Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen musiikkityyli OIKEASTI koskettaa sinua? Puhuu suoraan sydämeesi? Entä mitä musiikkityyliä vihaat?

Vierailija
27.07.2017 |

Minulla on klassinen ja elektroninen. Vähän ironista jopa.

En osaa selittää, miksi pidän elektronisesta musiikista. Kukaan ei ymmärrä. Jotain siinä vaan on. Yksikään kappale ei ole täysin samanlainen kuin toinen. Niin paljon mahdollisuuksia ja yhdistelmiä rakentaa kappale. Rytmi, melodia, bassot, efektit. Kaikista elementeistä syntyy soljuva virta. Monet eivät tykkää, jonka ymmärrän kyllä, mutta itse tykkään ja kovasti.

Klassinen menee kuitenkin kaiken ohi. Se täydellinen harmonia, joka koostuu monien eri soittimien liitosta. Musiikki ei enää ole ainoastaan musiikkia. Se on runo. Taideteos. Tanssi. Eniten nautin kappaleista, joissa melodiaa kuljettaa piano ja muu orkesteri säestää. Klassista kuunnellessani olen onnellinen.

Oikeastaan kaikki muut tyylit ovatkin sitten ainoastaan ok tai huonoja. Jos on pakko valita, niin jazz kolmanneksi. Jazzia on ihan kiva kuunnella, mutta kyllästyn nopeasti. Rock ja metallimusiikki lähinnä ärsyttävät, samoin pop. R&B, blues, country: näitä on monia muita, mutta yksikään ei kosketa kuin klassinen ja elektroninen.

Muistakaa, että nämä ovat mielipiteitä.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
27.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klassinen kolahtaa, mutta myös soul ja blues. Lisäksi pidän paljon ns. maailmanmusiikista ja alkuperäiskansojen musiikeista.

Vierailija
2/2 |
27.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Grunge kolahtaa, iskelmä puistattaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme neljä