Onko mun vaimolla ns. etupillu?
Kun takaapäin ei tunnu kuin juuri terska hankaavan häpyhuulien välissä ja päältä (lähetyssaarnaaja) naidessa, vaimo välillä sanoo, älä niin syvälle. Mulla on 16 cm pituinen penis, joten ei se nyt pituudestakaan voi olla kiinni, en tarkoita, että olisi mitenkään iso, mutta suht. tavallinen kaiketi kuitenkin.
En siis ole koskaan ketään muita ottanut takaapäin, enkä juuri muutenkaan, muuta kuin vaimoni.
Kommentit (20)
Miten kustessaan, kuuluuko lorinaa? Takaottoiselta ei kuulu.
PtTri kirjoitti:
Vaimollasi on liian iso ahteri. 16 senttisellä ei ylety tarpeeksi pitkälle, jos naisella on iso p.rse.
Itseasiassa hänen perseensä on upea, ei todellakaan liian iso, eikä ylipainoinen. 161 cm pitkä ja paino 55-56 kg, eli jos nyt ei mallinmitoissa, niin ainakin liki missin mitat täyttävä.
Vierailija kirjoitti:
Miten kustessaan, kuuluuko lorinaa? Takaottoiselta ei kuulu.
Totta helvetissä vessassta nyt välillä lorinaa kuuluu, jos siellä lyhyellä hädällä käydään. Meinaatkos että takapilluinen kusee pöntön takaseinään? Ap.
Minä en tiedä etupillusesta muuta kuin minkä näin vuosia sitten Kongossa käydessäni. En tiedä mikä vitsi se oli nuorilta tytöiltä tai vain kiusaa valkonaamalle. Nimittäin yksi seisoi ihan suorana tien laidalla ajaessani ohi ja tämä kusi hienossa kaaressa suoraan eteenpäin, kuin pojat konsanaan. Piti olla aika etuottoinen, vai onko se oikeasti mahdollista normi naisilta. Kertokaa naiset, ei miehet. Tämä juttu ei ole provo, vaan ihan totta.
Käyttäjä2302 kirjoitti:
Minä en tiedä etupillusesta muuta kuin minkä näin vuosia sitten Kongossa käydessäni. En tiedä mikä vitsi se oli nuorilta tytöiltä tai vain kiusaa valkonaamalle. Nimittäin yksi seisoi ihan suorana tien laidalla ajaessani ohi ja tämä kusi hienossa kaaressa suoraan eteenpäin, kuin pojat konsanaan. Piti olla aika etuottoinen, vai onko se oikeasti mahdollista normi naisilta. Kertokaa naiset, ei miehet. Tämä juttu ei ole provo, vaan ihan totta.
No jos Kongosta puhutaan, niin fakta on se, että miehillä on siellä valtavat norsun kullit ja naisilla klitoriksetkin yhtä suuret, kuin Suomalaisten miesten pippelit.
Eli Suomalaisille rotumiehille siellä ei ole mitään, mutta Suomalaisille lorttoblondeille (heikko itsetunto) sitäkin enemmän.
Miehillä täällä taas anatomia hallussa, pillistahan se kusi tosiaan tulee... vai tulisiko kuitenkin jostain muualta? Mahdollisesti virtsa-aukosta? Se sijaitsee suurimmalla osalla naisista klitoriksen ja emättimen välissä, harvoilla poikkeuksilla aukko avautuu emättimeen tai sen välittömään läheisyyteen.
Vierailija kirjoitti:
Miehillä täällä taas anatomia hallussa, pillistahan se kusi tosiaan tulee... vai tulisiko kuitenkin jostain muualta? Mahdollisesti virtsa-aukosta? Se sijaitsee suurimmalla osalla naisista klitoriksen ja emättimen välissä, harvoilla poikkeuksilla aukko avautuu emättimeen tai sen välittömään läheisyyteen.
Juuri näin, itse kyllä vahvasti epäilin tuota pöntön takaseinään kusemista. Ap.
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin.
Juuri näin. Mulla hoito joka pissatessaan ei pahemmin lorota. Paneminen kylläkin aika vaikeeta kun aina kauhee asettelu et löytää reijän. Aina pitää olla jykevä tyyny perseen alla et nousis lantio ylemmäs:)
Mites jalkaterät kävellessä? Takaottoisella kääntyvät sisäänpäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin.
Juuri näin. Mulla hoito joka pissatessaan ei pahemmin lorota. Paneminen kylläkin aika vaikeeta kun aina kauhee asettelu et löytää reijän. Aina pitää olla jykevä tyyny perseen alla et nousis lantio ylemmäs:)
No mikset vedä takaapäin, siinähän tuo takapillu olisi omiaan ja menisi syvälle.
