Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies haluaa edetä hitaasti, itseäni himottaa

Nainen41
28.07.2017 |

Olen eronnut jo jokin aika sitten todella pitkästä avoliitosta ja vuosia siinä vietettiinkin vain kämppiksinä eli olo ollut jo pitkään kuin nunnalla luostarissa. En ole halunnut edes kylmän suhteen aikana ottaa kuvioihin mitään "salarakasta", koska se ei sovi mun mentaliteettiin. Nyt erottuamme aloin liki heti katsoa itselleni seuraa ja vuosien seksittömyyden jälkeen halut ovat koko ajan ihan tapissaan...taidan ajatella seksiä päivittäin enemmän kuin keskivertomies :o

Löysin nettideittailun maailmasta miehen, jota olen nyt tapaillut (toki harvakseltaan) parin kuukauden ajan. Nautin hänen seurastaan, juttelemme ja halailemme paljon. Saatamme makoilla sängyssä ja kosketella sekä halailla pitkiäkin aikoja, eikä aina tarvitse sanoa mitään...toisen seura ja kosketus riittää. Mies on silminnähtävän halukas tai ainakin erektio ja sen housujen lievä kostuminen viestii halukkuudesta, mutta silti se pidättäytyy. Itselläni kierrokset ovat ihan tapissaan, housut märkänä ja kroppa huutaa hoosiannaa, mutta mies ei anna : ( En ole kinunut häneltä seksiä tms., vaan antanut hänen edetä asioissa omaan tahtiinsa. Olen kyllä ilmaissut myös hyvin selvästi, että haluan häntä. Hän vetoaa töihin ja omassa elämässä oleviin negatiivisiin asioihin, jotka vievät liki kaiken energian eikä sitä tahdo enää riittää juuri mihinkään muuhun...ainakaan sekstailuun. Mitä tehdä, miten saisin jäitä hattuun, että kestän tätä tilannetta? Panettaa ihan hulluna, mutta en halua ahdistaa häntä mihinkään suorituspaineisiin.

Ja siis ei, hänellä ei tunnu olevan erektio-ongelmaa, hän ei seurustele tai ole salaperhettä eikä hänellä ole mikromunaa, saati ole kaappihomo....joku keksii vielä jonkun muun tekosyyn, mutta niitä en nyt etsi. Vaan lähinnä ideoita, miten kestän tätä panttaamista (masturbointi vie halut vain hetkeksi, eikä sitä enää vuosien jälkeen jaksa...haluaa muuta!) ja millaisia kokemuksia muilla himokkailla naisilla on ollut, kun suhteen alussa mies haluaa tutustua hitaasti ennen seksiä.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma kokemus. Silloin kun tutustuin vaimooni, minulla teki mieli pillua. Seurusteltiin noin kuukaudenpäivät, ennen kun menimme sänkyyn. Toiset harrastavat yhdenyön juttuja, ok ei kuulu mulle. Tai paneskellaan niin kauan kunnes huuma on ohiM50+.

Vierailija
2/21 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluu tsekkaa ensiksi, et kupoli on kunnossa ja sen jälkeen katsotaan löytyykö housusta älytön hehtaarihalli, jossa mulkun heilutus tuntuu lähinnä kuin ulkona pyörittäisi helikopteria.

Moni hyvä nainen on tullut dumpattua hehtaaripillun takia, en ymmärrä miten nykyajan naiset ovat saaneet itsensä noin löysään kuntoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluu tsekkaa ensiksi, et kupoli on kunnossa ja sen jälkeen katsotaan löytyykö housusta älytön hehtaarihalli, jossa mulkun heilutus tuntuu lähinnä kuin ulkona pyörittäisi helikopteria.

Moni hyvä nainen on tullut dumpattua hehtaaripillun takia, en ymmärrä miten nykyajan naiset ovat saaneet itsensä noin löysään kuntoon.

Vierailija
4/21 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No yksi lapsi on kyllä vuosia sitten tullut alakautta, mutta olen myös treenannut jonkin verran lantiopohjan lihaksia enkä usko omistavani ihan hehtaarihallia. Ainakaan normikokoiset dildot eivät käy mulle, ovat hieman kivuliaita vaikka miten himottaisi. Saan parhaat orkut pienellä n. 2,5cm halk. dildolla. Mutta joo, enpä osaa sano, kun en omista penistä jolla olisin voinut asiaa tutkia ; )

Ja mitä tulee pääkoppaan, niin mitään mörköjä ei ole kaapissa. Ei angsteja, ei lääkityksiä, eikä muitakaan epämääräistä korvinevälisotkuja. Myös talouspuoli (l. koulutus & työ) ovat reilassa eli en hae itselleni mitään "sugar daddya", saati lapsille uutta iskää heillä on jo sellainen.

