Kondomi jäi sisään hetkeksi
Kondomi jäi sisälleni miehen vetäytyessä ulos. Sain kondomin heti poistettua ja suljin kondomin suun., sperma oli siinä sisällä. mutta huolettaa jos siittiöitä meni reisilleni tai häpyhuulille miehen luiskahtaesa siitä ulos.
Oli kiertopäivä 6., ja minulla oli viimeinen vuoto päivä, sisällä tehdasvalmisteinen kuukautissieni (miehen penis ei yltänyt siihen, sivuhuomautus).
Haenko jälkiehkäisyn??
Kommentit (6)
Vierailija kirjoitti:
Mulla käynyt pariin otteeseen, niin että kumi jäänyt sisään, ja hain varmuuden vuoksi. Mieluummin liian varovainen, kuin vahinkolapsi.
Tosin apteekkarit oli v'ttumaisia, tuomitsevasti muistuttivat ehkäisyn käytöstä, ja sanoivat että ensi kerralla pitää käyttää kumia.. eivät kai ymmärrä, että vahinkoja sattuu :)))
Aika asiatonta käytöstä heiltä, mulle ei apteekissa sanottu muuta kuin kassalla pillerin käyttöohje ja heipat lähtiessä. Ei kyllä pitäisi saarnat kuulua heidän tehtäviinsä :/
Mulla käynyt pariin otteeseen, niin että kumi jäänyt sisään, ja hain varmuuden vuoksi. Mieluummin liian varovainen, kuin vahinkolapsi.
Tosin apteekkarit oli v'ttumaisia, tuomitsevasti muistuttivat ehkäisyn käytöstä, ja sanoivat että ensi kerralla pitää käyttää kumia.. eivät kai ymmärrä, että vahinkoja sattuu :)))