Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pienten rintojen kiitollisuusketju

Vierailija
28.07.2017 |

Kun tuossa oli toinen aloitus pieniin rintoihin liittyen, niin tehdäänpä tällainen: Luetelkaa asioita joiden vuoksi olette iloisia että teillä on pienet rinnat!

Voin aloittaa: Pienet rinnat ei ole tiellä liikkuessa, ja voin välillä kulkea ilman liivejä ilman että kukaan huomaa :)

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän ketjun tarkoitus on varmasti hyvä, mutta itseäni alkoi näin isorintaisena surettaa omat hinkkini entistä enemmän... tällaisilla vertailuketjuilla saadaan aina pahoitettua toisen osapuolen mieli. Onko mitään mieltä tehdä tällaisia ylistysketjuja mihinkään suuntaan?

Tuskin tämän aloituksen tarkoituksena on pahoittaa kenenkään mieltä vaan ennemminkin tsempata pienirintaisia. Kuvittelepa miltä se tuntuu kun ympäröivä maailma pahoittaa sun mielen joka paikassa, ei vain yksi ketju vauva palstalla. Kuten edellä jo todettiin, joka tuutista toitotetaan 247 sitä viestiä että isot rinnat on se juttu, eikä pienistä rinnoista ole mihinkään.

Niin että turhaan sinä niitä "hinkkejäsi" suret, nehän on juuri sitä mitä miehet haluavat ja mikä tekee naisesta naisen. Näin on kerrottu tälläkin palstalla lukemattomia kertoja.

T. Katkera b-luokan nainen

Vierailija
22/52 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo joo, olette te pienitissiset naiset niin täydellisiä pienine itikanpistoinenne että voi hellanlettas sentään! Tissit tekee naisen, ihan vaan teillekin tiedoksi!

T: Isotissinen nuori nainen :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän keskiverroista rinnoistani koska:

1. Löytyy todella paljon ihania, kauniita ja hyvännäköisiä rintsikoita mistä tahansa kaupasta.

2. Eivät haittaa liikkumista.

3. Miehet näkevät minussa muutakin kun rinnat.

4. Ei ole ongelmia niska-hartia seudulla.

5. Ei tarvitse pelätä roikkumista mahan päällä.

6. Eivät pursua kivoista paidoista ulos.

7. Ei tissihikeä.

Enempää en nyt keksinyt. Kokoni on 85B :)

Ja tämän piti siis olla positiivinen ketju mutta tännekin siis eksyi mielensä pahoittajia

Vierailija
24/52 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo joo, olette te pienitissiset naiset niin täydellisiä pienine itikanpistoinenne että voi hellanlettas sentään! Tissit tekee naisen, ihan vaan teillekin tiedoksi!

T: Isotissinen nuori nainen :)

Kukaan, joka on aidosti tyytyväinen itseensä, ei tunne tarvetta vastata tällaiseen ketjuun valitsemallasi tyylilajilla tai tunne ylipäätäänkään tarvetta mollata muita. Mutta sinä taidatkin todellisuudessa olla katkera setämies, joka ei yllä saamaan edes niitä halveksimiaan pienirintaisia. :D

Vierailija
25/52 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aa-kuppi enkä keksi näistä mitään positiivista. EN MITÄÄN. Liikuntaa en harrasta enkä ole koskaan harrastanutkaan.

Vierailija
26/52 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä näitä mielensä pahoittajia oikein sikiää kuin sieniä sateella?

Alkaako täälläkin varsinainen tappelu aiheesta? Kuka oikeassa ja kuka väärässä?

Mutta painovoima on pienille armollisempi kuin isommille, sille nyt ei kukaan mahda mitään ;)

Vierailija
27/52 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienirintaisena tietää, että kumppani ei ole kiinnostunut minusta pelkästään seksuaalisista syistä.

Vierailija
28/52 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla kiitollinen siitä, että miehet ei tuijota.

Vierailija
29/52 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi lasta, imetystä yhteensä kaksi vuotta, ikää jo 40 + ja tissit edelleen kuin teinillä: kiinteät b-kupit.

Vierailija
30/52 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös pienet (joiksi b-kupitkin laskettaneen) rinnat saavat tuijotusta osakseen, riippuu ihan miten pukeutuu. Avonaisissa ja/tai tiukahkoissa paidoissa saa kyllä katseita rintamusseudulle, samoin rannalla.

Vierailija
31/52 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi olla kiitollinen siitä, että miehet ei tuijota.

