Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten useimmat nauttii kampaajalla käymisestä, minä en

Vierailija
27.07.2017 |

2,5h tuntia kestää raitojen laittaminen ja pesu. Teen sen vain 2x/v..
lopputulos on kyllä sitten ihana, sileät hiukset, joita kiva hypistellä.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
27.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käyn joka viikko kampaajalla - pesu ja föönaus 14€. Leikkaus on joka 6.viikko ja raidat kolme kertaa vuodessa. Minulla raidat tehdään myssyn läpi ja koko homma on ohi tunnissa.

Vierailija
2/34 |
27.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite en tykkää sen tähen kun siinä pitäs höpistä jotai turhuuksia sen kampaajan kanssa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
27.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä käyn joka viikko kampaajalla - pesu ja föönaus 14€. Leikkaus on joka 6.viikko ja raidat kolme kertaa vuodessa. Minulla raidat tehdään myssyn läpi ja koko homma on ohi tunnissa.

sulla taitaa olla lyhyet hiukset?

Mulla vyötärölle asti, ei onnistuis

Vierailija
4/34 |
27.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, lyhyet ja ohuet. Superhyvä kampaaja

5/34 |
27.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ite en tykkää sen tähen kun siinä pitäs höpistä jotai turhuuksia sen kampaajan kanssa

Saa siellä lukea lehtiäkin jos ei ole juttutuulella:)

6/34 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö raitoja muka tarvitse tuon useammin tehdä; 2-3 kertaa vuodessa ja näyttävät hyvältä? Paljonko maksavat raidat?

7/34 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielelläni kävisin kampaajalla värjäyttämässä ja hoidattamassa hiukset mutta näillä tuloilla varaa käydä vain leikkauttamassa.

Vierailija
8/34 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää käydä kampaajalla, koska en halua jutella henkilökohtaisista asioistani minulle täysin vieraan ihmisen kanssa. Jotkut kampaajakäynnit muistuttavat kuulustelua: minkä ikäinen olet? onko sinulla poikaystävää? jne... :D 

Toinen syy on se, että en tarvitse kuin latvojen tasausta, jonka voin tehdä ihan yhtä hyvin itse ja joskus sisko tai äiti. Äiti leikkaa tosi tarkkaan ja hänellä on joitakin hiustenleikkaamiseen tarkoittettuja välineitä. 

Kolmas syy: En halua maksaa pitkien hiusten tasauksesta väh. 50 e + otsahiusten tasauksesta 15-20 e kerta voin yhtä hyvin saada saman ilmaiseksi. 

Neljäs syy: En koe olevani sopivanlainen asiakas moniin kampaamoihin. En värjää hiuksia, en ota erikoiskäsittelyjä, en käytä erikoisshampoita, hoitoaineita ja muita tököttejä tai laitteita jne. Ennen kun kävin kampaajalla jouduin usein väittämään vastaan, etten halua mm. hiusvärejä tai tököttejä. Erittäin rasittavaa. :I 

Vierailija
9/34 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä2123 kirjoitti:

Eikö raitoja muka tarvitse tuon useammin tehdä; 2-3 kertaa vuodessa ja näyttävät hyvältä? Paljonko maksavat raidat?

Itselläni on vaaleat hiukset, rumanväriset. Raidat laitetaan niin, että päähän vedetään kumimyssy, joka on täynnä reikiä. Kampaaja vetää koukulla hiustipsun joka reiästä. Sitten vain vaalea väri levitetään hiusten päälle. Noin puoli tuntia ja myssy pois ja pesulle. Näin tulee luontevat raidat ja tukka näyttää paljon paremmalta. Minulla maksaa 80€ - lyhyt tukka ja kanta-asiakkuus vaikuttavat hintaan.

Vierailija
10/34 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä yleisesti inhoan kampaamojen valaistusta ja tosi harva kampaaja osaa tehdä mun hiuksille mitään järkevää. Aina menee väri pieleen ja malli ei sitten arjessa toimikaan. Lisäksi monet kampaajat tuntuu uskomattoman pinnallisen typeriltä, sori nyt vaan kaikki kampaajat av:llä.