Kyllähän tuo etupillulta kuulostaa.
Etupillu ei siis tarkoita sitä miltä pillu näyttää ulospäin vaan sitä mihin suuntaan emätin siellä sisällä on kallellaan. Yksi näisystävä oli niin selvästi etupillu että kalun sai painettua melkein pohjaan jos tämä makasi ihan vaan selällään jalat auki ilman että työnsi lantiota yhtään ylöspäin.
Saman naisen kanssa oli lähes mahdoton saada edes kalun kärkeä sisään jos se makasi mahallaan suoralla patjalla. Paneminen takaa mahallaan onnistui edes jotenkuten vain jos se laittoi kolme tyynyä mahan alle. Jopa doggystyle-pano tuntui ikävältä kun kalu tuntui tekevän sisällä 90 asteen mutkan ylöspäin. Työnnöt siis lähes sattuivat tuon taivutuksen takia.
Päällepäin tämä ei kuitenkaan näyttänyt sellaiselta etupillulta kuin exä jonka posliinipimpsa näytti alkavan heti navan alta ja työntyvä ulospäin jalkojen välistä kuin joku pahka koivusta. Tätä aitoa etupillua ei nähnyt edes puhtaaksi posliiniksi ajettuna edestäpäin ollenkaan jos se seisoi suorana jalat yhdessä. Huulet olivat niin jalkojen välissä että vaosta ei tuossa asennossa näkynyt mitään joten näkyvissä oli vain sileää alavatsan ihoa aivan kuin pojalla joka pilailee ja vääntää pippelinsä jalkojen väliin piiloon.
Mun vaimolla on just tollanen etupillu ja noilla naimaominaisuuksilla. Päärynä pylly, leveä rako jalkojenvälissä ja pahkana tuleva korkea kumpu keskellä. Rakastanut tuota aina yli kaiken. Muutenkin tulee aina naisia katsoessa katsottua onko naisella korkea häpykumpu. Mikään ei ole niin seksikästä ja naisellista.
Tuo on eniten kiinni lantion rakenteesta. Omalla sirolla vaimolla taas toisin päin. Litteä vatsa eikä mitään kumpua, vaan päin vastoin sisään päin jatkava häpy joka katoaa olemattomiin. Ei näy edes huulet edestä päin kuin kurkkimalla, vaikka jalkojen väli on varmaan 4-5cm. En tiedä mikä tässä viehättää, mutta sen takia sekosin jo alunperin ja sama jatkuu edelleen. Ja takaa pimpero näkyy kokonaan todella kutsuvana. Just kun saa terskan sisään niin seuraavana onkin sitten g-piste. Lopun voitte arvata.
Vierailija kirjoitti:
Kun takaapäin ei tunnu kuin juuri terska hankaavan häpyhuulien välissä ja päältä (lähetyssaarnaaja) naidessa, vaimo välillä sanoo, älä niin syvälle. Mulla on 16 cm pituinen penis, joten ei se nyt pituudestakaan voi olla kiinni, en tarkoita, että olisi mitenkään iso, mutta suht. tavallinen kaiketi kuitenkin.
En siis ole koskaan ketään muita ottanut takaapäin, enkä juuri muutenkaan, muuta kuin vaimoni.
Voisin lyödä melkee vetoa että syynä lienee tämä. (Kuvallinen ohje)
http://galeri12.uludagsozluk.com/597/doggy-style_876267.png
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin.
No mikset vedä takaapäin, siinähän tuo takapillu olisi omiaan ja menisi syvälle.
Ei tykkää takaapäin panemisesta. Ei se sitä nyt mitenkään vieroksukkaan, ja laittelen joskus vähän niinkuin lämmittelyksi alkuun sieltä, mut sanoo ettei se oikeen hänellä tunnu miltään ja että lähetyssaarnaajassa tuntuu parhaimmalta ja siinä saa aina orkut. Olen sitten toteuttanut sitä kun haluun et nainenkin nauttii ja kun nainen nauttii niin nauttii mieskin :)
kertauksena vielä sattuuko etupilloista koiratyyli nainti helpommin kuin menee lähes pohjaan. tämä myös tykkään vastaisista asennoisa kun hankaus sopivaa. eli kumpi etu vai taka hän on?
Etupilluiset eivät pidä takaapäin naimisesta. En viitsi mainita miksi, mutta se liittyy siihen ettei juhlakunnossa oleva kyr.ä osu oikeassa kulmassa klittaan.
Salarakkaani on vahvasti etupilluinen eikä halua missään asennossa takaapäin työntöjä.
Vaimollasi on liian iso ahteri. 16 senttisellä ei ylety tarpeeksi pitkälle, jos naisella on iso p.rse.