Miten mieheen ihastunut varattu nainen käyttäytyy?
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Riippuu varmaan naisesta ja sen suhteen tilasta. Itse haluan nähdä miestä mahdollisimman paljon, mutta miehen ollessa lähellä, minä ns. jäädyn, enkä oikein tiedä mitä sanoisin. Koetan pitää vähän etäisyyttä, että en jää kiinni.
Katseista voi nähdä myös. Katseen välttelystä tai pitkistä katseista.
Sama juttu minulla. En osaa olla luonteva ihastukseni lähellä vaan välttelen katsomista, juttelua ja mitä tahansa kanssakäymistä. Ei tietoakaan mistään vapautuneesta flirtistä mitä voin heittää muiden kanssa.
Miten naiset sen voisi kertoa? Ei sitä tiedä kuin jokainen omasta puolestaan ja riippuu persoonallisuudesta, ei sukupuolesta.
En itse mitenkään normaalista poikkeavalla tavalla.
En sinkkunakaan herkästi näytä mitään ihastumisen merkkejä, varattuna on vielä kovempi paine pitää asia omana tietonaan.
Pidättyväisesti tai sitten vähän vähemmän pidättyväisesti. Riippuu tilanteesta ja siitä, onko pikkuisen ihastunut vai ihan rakastunut.
En pysty olemaan vapautunut oma itseni ihastuksen seurassa vaan olen suu supussa xD
Myönteisesti mutta joskus kömpelösti. En ainakaan erityisesti välttele kuten teen ei-toivotuille ihailijoille. Flirttailen ja kiusoittelen.
Tämänkin aloituksen teki joku varattuun ihastunut mies (tai se iänikuinen terapeuttien rakastunut nainen) joka saa piiritykselleen ja fantasioilleen lisää pontta taas takuulla näistä vastauksista koska täällä on jo lueteltu välttely ja pakeneminen, katseen väistäminen sekä normaalit flirtit.
Ethän ap kuitenkaan ahdista naista turhan rohkealla kiinnostuksen osoittamisella: hän on varmasti huomannut ihastuksesi ja käytös johtuu ainakin osittain siitä. Kertokaa mitä ihailun havainnut ihminen voi tehdä osoittaakseen että haluaa toisen jättävän hänet rauhaan? Hymyillä nätisti vai juosta karkuun? KERTOKAA vihdoin sekin näille ihastuneille!!!
Anna ihastuksellesi hali <333 kaikki tykkää haleista :))
Mitä varten sinä tuollaista spekuloit? Kunnioittaisit toisten suhdetta ja jättäisit rauhaan. Minä ainakin ihastun joskus muihin, mutta ei ole pienintäkään aikomusta pettää, yritän ajatella muita juttuja ja annan ihastuksen mennä omia aikojaan ohi. En pätkääkään arvostaisi ihmistä, joka ehdoin tahdoin tulee tuossa tilanteessa kiusaamaan ja vaikeuttamaan elämääni.
No oma vaimoni ei koskaan näyttänyt ihastustaan mitenkään
Olen korviani myöten ihastunut työpaikan mieheen. Miten toimin? Esitän erittäin asiallista :D
Vierailija kirjoitti:
Mitä varten sinä tuollaista spekuloit? Kunnioittaisit toisten suhdetta ja jättäisit rauhaan. Minä ainakin ihastun joskus muihin, mutta ei ole pienintäkään aikomusta pettää, yritän ajatella muita juttuja ja annan ihastuksen mennä omia aikojaan ohi. En pätkääkään arvostaisi ihmistä, joka ehdoin tahdoin tulee tuossa tilanteessa kiusaamaan ja vaikeuttamaan elämääni.
On varmaan parempi jättää vastaamatta, jos ei osaa vastata itse kysymykseen. Suhteita on erilaisia, ihmisiä on erilaisia. Ihastumista mahtuu maailmaan, se ei ole mitään kiusaamista.
