Mies ei suostunut syömään eilistä ruokaa
Kommentit (30)
No jestas. Se sun ukkosi on sitten vielä nirsokin. :D
Vierailija kirjoitti:
Mitäs nyt?
Syötä se sille huomenna. Silloinhan se ei enää ole eilistä vaan edellispäiväistä, eikä tule kahta päivää putkeen samaa ruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Munkin mies haluaa joka päivä eri ruokaa.
Kokataan yleensä yhdessä, ja ollaan tehty niin, että tehään iso satsi ruokaa, ja sitten pakastetaan. Sitten hän pystyy ottamaan pakkasesta aina haluamaansa ruokaa.. itse voin hyvin syödä samaa ruokaa 3-4pv putkeen ennen kuin alkaa kyllästyttämään (riippuen toki ruoasta). Salaattia + jotain sen kyljessä voisin syödä pitkään, mutta ei sitä aina jaksa tekemässä olla..
Mun mieheni ei syö pakastettua ruokaa. Maistuu kuulemma erilaiselta kuin tuore ruoka.
Miten kestätte näitä nirsomiehiä? Seurustelin aikoinaan miehen kanssa, joka ei syönyt
a) kalaa
b) sieniä
c) parsakaalia
d) papuja
e) mitään lihatonta ruokaa
f) mausteista ruokaa
g) pakastettua ruokaa
...ja suhde ei todellakaan kestänyt pitkään sen jälkeen, kun tuo nirsoilu paljastui. Allergiat ovat eri asia, mutta jos aikuinen ihminen valittaa siitä, tästä ja tuosta ruoasta, että hyi en tykkää, niin ei sellaista voi kunnioittaa, ja parisuhde vaatii kunnioituksen.
Vierailija kirjoitti:
Mitäs nyt?
Tehdään avaus av-palstalle, kuten aina. :)
Te olette olleet yhdessä toistakymmentä vuotta. Kyllähän sä hyvin tiedät, että se ei syö eilistä ruokaa, vaan aina pitää olla tuoretta. Ei tuo voinut tulla sulle yllätyksenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs nyt?
Tehdään avaus av-palstalle, kuten aina. :)
Te olette olleet yhdessä toistakymmentä vuotta. Kyllähän sä hyvin tiedät, että se ei syö eilistä ruokaa, vaan aina pitää olla tuoretta. Ei tuo voinut tulla sulle yllätyksenä.
Ei tullut yllätyksenä.
Mutta silti piti kysyä, että "mitäs nyt"? :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Munkin mies haluaa joka päivä eri ruokaa.
Kokataan yleensä yhdessä, ja ollaan tehty niin, että tehään iso satsi ruokaa, ja sitten pakastetaan. Sitten hän pystyy ottamaan pakkasesta aina haluamaansa ruokaa.. itse voin hyvin syödä samaa ruokaa 3-4pv putkeen ennen kuin alkaa kyllästyttämään (riippuen toki ruoasta). Salaattia + jotain sen kyljessä voisin syödä pitkään, mutta ei sitä aina jaksa tekemässä olla..
Mun mieheni ei syö pakastettua ruokaa. Maistuu kuulemma erilaiselta kuin tuore ruoka.
Mulla vähän sama vika, pakastettu ruoka itsessään ei ole niin hyvää. Yleensä teenkin niin, että lämmitän sen paistinpannulla, ja lisäilen vielä mausteita ja ties mitä haluankaan sekaan, niin johan maistuu.
Ainoa, että kasvispihvit mulla menee vaan tuoreena, onneksi mies syö niitä myös pakastimen kautta.
Kauhea, millainen vaimo olet! Nyt kipin kapin Stockan herkkuosastolle ja annat luottokorttisi vinkua.
Sitten nopeeta takaisin ja ala kokata kunnon ruokaa. Kun seitsemän ruokalajin ateria, snapseineen, viineineen jne. on valmis, lähestyt miestäsi polvillasi ja pyytelet samalla anteeksi, että tulit tarjonneeksi eilistä makaronilaatikkoa.
Kun miehesi syö (yksin), mene nurkkaan häpeämään ja miettimään miten voisit parantaa palveluasi mieheen nähden.
Muista vielä, että olet onnekas kun olet ylipäätään saanut noin ihanan puolison.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Makaroonilaatikkoa.
Noniin. En minäkään moista suuhuni tunkisi kuin pakon edessä. Tuplasti ylikypsennettyä makaronia - pastan irvikuva ja sitten jotain munamaitomössöä. Huh huh. Makaronilaatikko on kyllä suomalainen häpeäpilkku.
Etkö sä osaa tehdä mitään variaatiota siitä "perinteisestä"? 😃 Ihan pikku vinkki: Ei ole pakko käyttää munamaitoa, ei lihalientä, ei jauhelihaa jne. Vain mielikuvitus on rajana! 😃
Ellei aikuinen mies tiedä mitä pitää tehdä jos tarjolla oleva ruoka ei kelpaa olkoon minun puolesta tietämättä ja nälässä.