Mä taas nimenomaan toivoisin että miehet tuijottaisivat ja kuolaisivat minua. Miehiltä saatu huomio on elämäni suola. T. katkera aa-kuppinen lauta

Vierailija
32/52 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen iloinen siitä että pienet rintani eivät roiku yhtään. Ne ovat pyöreät, pystyt ja terhakat. Joskus harmittelin rintojeni pientä kokoa kunnes näin isorintaisen kaverini ilman paitaa. Vaikka me molemmat olemme nuoria parikymppisiä naisia, kaverini rinnat roikkuvat niin pahasti että niiden alla pysyisi varmaan kynäpenaali. Nännitkin olivat maata kohti.

Vierailija
33/52 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pienirintaisena tietää, että kumppani ei ole kiinnostunut minusta pelkästään seksuaalisista syistä.

En olisi asiasta ihan varma.

Vierailija
34/52 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isorintaisena tsemppasin pienirintaista ystävätärtä kertoen ettei mies ole sen arvoinen jos jättää pienten rintojen vuoksi. Ei auttanut koska kuulemma rintojen koko tekee naisen. Mutta ei sekään ole kiva kun yrität pitää asiallista keskustelua miehen kanssa ja mies joko jatkuvasti vaivihkaa vilkuilee rintojasi tai tuijottaa niitä häpeilemättä.

Vierailija
35/52 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienet rinnat on helppo tutkia (kasvaimet).

Mulla on aa-rinnat ja vielä nelikymppisenäkin välillä kadehdin b-c-rintoja. Tämä ketju sai minut älyämään miten onnekas oikeastaan olen. Elämä pienten rintojen kanssa on tosi helppoa! Maitoa ei tullut riittävästi aikoinaan, mutta siihen ne huonot puolet oikeastaan jäävät. Kokoa saa tarvittaessa lisää vaikka topatuilla rintsikoilla. Kotona voi olla aina ilman rintsikoita (ja miksei muuallakin).

Vierailija
36/52 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla ilman rintaliivejä. Tissit ei pääse roikkumaan, ainakaan kovin kauas :D

Vierailija
37/52 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää nuorelta ja urheilulliselta vaikka ei olisi enää niin nuori eikä urheilisi.

Minusta on aina sanottu, että olen urheilullisen näköinen, en ole ikinä erityisemmin harrastanut liikuntaa. :D

Vierailija
38/52 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi pukeutua avonaisiin paitoihin ja näyttää yhä tyylikkäältä, ei rivolta. Pienet rinnat luovat vaikutelman nuoruudesta. Pienet rinnat eivät valu maatessa kainaloihin. Ei tissihikeä ja hajuja rintojen alla.

Vierailija
39/52 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pienet rinnat on helppo tutkia (kasvaimet).

Mulla on aa-rinnat ja vielä nelikymppisenäkin välillä kadehdin b-c-rintoja. Tämä ketju sai minut älyämään miten onnekas oikeastaan olen. Elämä pienten rintojen kanssa on tosi helppoa! Maitoa ei tullut riittävästi aikoinaan, mutta siihen ne huonot puolet oikeastaan jäävät. Kokoa saa tarvittaessa lisää vaikka topatuilla rintsikoilla. Kotona voi olla aina ilman rintsikoita (ja miksei muuallakin).

Pienemmät rinnat ovat kuulemma yleensä paremmat maidontuottajat. Maitorauhasia ja -tiehyitö on yhtä paljon tai enemmän kuin isoissa rinnoissa.

Vierailija
40/52 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isorintaisena sanon, että pienten rintojen yksi hyvä puoli on myös siinä, ettei ihmiset jää toljottamaan niitä. Mulla on isot ja kuitenkin ihan hyvännäköiset rinnat. On ärsyttävää, kun jopa osa naisista puhuu mun rinnoille. Oikeasti on ollut työtilanteitakin, joissa naiskollega on puhunut vain mun rinnoille - voitte kuvitella miten outo tilanne se on. Tiukkoihin toppeihin tai avarakauluksisiin paitoihin ei viitsi edes yrittää enää pukeutua, kun tuijottelun ohella saa silloin myös kommentteja. "Hyvät tissit" kommentti voi imarrella alussa, mutta on paljon tilanteita jossa tuntuu että ne tissit on ainoa kiinnostava asia. Niin ja isoista tisseistä saa kommentteja myös heteronaisilta ja ihan kahvipöytäkeskusteluiden lomassa. Aina kommentointi ei ole positiivista.