Toimiiko suhde jos mies ja nainen ovat aivan erilaisia
Olen kovasti ihastunut erääsen mieheen. Tunne on molemminpuolinen, mutta emme ainakaan vielä ole aloittaneet seurustelusuhdetta. Olemme yli 30- vuotiaita. Miehellä on pari extreme-harrastusta. En viitsi niitä tässä kuitenkaan paljastaa. Itse olen melkoinen arkajalka. Mies on sosiallinen ja hyvä puhumaan, on suht korkeasti koulutettu ja hyvä työssään. Itse olen rauhallinen,hoitoalalla työskentelevä nainen ja en tykkää esim.laskettelusta (olen kokeillut) koska kammoan hissejä. Ajattelen nyt että olisin varmaa melko tylsä naisystävä😆😅😅 Olen melko tavallinen höpöttelijä, etten mikään hissukka kuitenkaan ja harrastuksiini kyllä kuuluu liikunta. Jotenkin vain mietin että kyllästyisikö mies minuun ( entisen naisensa kanssa kulki paljon laskettelemassa vaikka missä).
Ajatuksia?
No sehän riippuu asenteesta ja toiveista tulevaisuuden suhteen. Meillä mies lasketteli vanhassa elämässään mielestään tarpeeksi, joten minun myötäni harrastus sitten jäi. Joku toinen olisi ehkä jatkanut yksin tai jonkun kaverin kanssa. Kyllä joskus ehdotin, että voin lähteä hiihtoreissuun niin, että itse vaikka lenkkeilen ja mies laskisi. Sitten koulutuksesta ja ammatista, niin asenne merkkaa. Jos katsoo nenänpieltä alaspäin vähemmän koulutettua tai pitää sinua jotenkin tyhmempänä, niin unohtaisin koko jutun. Joskus taas parisuhteessa voi olla, että se urallaan "huonompi" on muussa arjessa lahjakkaampi. Esim. huippu ruuanlaittaja, taitava remppaamaan, rakentamaan, entisöimään tmv. tai vaikka taiteellisesti lahjakas. Arvostus puolin ja toisin on oltava, ja erilaisuuttakin voi arvostaa.