Onneksi on yksi kampaamo, jossa ok valot, väri onnistuu ja mallista tulee aidosti toimiva. Eikä väkisellä kaupata tuotteita, jotka on sitten ihan vääriä omalle hiuslaadulle. Ja lisäksi tää kampaaja on uskomattoman mukava ja lämmin tyyppi, joka oikeasti kuuntelee asiakasta oman rautaisen ammattitaidon ohella.

Vierailija
11/34 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkään en yhtään välitä keskustella kampaajani kanssa, vaikka tämä nykyinen vaikuttaakin mukavalta ihmiseltä. Otan aina kampaajakäynnille mukaan oman vieraskielisen kirjan, johon syvennyn heti, kun olen antanut ohjeet hiusteni laittamisesta. Sen jälkeen ei tarvitse seurustella kampaajan kanssa.

Tämä nykyinen on tosiaankin mukava, mutta aiemmissa on ollut aika kammottavia tapauksia. Eräs heistä ei millään tajunnut, ettei käsissäni ollut kirja ollut tarkoitettu keskustelun aiheeksi.

Jos mukanani oli jonkin maan historiasta kertova kirja, tahtoi kampaaja kertoa matkamuistoistaan ko. maassa. Kun perehdyin jonkin historiallisen rakennuksen arkkitehtuuriin, tahtoi kampaaja jakaa minulle palavan intonsa raunioihin. Hän rakastaa raunioita eikä voi kuvitellakaan matkaa, missä ei poikettaisi raunioille. Eihän siinä mitään, ihan kiva juttu, mutta en tosiaankaan tullut kampaajalle kuulemaan hänen ajatuksiaan vaan saamaan hiukseni kuntoon.

Yleensä kampaajat ymmärtävät, milloin asiakas haluaa rupatella, mutta siltä kampaajalta puuttui täysin tällainen taju.

Vierailija
12/34 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käyn vaan 1-2krt vuodessa kampaajalla.

Hiukset pesen kotona, ei tule lisämaksua. Värjään ne myös kotona, miksi maksaa kun itsekin pystyn. Pitkän hiukseni lyhennetään, ja leikataan kerroksittain, otsiksellekkin tehdään jotain. Ei tököttejä hiuksiin, koska yleensä menen siitä suoraan kotiin tai salille.

Kampaamolla menee aikaa 10-15min, mutta 30e siitä joutuu silti maksamaan.

Vierailija
13/34 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkään en yhtään välitä keskustella kampaajani kanssa, vaikka tämä nykyinen vaikuttaakin mukavalta ihmiseltä. Otan aina kampaajakäynnille mukaan oman vieraskielisen kirjan, johon syvennyn heti, kun olen antanut ohjeet hiusteni laittamisesta. Sen jälkeen ei tarvitse seurustella kampaajan kanssa.

Tämä nykyinen on tosiaankin mukava, mutta aiemmissa on ollut aika kammottavia tapauksia. Eräs heistä ei millään tajunnut, ettei käsissäni ollut kirja ollut tarkoitettu keskustelun aiheeksi.

Jos mukanani oli jonkin maan historiasta kertova kirja, tahtoi kampaaja kertoa matkamuistoistaan ko. maassa. Kun perehdyin jonkin historiallisen rakennuksen arkkitehtuuriin, tahtoi kampaaja jakaa minulle palavan intonsa raunioihin. Hän rakastaa raunioita eikä voi kuvitellakaan matkaa, missä ei poikettaisi raunioille. Eihän siinä mitään, ihan kiva juttu, mutta en tosiaankaan tullut kampaajalle kuulemaan hänen ajatuksiaan vaan saamaan hiukseni kuntoon.

Yleensä kampaajat ymmärtävät, milloin asiakas haluaa rupatella, mutta siltä kampaajalta puuttui täysin tällainen taju.

Tästä syystä käynkin jos siis käyn, käyn entisen yläastekaverin käsittelyssä, jolloin jutut on tuttuja ja turvallisia, eikä mitään väkisin keksittyjä.

