Miksi ihastukseni kohde on muuttunut tylyksi?
Aluksi, ennen kuin tunsimme paremmin, hän oli asiallinen ja etäinen. Sitten kumpikin selvästi aloimme viihtyä toistemme seurassa, oli pitkiä katseita, lämpöä, hyvää oloa. Mies muuttui äärimmäisen ystävälliseksi ja kohteliaaksi. Nyt kun olin jättänyt hänelle soittopyynnön työasioista, hän soitti ja oli kuin eri ihminen. Lähes tyly! Tuntui kuin olisimme puhuneet ensimmäistä kertaa, niin virallinen hän oli. En ymmärrä. Mistä tuo muutos voi johtua? En ole paljastanut tunteitani hänelle, mutta varmasti hän on huomannut, että pidän hänestä.
Kommentit (23)
Jotenkin outoa ettet tiedä mitä olet tehnyt tai sanonut jos noin käy.
Mies ei ole varattu. En ymmärrä hänen "jäätymistään". Olin aivan varma että hän pitäisi minusta. Ehkä hän huomasi tunteeni, eikä halua antaa toivoa.
Ap
Työasioissa työminä käytössä? Omasta mielestään saattoi olla asiallinen kun työasioista puhuitte, vapaalla sitten rennommin? Joku muu kuuntelemassa, siksi virallinen?
Mitä hän tekee työkseen?
Kaksi ilmeistä vaihtoehtoa:
1) Miehelle on syntynyt käsitys, että sinun ystävällisyytesi johtuikin vain siitä että haluat ilmaiseksi tai jonon ohi jotain hänen työminältään.
2) Heillä on työpaikalla tiukka etiketti, miten työasiat tulee hoitaa ja siihen ei sovi lirkuttelu asiakkaiden kanssa. Tylyys on selvä viesti, että mies ei halua yhteydenottoja ainakaan tätä kanavaa pitkin.
Vierailija kirjoitti:
Kerran ollut tyly :D Huono päivä?
Mutta jos hänellä olisi tunteita minua kohtaan, niin yrittäisi varmasti peittää huonon päivänsä. Olisi varmasti ystävällisempi.
Ap
Jotkut ei tykkää puhua puhelimessa ja saattavat siksi vaikuttaa tylyiltä. Miehellä oli ehkä huono päivä. Tai ehkä sinä kuvittelit koko tylyyden? Ei kannata analysoida miehen jokaista liikettä, siitä menee vain itsellä pää sekaisin. Käyttäydy normaalisti seuraavan kerran miehen nähdessäsi, ja jos mies edelleen on tyly (siis tyly, eikä neutraali) niin voit yrittää vähän udella että onko jokin vikana.
Voisiko tuo viileneminen johtua siitä, ettei hän pidä minusta? Olemme puhuneet työasioista aiemminkin puhelimessa ja silloin hän on ollut paljon ystävällisempi.
Ap
Joskus tyly käytös saattaa kieliä ihastumisesta ja tunteiden syvenemisestä... :)
Kiire, stressi, huonosti nukuttu yö, huono päivä.
En mä ainakaan noissa tapauksissa jaksa esittää hyväntuulista, kun en sitä ole. Ja pitäähän työjutut asiallisesti hoitaa.
Vierailija kirjoitti:
Voisiko tuo viileneminen johtua siitä, ettei hän pidä minusta? Olemme puhuneet työasioista aiemminkin puhelimessa ja silloin hän on ollut paljon ystävällisempi.
Ap
Voisi. Oletko hidas ymmärtämään?
Odotat vastausta että hän sen sijaan rakastaa sinua, mutta ainakin itse muutun tylyksi vain jos työkaveri jonka kanss yritän tulla toimeen ja olla hänelle ystävällinen yrittää tunkea iholle ja housuihin. Milläs sellaisen saa kauemmas muuten kun ärsyttää koko tilanne ja haluaisi toisen tajuavan että on ylittänyt soveliaisuuden rajat???
Tosin kuten sinä jotkut on niin hemmetin sitkeitä että ottavat jopa tylyn käytöksen osoituksena ❤️❤️❤️❤️ ja ❤️❤️❤️❤️❤️❤️
Vierailija kirjoitti:
Joskus tyly käytös saattaa kieliä ihastumisesta ja tunteiden syvenemisestä... :)
Jotkut miehet pelkäävät ihastumisen aiheuttamaa itsekontrollin menetystä. Näin varsinkin voimakastahtoiset ja järjestelmälliset. Päällepäin se voi näkyä tylyytenä ja välttelynä. Itselleni käy näin aina jos ihastun. Onneksi viimeisin ihastukseni kohde, vaimoni, ymmärsi eikä 20 vuotta sitten antanut periksi.
Jätä se sika. Mihin sinä miestä tarvitset, itsenäinen nainen. Feministien työ menee tämmöisen ruikuttajan takia hukkaan!!
Vierailija kirjoitti:
Tuon voin allekirjoittaa. Vaikka en ymmärräkään miksi niin teen, käyttäydyn tylysti. Ja sitten taas ryvetään :)
Vierailija kirjoitti:
Jätä se sika. Mihin sinä miestä tarvitset, itsenäinen nainen. Feministien työ menee tämmöisen ruikuttajan takia hukkaan!!
Kiitos aamun nauruista :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuon voin allekirjoittaa. Vaikka en ymmärräkään miksi niin teen, käyttäydyn tylysti. Ja sitten taas ryvetään :)
No antakaa sen kohteen joka on ollut tyly sitten rypeä. Eiköhän tylyttäjä ole ensi kerralla sulaa hunajaa sitten jos on mielestään mokannut.
Tosi v-mäistä vetää aina ihastumista tarkoittavat johtopäätökset kaikesta. Eiköhän tuo mies olisi ollut ihastuksissaan ja vähemmän tyly kun ap soitti kun ei tarvinnut edes olla kasvotusten. En usko millään että joku olisi puhelimessa tyly ihastumisen vuoksi!
Ollut puhelimessa ollessaan samassa huoneessa jonkun toisen kanssa, siirtynyt viralliseen "työminäänsä" huomaamattaan? Puhun itse partnerinkin kanssa eri tavalla puhelimessa kuin normaalisti, jos olen työpaikalla niin että muut kuulevat.
Olette varmasti oikeassa. Hän on luultavastikin huomannut tunteeni, ei tunne itse samoin ja etääntyneellä käytöksellään yrittää viestittää sen minulle. Todennäköisesti tulkitsin hänen lämpimän ja ystävällisen käytöksen ihastumiseksi, koska olin itse ihastunut. No, elämäähän tämä vain on.
Ap
Miehellä on kotona vaimo.