Vierailija
5/21 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduta!

Vierailija
6/21 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sillä herpes tai joku muu tauti josta ei uskalla sanoa?

Vierailija
7/21 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos, laihdutan koko ajan eikä mun ylipaino ole sille ongelma...itse asiassa ei oikeastikaan halua, että mä laihdutan enempää ; )  Haluaa, että on puristeluvaraa joka paikassa....

Eikä pitäisi myöskään olla sukupuolitauteja, kun silläkin on kulunut jonkun aikaa edellisestä kerrasta. Sitä ei ole huvittanut yhden yön jutut enää eikä ole aktiivisesti etsinyt itselleen seurustelukumppania.

Edelleen kaipaisin mielummin vinkkejä, että miten jaksan tätä loputtoman tuntuista odottelua? Olen jopa miettinyt, että tuleeko tästä odottelun jälkeen muuta, vai suhde etenee/ elää hitaalla temmolla jatkossakin : /

Vierailija
8/21 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kymmenkunta vuotta nuorempi mies ja jos seurustelisin niin voisin, eri syistä, olla vastaavassa tilanteessa kuin miehesi.

Voisiko apu löytyä erilaisista tavoista harrastaa seksuaalista kanssakäymistä? Jos seksi ei olisikaan mustavalkoista koskettelu vs yhdyntä?

Olen seksuaalisesti erittäin herkkä ja monet arkipäivän asiat tuntuvat eroottisilta vaikka ei haluaisi ja moni voi varmaan kuvitella miten kiusalliselta se tuntuu. Lisäksi taustalta löytyy ihmissuhteiden ja seksin saralta erittäin kipeitä muistoja joista olen saanut selvitä melko pitkälti omin avuin. Itse toivoisin, jos joku nainen huolisi, rauhallista ja kokeilevaa lähestymistä seksualisuuteen. Hyviä keinoja voisi olla ainakin seuraavat:

-Hyvä harjoitus voisi olla vaatteiden vaihto niin että olen läsnä tilanteessa mutta katson poispäin tai, mieluummin, katson kohti mutta silmät on sidottuina. Tuolla harjoituksella pääsee jo ns. naisen intiimille alueelle jota ei kaikille jaeta mutta samalla on kuitenkin suljettu aistiärsykkeitä pois ja pääsee rauhassa tunnustelemaan miltä tällaisessa tilanteessa oleminen tuntuu.

-Miten olisi itsetyydytys niin että tyydytät itseäsi missä se hyvältä tuntuukaan, tiedät itse mikä tai mitkä ovat ne omat lajisi, ja mies on seuraamassa toimintaa siten että tietää mitä on menossa mutta ei saa kuulla tai nähdä kaikkea. Silmien sitominen, pois katsominen, korvatulpat, kuulosuojaimet, kuulokkeet tms. ovat hyvä apu. Idea on se että teet todella intiimiä touhua mutta mies voi kuvitella asiaa mielessään niin pitkälle/tuhmaksi kuin hyvältä tuntuu ja päästä näin pikkuhiljaa kokemaan entistä enemmän sikäli kun se alkaa hyvältä tuntua.

-Vaatteet voivat minun tapauksessa olla tärkeä yksityiskohta. Kun alan ottaa kontaktia vastapuoleen tai aletaan riisuutumaan niin stringit ja paljastavat rintaliivit eivät ole paras vaihtoehto. Sopiva toppi, urheilumalliset rintaliivit, vähän mummomaiset alushousut tms. ovat parempi idea. Hyvä idea itselle olisi esimerkiksi aloittaa rintojen koskettelu toppien päältä niin että vastapuolikin alkaa käydä kuumana ja näin pikkuhiljaa saada kokemusta siitä miten kumppanin keho toimii ja mistä kumppani pitää.

YHTEENVETONA: variaatioita seksuaalisten tarpeiden tyydyttämiseen löytyy. Pitää vain löytää ne oikeat ja ne ovat eri ihmisille ihan erilaiset. Edellä esitetyt ovat vain esimerkkejä jotka voivat toimia minuun, en ole varma kun en ole päässyt kokeilemaan. Tärkeintä olisi että kuuntelisit miestäsi aidosti, et hukuta häntä "akkamaisen" (anteeksi ilmaisu, en löytänyt parempaa) verbaaliakrobatian alle vaan kuuntelet sopivissa tilanteissa aidosti miehesi tarpeita ja toiveita. Itse olen sen tyylinen mies että naisen tulisi olla valmis jo melko alussa puhumaan seksuaalisista asioista mutta samalla muistaa että seksi vaatii totuttelua, voi olla pitkänkin ajan takana ja seksuaalisista aiheista puhumisessa ei ole mitään taka-ajatuksia vaan ideana on välttää liiallinen seksuaalinen ylikuormitus ja toisaalta se että rikkoisin naisen seksuaalisia rajoja. Kieltämättä aika ristiriitaista kun huumorini on aika ronskia. Pääasia että malttaa odotella, minun tottua kumppanin seksualisuuteen ja muihin intiimeihin asioihin ja kerätä luottamusta. Tuo odotus voi lopulta palkita itsensä, taustalta löytyy mies joka haluaa tyydyttää kumppanin tarpeet, niin arjessa kuin sänkykamarin puolella ja sitoutua pitkäaikaiseen ja lämpimään suhteeseen.

