Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko lihavuus omaa syytä ikinä? Vai muiden vika?

Vierailija
28.07.2017 |

?

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mä jotenkin koen, että lihavuuteni on miehen syytä. Onnistuin laihduttamaan 30 kiloa. No vähän alkoi tuntumaan, että painoa alkaa tulla takaisin, koska mies on kokoajan ostamassa jotain hyvää, siis joka päivä. Pyysin häneltä, että jos ei ostaisi koska se on vaikeaa olla itse syömättä jos toinen mättää menemään vieressä, söisi vaikka töissä sitten. Eikös hän yhden kauppareissun aikana kysynyt 4 kertaa, että ostetaanko tätä ja tuota ja otatko sinäkin, joka ainoan kohdalla, jouduin siis jo yhden kauppareissun aikana kieltäytymään 4 kertaa.

No mies osti tuotteet ja siihen jäi sen kertainen yritykseni, eikun seuraavana päivänä morkkiksen kanssa uudestaan kauppaan ja vielä sanoin miehelle, että en halua herkkuja, koska koitan laihduttaa, niin eikös tämä taas kysynyt jokaisen tuotteen kohdalla otanko minäkin. No joskus aina onnistun olemaan syömättä, vaikka mies päivittäin herkutteleekin vieressäni. Vaikeaa se on sanoa, etten halua, jos minä odotan autossa kun mies käy kaupassa ja tulee ulos sieltä jäätelöt kädessä. Sano siinä sitten, että en syö.

No nyt olen lihonut 40 KILOA!!! eli painan 10 kiloa vielä enemmän kuin aiemmin. En näitä kiloja saa pois niin kauan kun mies ei tue minua. Aivan mahdotonta pysyä hoikkana kun asuu hänen kanssaan. Minun pitäisi olla totaali herkkulakossa jotta pystyisin olemaan ilman kun mies syö vieressä, niin kauan kun silloin tällöin herkuttelen, on todella vaikeaa katsoa vieressä, tulee aina "no jos nyt yksi"

Yksin kauppaan ja mies myöskin kärsimään, syökööt herkkuja

kodin ulkopuolella. Näin meillä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi seitsemän