Vierailija
14/34 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en nauti siitä, mutta harmaiden takia on "pakko" käydä viiden viikon välein.

Vierailija
15/34 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle hiukset on vain hiuksia, karvaa, joihin ei tarvitse suhtautua hirveän VAKAVASTI. Kampaajien ammattikunta on opettanut meidät suhtautumaan hiuksiin kuin ne olisivat jotain älyttömän tärkeää. Joillekin on, joillekin ei. En ole käynyt 10 vuoteen kampaajalla. Osaan leikata pitkät hiukseni itsekin. Mä en kestä kampaajallakäyntejä, koska heidän on pakko myydä 25 euron shampoita ja yrittää suostutella malliin, joka vaatii leikkauksen vähintään kerran 6 viikossa.

Vierailija
16/34 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse mieluummin leikkaan ja värjään oman tukkani, äidiltä saanut hyvät opit siihenkin. Kampaajalla en ole ikinä saanut haluamaani lopputulosta.

Vierailija
17/34 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en kestä kampaajallakäyntejä, koska heidän on pakko myydä 25 euron shampoita ja yrittää suostutella malliin, joka vaatii leikkauksen vähintään kerran 6 viikossa.

Lisään vielä, että asun ulkomailla. Suomessa ei varmaan tällaista "systeemiä" olekaan.

Vierailija
18/34 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en käytä mitään hiustuotteita pesuun, hoitoon enkä muotoiluun. Hiukseni ja päänahkani pysyvät näin paremmassa kunnossa - mulla on siis ihosairaus ja sen takia vähän "erilainen" pää.

Kampaajalla käynti on kuitenkin ihan mahdotonta. Parille yritin selittää tätä asiaa, mutta ei mennyt perille, hiustenleikkuun lisäksi sain hirveää saarnaa ja motkotusta siitä, että ilman pesu- ja hoitoainetta plus muotoilutuotteita ei voi mitenkään pärjätä, hädin tuskin edes leikata... En ole sitten enää käynyt, itse nipsin huonot latvat pois, kun on tarvis. Tässä kohtaa voi todeta, että pitäkää tunkkinne.

Vierailija
19/34 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuan tuttavani nauttii kampaajalla käymisestä. Se on hänen elämänsä kohokohtia, kun hän saa kertoa kampaajalle loistokkaasta elämästään, huikeista miesystävistään, upeasta kodistaan ja jännittävistä seikkailuistaan maailmalla - kaikki puhdasta mielikuvituksen tuotetta. Kampaajaparka joutuu kuuntelemaan ystävällisesti tätä ylenpalttista schaissea koko sen parin kolmen tunnin ajan, mitä tukkaa tuunataan - todennäköisesti tajuten, että asiakas ei puhu totta tai ainakin liioittelee.

Tuttava vaihtaa kampaajaa aina parin kolmen käyntikerran jälkeen, kun hän ei enää muista, mitä valheita on tullut kertoneeksi. Onneksi kampaamoalan yrittäjiä riittää Tampereella kymmenittäin.

Vierailija
20/34 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä2123 kirjoitti:

Itselläni on vaaleat hiukset, rumanväriset. Raidat laitetaan niin, että päähän vedetään kumimyssy, joka on täynnä reikiä. Kampaaja vetää koukulla hiustipsun joka reiästä. Sitten vain vaalea väri levitetään hiusten päälle. Noin puoli tuntia ja myssy pois ja pesulle. Näin tulee luontevat raidat ja tukka näyttää paljon paremmalta. Minulla maksaa 80€ - lyhyt tukka ja kanta-asiakkuus vaikuttavat hintaan.

Minulle tehdään lyhyisiin hiuksiin raidat samoin. Mutta maksaa vain 50€. Minusta kampaajalla käynti on ihan ok juttu. Ei mikään elämän kohokohta, mutta ei kurja elämyskään. Eikä siellä tarvitse omista asioistaan puhua, jos ei halua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän viisi