MUTTA nämä olivat vain omia ajatuksia ja mielipiteitä, eivät ainoa totuus maailmassa. Kysykää toki jos haluatte lisätietoa tai jäi epäselvyyksiä. Kaikkea saa kysyä, päätän mihin uskaltaa vastata ja miten syvällisesti ja mitkä ovat liian intiimejä jaettavaksi.

Vierailija
9/21 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paha tilanne. Selvästikään seksihaluja ei häneltä mikään vie kun seisoo kerran. Lienee huonoja kokemuksia taustalla. Epävarmuutta, suorituspaineita. Veikkaisin tässä tapauksessa, että on herkästi tulevaa tyyppiä ja pelkää epäonnistumista. Entä, jos aloittaisitte niin, että hän käsillään tai kielellään tyydyttäisi sinut ensin. Jos siis sellaisesta pidät? Vähentäisi sitten paineita itse suorituksesta, jos sinä olet jo saanut orgasmin tai useamman muilla tavoin? Itseluottamuksen puutetta hänellä varmasti on noihin hommiin, vahvista sitä!

Vierailija
10/21 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä kommentteja herkkä_mies ja kreivi : )

Missään vaiheessa en ole häntä lyönyt alas, kysellyt missä vika tai muutakaan typeryyttää...en siis pakota, enkä ala tivaa syitä pidättäytymiseen. Sen verran asiasta on kuitenkin keskusteltu, että hänellä on taustalla toki hyviä, mutta jonkin verran tosi huonojakin kokemuksia naisista ja suhteista. Väittää, ettei olisi saanut pahasti siipeensä, mutta merkit viittaavat toisin : (  Haluan hänen edetä asioissa omaan tahtiinsa, eihän kukaan nainenkaan varmaan halua päälle käyvää miestä jos itseään ei huvita, miksi siis miehellä asia olisi toisin. Varmaankin suorituspaineet saattavat sotkea ajatuksia, koska hänellä seurustelusta (ja ymmärtääkseni myös seksistä) on kulunut jo tovi. Sängyn pohjalla ollaan vietetty pitkiäkin aikoja ja kyllä siinä on ollut käsipelin takia laukeaminen lähellä itse kullakin, mutta ei olla viety asioita siihen pisteeseen, vaan tietyn rajan lähestyessä mies on laittanut jäitä hattuun.

Mietin vain mitä elämän ironiaa tämä voikaan olla, kun kylmän avoliiton jälkeen löytää kivan tyypin, joka haluaa edetä etanan vauhtia ja itsellä on 100lasissa kiilto silmissä. Lienee kait tyyppiesimerkki siitä, miten miesten ja naisten halut/ libido eivät koskaan ole ihan synkassa....paitsi niissä täydellisissä parisuhteissa : )

Vierailija
11/21 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko cuck?

Vierailija
12/21 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieman karkea idea: ottakaa kunnon kännit. Pelatkaa vaikka Afrikan Tähteä ja aina kun avataan lappu niin shotti huuleen. Tai sitten jotain seksipeliä, jolloin pelin sääntöjen mukaan on "pakko" edetä pidemmälle.

Vierailija
13/21 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä enää mitä tehdä. Ottaa vaan pannuun, kun ottajia riittäisi (karkeasti sanottu, mutta niin se on) ja yksi miettii, että sekstailla vaiko tekstailla...apuva! Annanko himoilleni vallan ja siirryn suosiolla seuraavaan, vai odotanko kiltisti hamaan tulevaisuuteen tämän kaverin myöntymistä seksiin, siis siihen ihmisen perusviettiin, jota hänellä ei tunnu jollain tapaa olevan?

Vierailija
14/21 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän outoa on ettei mies jo anna, 2 kk on riittävä aika. Kesken jättäminen on kummallista ja loukkaavaakin.

Mulla on auttanut itsetyydytys. Nautin siitä täysillä ja se tuntuu todella hyvältä. Saan täydellisiä, isoja orgasmeja. Ajattelen sen ihan omana juttunaan joka tyydyttää seksintarvettani sellaisenaan. Ainakin on se, jos ei miehen kanssa ole.

