Oletko jo ulkonäkösi sekä vartalosi kiinteyden ja kimmoisuuden osalta elämäsi ehtoopuolella?
Kommentit (8)
Kohta tulee 40v. täyteen, eli kyllä. Tosin, nyt olen alkanut kiinnittää huomiota kuntoon ja tetveellisempiin elämäntapoihin.
Ei kai nelikymppisenä vielä olla ehtoopuolella? Itse ajattelin että se aika koittaa joskus kasikymppisenä? T.42v.
Nyt on alkanut alamäki, myönnän. Kuudetta kymmentä mennään.
No en nyt vielä sentään ehtoopuolella ole. Ikää on 47, eikä tietenkään tässä iässä tunne enää itseään niin freesiksi kuin parikymppisenä. Elämä tässä iässä on kuitenkin ihanaa ja tietyllä tavalla rentoa: Ei tarvitse enää stressata turhista ulkonäköjutuista, ja osaa olla itselleen armollinen kaikissa muissakin suhteissa.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai nelikymppisenä vielä olla ehtoopuolella? Itse ajattelin että se aika koittaa joskus kasikymppisenä? T.42v.
En ole pitänyt itsestäni kovinkaan hyvää huolta. Nuorempana pysyin laihana, vaikka mitä tein ja söin. Nykyään on ylipainoa noin 10 kg. Mutta nyt sitten koitan tsempata, jotta 40v. täyttäessäni ylipaino olisi poissa.
Kyllä vain. Onneksi on tässä vaiheessa elämää jo muutakin miettimistä kuin kehon kimmoisuus. Sitä suosittelen ap:llekin että elämän hankkimalla jää huomattavasti vähemmän aikaa miettiä turhanpäiväisiä asioita.
Täh, nelikymppisenä ehtoopuolella? Olen kohta 44 ja ihoni on aivan kimmoisa. Mutta kyllä se johtuu siitä, että en koskaan ole viihtynyt auringossa, en polta, en juurikaan juo alkoholia ja olen aina liikkunut paljon. Suuria painonvaihteluita ei ole ollut. Ilmeisesti tässä iässä eletyn elämän huomaa viimeistään.
Juu-u, parasta ennen päivämäärä meni jo vuosia sitten.