Petin miestäni ja olen nyt raskaana toiselle miehelle.
Miehen kanssa ollaan oltu yhdessä muutama vuosi. Ekat vuodet meni hyvin, kunnes ongelmia alkoi ilmaantua suhteeseen paljonkin. Muun muassa miehen eksä tuli kuvioihin suhteemme alkutaipaleilla ja sotki paljon meidän elämään mm. levitteli juoruja, uhkaili ja kiristi, niin, että meidän voimat loppui.
Tästä jonkun ajan päästä hairahduin baari-illan jälkeen yhden mukavan miehen luo, vaikka tarkoitus oli vain jutella niitä näitä..oli seksiä ym. Kunnes huomasin viikko sitten, että apua odotan lasta. No, koska meillä ei ollut seksiä mieheni kanssa ollut pitkiin aikoihin, niin tajusin, että mieheni ei voi olla lapsen isä. Oli ainoastaan vain yksi vaihtoehto, eli olin tullut raskaaksi yhdeillanjutusta. Miehelle en ole vielä kertonut? Mitä ihmettä teen? En haluaisi menettää miestä, koska rakastan kuitenkin häntä.
Kommentit (39)
Vierailija kirjoitti:
--- huomasin viikko sitten, että apua odotan lasta. No, koska meillä ei ollut seksiä mieheni kanssa ollut pitkiin aikoihin, niin tajusin, että mieheni ei voi olla lapsen isä.
Luulenpa, että miehesikin kyllä tajuaa tämän. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
--- huomasin viikko sitten, että apua odotan lasta. No, koska meillä ei ollut seksiä mieheni kanssa ollut pitkiin aikoihin, niin tajusin, että mieheni ei voi olla lapsen isä.
Luulenpa, että miehesikin kyllä tajuaa tämän. :D
Ei se Jonne ole niin fiksu ja hyvä päättelemään noin vaikeita asioita, onneksi :D
Taisi olla joku Perjantai ja vielä keskiyön aikaan kun jännämiehen karvaiset pakarat rytmikkäästi painoivat hommia ja sen seurauksena naisesi on nyt raskaana.
Tuo uutinen olisi kyllä sellainen että aika moni mies (kiltti,normaali,paha , tai ihan millainen tahansa) saattaisi ottaa jääkaapista kylmänoluen ja suudella sen kylmää metallista pintaa ja huokaista syvää + kyyneleet valuisivat pitkin poskia .
Ja ajatelkaa että joillekin se on vielä ihan todellisuutta.
En nyt kommentoi aloitusta, mutta tulipa mieleen, että olen pohtinut monesti tätä... Olen siis mies itse. Mutta niin. olen miettinyt että millainen ihminen on nainen joka pystyy elämään koko loppuelämänsä sen tiedon kanssa että lapsen isä ei olekaan kumppani / se keneksi häntä luullaan. Millainen ihminen pystyy elämään itsensä kanssa tietäen tämän asian? Koska näitä varmasti on tässäkin maassa, varmaan enemmän kuin tiedämmekään.
Onko kyse enemmän silloin siitä että ei pystytä siihen totuuden kertomiseen enää kun ei vaan pysty, vai onkohan enemmän kyse siitä että henkilö itse uskoo tekevänsä oikein tjms?
Tätä oon aina miettinyt silloin tällöin.
Vierailija kirjoitti:
En nyt kommentoi aloitusta, mutta tulipa mieleen, että olen pohtinut monesti tätä... Olen siis mies itse. Mutta niin. olen miettinyt että millainen ihminen on nainen joka pystyy elämään koko loppuelämänsä sen tiedon kanssa että lapsen isä ei olekaan kumppani / se keneksi häntä luullaan. Millainen ihminen pystyy elämään itsensä kanssa tietäen tämän asian? Koska näitä varmasti on tässäkin maassa, varmaan enemmän kuin tiedämmekään.
Onko kyse enemmän silloin siitä että ei pystytä siihen totuuden kertomiseen enää kun ei vaan pysty, vai onkohan enemmän kyse siitä että henkilö itse uskoo tekevänsä oikein tjms?
Mielestäni se on pahin mahdollinen asia minkä nainen voi miehelleen tehdä, ja joskus jos tuo asia tulee ilmi niin seuraukset voivat olla todella ikäviä ja monta elämää on pilattu eikä ole mitään parannuskeinoja ja anteeksi annettavaa.
Todella itsekäs international luonteinen nainen kyllä tuohonkin pystyy ja vielä puolustelee ja yrittää saada muutkin ymmärtämään että se oli/on oikein.
Vierailija kirjoitti:
Varmasti vahinko ja sori siitä
Miten reagoisit jos joku päivä miehesi tulisi kotiin vauva sylissään ja kertoisi että tämmönen tuli tehtyä, kännissä olin ja sua rakastan. Äidiksi varmaan alkaisit?
