljon juopunutta väkeä liikenteessä... Halauksia ja voimia sinne Tuiraan!
Oikeinko sellainen jaxuhali?
Kannattaako asua (Hesan ulkopuolisen) maan ehkä urbaaneimmassa kaupunginosassa jos elämän äänet häiritsevät, mitä?!
Minä ostin vastamelukorvatulpat ja voin mennä nukkumaan jo kymmeneltä, vaikka meillekin Qstock kuuluu. Tosi hyvin blokkaavat kaiken häiritsevän mölinän.
Vierailija kirjoitti:
Asun Turussa eikä tilanteesi kiinnosta minua pätkääkään.
Surullista
Menen nukkumaan aina ysiltä, nyt ei oo unen saannista tietoakaan! Koirakin hermostuu, on myös iltauninen. Ap
Ens vuonna tulee myös uus festari Kuusisaareen, Rotuaari piknikin tilalle. Tykkään! RP ei ollut mistään kotoisin.
Voi helkuta, se uus festarikin vielä! Eiiii! Ap
Voi kamala.