Vierailija
15/21 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuota itsetyydytystä on tullut harrastettua ihan riittävästi itsekin ja totta kai se on ainoa ratkaisu, kun hommat "jätetään kesken". Orgasmit eivät ole koskaan ongelma vaan se, että haluaisin niitä tämän miehen kanssa...en enää yksinäni : (

Lisää soppaa hämmentää se, että toinen mies taas haluaisi minua kuumottavasti, mutta kyseessä on melkoisen ailahteleva persoona (= tempperamenttinen) enkä ole tästä syystä halunnut edetä hänen kanssaan yhtään mihinkään. Tämä pidättäytyvä uusi tapailu-/ seurustelukumppani on kuitenkin rauhallinen ja kiltti ja voisin kuvitella, että hän varmaan rajulla tavalla ihana sängyssä, kun vaan siihen asti joskus päästäisiin. Eli taidan siis vielä malttaa mieleni, tyydytellä itseäni ja toivoa parasta. Mutta jos muutamien viikkojen aikana asiat eivät ala edetä, niin sitten hyppään Hr. himokkaan sänkyyn ja alan katsoa itselleni hieman aktiivisempaa, kilttiä vaan lakanoissa vähemmän kilttiä miestä.

Vierailija
16/21 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen41 kirjoitti:

No yksi lapsi on kyllä vuosia sitten tullut alakautta, mutta olen myös treenannut jonkin verran lantiopohjan lihaksia enkä usko omistavani ihan hehtaarihallia. Ainakaan normikokoiset dildot eivät käy mulle, ovat hieman kivuliaita vaikka miten himottaisi. Saan parhaat orkut pienellä n. 2,5cm halk. dildolla. Mutta joo, enpä osaa sano, kun en omista penistä jolla olisin voinut asiaa tutkia ; )

Ja mitä tulee pääkoppaan, niin mitään mörköjä ei ole kaapissa. Ei angsteja, ei lääkityksiä, eikä muitakaan epämääräistä korvinevälisotkuja. Myös talouspuoli (l. koulutus & työ) ovat reilassa eli en hae itselleni mitään "sugar daddya", saati lapsille uutta iskää heillä on jo sellainen.

Mutta eihän mies sitä tiedä ennen kuin tutustuu sinuun paremmin.

Kun mies kerrankin toteuttaa sitä useimpien naisten kuuluttamaa neuvoa edetä hitaasti, niin heti löytyy nainen jota se riepoo.

Vierailija
17/21 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tollasta pihtaria kukaan jaksa. Tinder on täynnä halukkaita miehiä, jotka myös nussii..Eli siirry seuraavaan.

Vierailija
18/21 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän outoa on ettei mies jo anna, 2 kk on riittävä aika. Kesken jättäminen on kummallista ja loukkaavaakin.

Mulla on auttanut itsetyydytys. Nautin siitä täysillä ja se tuntuu todella hyvältä. Saan täydellisiä, isoja orgasmeja. Ajattelen sen ihan omana juttunaan joka tyydyttää seksintarvettani sellaisenaan. Ainakin on se, jos ei miehen kanssa ole.

Koska tahansa voi kieltäytyä seksistä. Koskaan ei ole velvollisuutta tehdä seksissä mitään mitä ei halua. Eikä nämä opetettu jo yläasteella? Juu ei se kesken jättäminen kivaa ole, mutta voi voi.

Vierailija
19/21 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä ajattelen, että positiivista, kun jaksat odottaa, ja jätät muita ehdokkaita ulkopuolelle. Toisaalta miehen käytös vähän ihmetyttää. Jos jo monta kertaa makoiltu ja kosketeltu yhdessä, niin luulisi etenevän jo pidemmälle.

Vierailija
20/21 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten sanottua itseni ja muidenkin puolesta, että ihmisillä voi olla siellä pääkopassa mitä lie blokkeja milloinkin ja nyt omalle kohdalleni vain sattui tällainen tapaus. En siis valita sitä, että miksi ei hypätty sänkyyn heti 1. tai 2. treffeillä, mutta voisin kuvitella "erittäin halukkaiden" miesten ainakin ymmärtävän tuntemukseni....itse haluaa, vaan toinen ei anna etkä TIETENKÄÄN voi pakottaa tai velvoittaa mihinkään akteihin : /

En myöskään voi laittaa kalenteriin mitää deadlinea asian suhteen, mutta voisin kuvitella muutaman lisäviikon aiheuttavan jo sen verran paineita itselläni, että tuskin enää voin olla hyppäämättä jonkun muun (himokkaan & halukkaan) sänkyyn. Täytyypä ensi kerralla vain lämmitellä kaveria vielä enemmän, ettei pakittamisen mahdollisuus enää tule edes mieleen :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kuusi