Abortti tai ero edessä.
Vierailija kirjoitti:
Paska tilanne.. kuinka pitkällä olet? Äkkiä sänkyyn oman kanssa ka sitte 2 viikon päästö kerrot olevasi raskaana 😀
Teet juurikin näin. Ja älä ole huolisassasi. Kuulut tilastollisesti suureen joukkoon (joka 7.), jossa lapsen oikea biologinen isä jokin aivan muu kuin aisankannattaja mies. Miehet ovat niin hölmöjä, että eivät rutiinomaisesti vaadi tälläisiä testejä ja yhteiskunta ei niitä vaadi, koska muuten syntyisi kaaos.
Vierailijax kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paska tilanne.. kuinka pitkällä olet? Äkkiä sänkyyn oman kanssa ka sitte 2 viikon päästö kerrot olevasi raskaana 😀
Teet juurikin näin. Ja älä ole huolisassasi. Kuulut tilastollisesti suureen joukkoon (joka 7.), jossa lapsen oikea biologinen isä jokin aivan muu kuin aisankannattaja mies. Miehet ovat niin hölmöjä, että eivät rutiinomaisesti vaadi tälläisiä testejä ja yhteiskunta ei niitä vaadi, koska muuten syntyisi kaaos.
Tässä kaksi torvia "ÄKKIÄ MEE SÄNKYYN"
"Miehet ovat niin hölmöjä..." Hitto te kaks älyvajaat ootte hölmöjä... Mies kyllä tajuaa ennemmin kuin myöhemmin onko lapsi sen.
Pliis älkää te puuttuko aikuisten asioihin, kun ette tiedä... Mitään...
Lapsella on oikeus isään.
Nyt laitat naisenergiasi peliin ja kannat vastuusi teoistasi. Tämä on sitten tähtiin kirjoitettu eli näin sen pitikin mennä.
Plääh oli provo tai ei niin nopeasti vain abortti etkä puhu siitä kenellekään mitään.
Sinuna jättäisin miehen. Asiat ja liittonne eivät muutenkaan voi olla kunnossa... Olet kuitenkin päätynyt vieraan petiin.
Niin, sinuna alkaisin rakentamaan elämää kaksin lapsen kanssa. Jos kykenet, ole rehellinen miehelle miksi valitset tämän uuden elämän. Jos et pysty kertoa hänelle eroa ja suuntaa voimasi uuteen elämään.
Onnea ja iloa äitiyteen! Se on parasta mitä voi olla! :)
Vierailija kirjoitti:
Sinuna jättäisin miehen. Asiat ja liittonne eivät muutenkaan voi olla kunnossa... Olet kuitenkin päätynyt vieraan petiin.
Niin, sinuna alkaisin rakentamaan elämää kaksin lapsen kanssa. Jos kykenet, ole rehellinen miehelle miksi valitset tämän uuden elämän. Jos et pysty kertoa hänelle eroa ja suuntaa voimasi uuteen elämään.
Onnea ja iloa äitiyteen! Se on parasta mitä voi olla! :)
Tämä tai jos se oikea alkuperäinen Paaluttaja olisi sinusta kiinnostunut + valmis ryhtymään isäksi omalle lapselleen.
Pahinta olisi jos ei edes hänkään eli siis lapsen oikea biologinen isä ei saisi tietää lapsestaan vaikka kyseessä onkin ns lehtolapsi
Rakastellaan missä vaan ja kenen kanssa vaan :)
Koit tunteen että siinä on jotain niin oikeaa vai ?
Jos vastaus on kyllä niin sitten sinulla on varmasti loistava käsitys oikeasta ja väärästä :)
Asioilla on tapana järjestyä ja vaikka tämä tarkoittaa että suhteesi mieheesi on loppu niin se on kuitenkin jonkun uuden alku ja ehkä niin olikin tarkoitettu tapahtumaan.
Kyllä suhteenne oli jo muutenkin kuollut jos ei seksiäkään oltu harrastettu aikoihin, tietysti sen eronkin voisi hoitaa jotenkin fiksummin.
Moraalisesti olis oikein erota ja tehdä abortti. Lapsen takia jo. Se yhdenillan pano joo joutuisi maksamaan elarit, mutta tuskin olisi sen enempää tekemisissä. Eli lapsella olisi kyllä isä, mutta ei läsnä. Ja ero olisi miehen kannalta hyvä, pääsisi eroon sunkaltaisesta "rakastavasta" pettäjästä. Jos petät, niin paskat sinä mitään rakastat. Paitsi itseäsi.
Mistä elokuvasta tämä jutun aihe on otettu ?