Hmm tulin tänne tekemään aloitusta aiheesta miten päästä eroon ihastuksesta ja löysin tämän ketjun. Olen varattu ja aivan jäätävän totaalisesti ihastunut itseäni vähän nuorempaan myös varattuun mieheen. En tiedä mitä teen tän asian kanssa. XD
No miten käyttäydyn? Olen tosi kiva ja ystävällinen ja katson pitkään ja hymyilen ja vähän flirttailen. Mutta tapahtuu myös jäätymisiä välillä koska menen vaan niin solmuun tän miehen lähellä. Saatan puhua jotain aivan tyhmää tai en uskalla puhua välillä juuri mitään. Joskus käytös saattaa vaikuttaa myös tylyltä jos jäädyn, en tarkoita tätä mitenkään ja pyrin kyllä paikkaamaan tämän. Tai voi sählätä lähelläsi eli asioiden normaali tekeminen ei onnistu jos jännittää. XD
Eli sanoisin että katseista mutta myös siitä jäätymisestä huomaat. Ja siitä jos tulet paikalle tää nainen huomaa heti sinut. Ja muistaa mistä on aiemmin puhuttu jne. Tää mun ihastusmies näyttää huomaavan joka kerta ihan heti kun tulen näköpiiriin ja miltei kurottaa katsomaan, muistaa myös mistä on puhuttu aiemmin ja puhuttelee joskus etunimellä, mikä on yleensä ärsyttävää mutta hänen sanomana kuulostaa ihan mielettömän ihanalta.
Koitan sitten olla ihan pokkana vaan. Ja vastauksena omaan kysymykseeni kai pitäisi yrittää ajatella että mikä on minulle tarkoitettu ei mene minulta ohi.
Ja lisäyksenä vielä että tän miehen tapaaminen ja nää tunteet sekoitti mun pään totaalisesti. Olen aina ajatellut ettei voi ihastua/rakastua toiseen, sellainen on täysin moraalitonta ja hirveää käytöstä. Olen edelleenkin sitä mieltä ettei pettäminen ole ok, mutta olen joutunut tekemään rutosti ajatustyötä, koska nyt vaan tajuan että tunteitaan ei voi hallita. Esimerkiksi miehen satunnainen tupakointi ei häiritse minua yhtään, vaikka aiemmin olen inhonnut tupakoitsijoita ja se on ollut aivan totaalinen turn off ihmisessä. Samoin olen ajatellut etten halua enää lisää lapsia mutta yhtäkkiä pälkähtää päähäni ajatuksia että millaista perhe-elämää meillä voisi olla, tai että meillä olisi kauniita lapsia. Eli joudun hyväksymään nämä tunteet ja ajatukset, ja koittaa sitten päästää niistä irti.
Ja edelliseen lisäyksenä, jos nähdään, leijun päiväkausia. Nähdään siis porukassa, ei mitään kahdenkeskistä koska en uskalla ehdottaa..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On varmaan parempi jättää vastaamatta, jos ei osaa vastata itse kysymykseen. Suhteita on erilaisia, ihmisiä on erilaisia. Ihastumista mahtuu maailmaan, se ei ole mitään kiusaamista.
Ihastuminen itsessään on tunne eikä tietenkään ole kiusaamista, jos luet tekstini uudelleen niin näin en ole väittänytkään. Mutta varatun ihastuneen lähestyminen ja ihastuksen tahallinen ruokkiminen ON kiusaamista silloin, kun kyseinen varattu ei ole kiinnostunut pettämisestä. Ymmärrätkö?
Ja tämä on julkinen keskustelupalsta, täällä saa kirjoittaa muitakin kuin sinua miellyttäviä kommentteja.
"Mieheen ihastunut varattu nainen" ei ole mikään talitinttilaji, jolla on tietyt soidinmenot. Kaikki käyttäytyy omalla tavallaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihastuminen itsessään on tunne eikä tietenkään ole kiusaamista, jos luet tekstini uudelleen niin näin en ole väittänytkään. Mutta varatun ihastuneen lähestyminen ja ihastuksen tahallinen ruokkiminen ON kiusaamista silloin, kun kyseinen varattu ei ole kiinnostunut pettämisestä. Ymmärrätkö?
Ja tämä on julkinen keskustelupalsta, täällä saa kirjoittaa muitakin kuin sinua miellyttäviä kommentteja.
Kai sitä toisen tunteista saa kysyä tai voi miettiä asiaa. Jos saa kieltävän vastauksen, asian pitäisi olla selvä. Siihen asti kaikki on ihan ok, ja uskoisin että tunteista eroon pääsy olisi kenties helpompaa jos saisi sen selkeän, jämäkän mutta ystävällisen ein jos näin on. :)
Jäisin kiinni heti 😋