Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka on Suomen turhin julkkis? Määritelmä: roikkuu lööpeissä vaikkei ole saanut yhtään mitään aikaan millään järkevällä alalla.

Vierailija
27.07.2017 |

Minusta Top5 ehdottomasti:
1) Jasmin Mäntylä
2) Cheyenne Järvinen
3) Janna Hurmerinta
4) Anna Abreu
5) Suvi Pitkänen
kaikki muuten naisia...

Kommentit (125)

Vierailija
121/125 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö tekoäly tai joku voisi jo vihdoin ja viimein poistaa nämä tämmöiset turhat ketjut, jotka ovat viimeisimmän vastauksen perusteella unohtuneet porukoilta jo yli 4 vuotta sitten? Näitä näkyy löytyvän täältä enemmän kuin roskia kaupungin kaduilta. Jos ketjuun ei kukaan sano mitään kuukauden kuluessa tuoreimmasta vastauksesta, niin joutaa automaattisesti poistoon. Silloin aihe ei enää kiinnosta ketään hevon humppaa.

Ei siihen mitään tekoälyä tarvita. Yksinkertainen algoritmi.

Vierailija
122/125 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö tekoäly tai joku voisi jo vihdoin ja viimein poistaa nämä tämmöiset turhat ketjut, jotka ovat viimeisimmän vastauksen perusteella unohtuneet porukoilta jo yli 4 vuotta sitten? Näitä näkyy löytyvän täältä enemmän kuin roskia kaupungin kaduilta. Jos ketjuun ei kukaan sano mitään kuukauden kuluessa tuoreimmasta vastauksesta, niin joutaa automaattisesti poistoon. Silloin aihe ei enää kiinnosta ketään hevon humppaa.

Ei siihen mitään tekoälyä tarvita. Yksinkertainen algoritmi.

No kumma kun ei ole vieläkään onnistunut poistamaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/125 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On todella ärsyttävää, kun joku tienaa somella tai muuta etätyötä tekemällä. Itse olen hoitoalalla ja vien lapset tarhaan ja haen lapset tarhasta kun äijä jää kuin Ellun kana tekemään kotiin etätöitä. 

Vierailija
124/125 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auri Kananen, lörtti, martsu. minttu kaulanen.

Vierailija
125/125 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai ne nyt itse roiku vaan heitä roikutetaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kuusi