Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen reppu ekalle menevälle?

Vierailija
27.07.2017 |

Siinäpä kysymys. Poika on vähän hukassa itse. Isänsä katseli jotain Ninjago-reppua mainoksessa, kun itse mietin, että onko liian lapsellinen ja kahden viikon jälkeen haluaa uuden repun. Millaisia reppuja ekaluokkalaisilla yleensä on ylipäätään?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
27.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kånken on aika hyvä. Sitä saa useissa väreissä.

Vierailija
2/9 |
27.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on Lego-reppu ekaluokkalaiselle. Ekaluokkalainen on lapsi, joten mitä lapsellisuus haittaa. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/9 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei hemmetissä kannata lapselle ostaa Kånken reppua vaikka onkin pirun kestävä ja muuten laadukas.  Itselläni oli Kånken reppu ekalta luokalta aina kuudennelle asti ja hiton epämukava ja raskas kantaa painavia koulukirjoja johtuen niistä ohuista ja pehmustamattomista olkahihnoista.  Aina hartiat kipeinä.

4/9 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä3781 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei hemmetissä kannata lapselle ostaa Kånken reppua vaikka onkin pirun kestävä ja muuten laadukas.  Itselläni oli Kånken reppu ekalta luokalta aina kuudennelle asti ja hiton epämukava ja raskas kantaa painavia koulukirjoja johtuen niistä ohuista ja pehmustamattomista olkahihnoista.  Aina hartiat kipeinä.

Niin, tietty eri asia jos nykyään niitä saa vähän leveämmillä ja pehmustetuilla olkahihnoilla..

Vierailija
5/9 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille ostettiin tytölle vaaleanpunainen Kånken. Ei enää napannut Frozenit ja muut. Vähän harmi, kaikilla kavereillaan oli jo eskarissa se Kånken ja lapsi halusi myös..

Vierailija
6/9 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen, johon mahtuu kirjat ja penaali, josta lapsi itse tykkää.

Vierailija
7/9 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reppu? Ei enää kirjoja kuljeteta repussa, ne kulkee leijulaudan päällä siinä jalkojen välissä.

Vierailija
8/9 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta tarpeeksi iso, että saa mahtumaan sujuvasti kirjat ja liikkakamat ym.sinne reppuun. Monesti näkee tunneilla liian ahtaita reppuja varsinkin eka- ja tokaluokkalaisilla,jotka sitten yrittävät sulloa kirjat ja vihkot ym.koulunkäyntiin liittyvät  tavarat ahtaaseen muotireppuun.

T avustaja

Vierailija
9/9 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse valitsi kaupasta maastokuvioisen ja on siitä hyvin ylpeä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yksi