Voi, ääääääää, tota Putinin tulkkia : (
Ei tota ääätä, kestä kuunnella, kaikki huomio keskittyy tohön äääähän....
Kommentit (34)
Eikö voisi olla vielä lisäksi tulkin tulkkia?
Toivottavasti Putin tapaa myös Lennun, koska pitää koirista :)
Voi vadelma, se taisi juuri loppua! :I
Vierailija kirjoitti:
Liekö Lennu mukana? Voisi ajatella jääneen mamman kanssa kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Lennu on ihan huippu, tykkään Jennistäkin ja Sauli menee joukon jatkona. Olisikin hauska kuulla, kun Putinin tulkki kääntää Lennun jutut. Ehkä sanoo Lääh lääh, kun on näin lämmintä.
Minä tykkään Putinin tulkista. Putinkin lienee tyytyväinen, koska hänellä on aina tämä sama tulkki Suomessa mukana.
Löytyiskö jotain pientä videon pätkää tulkkauksesta? :)
En nähnyt tiedotustilaisuutta ollenkaan! ;(
Hän on keski-ikäinen mies, joka tulkkaa aika sanasta sanaan ja miettiessään sanoo öö. Minusta ihan hyvä, persoonallinen kaveri.
Oliko niin, että Putin lähtee kotiin jo tänä iltana? Mikä siinä on kun ei voi jäädä yökylään edes yhdeksi yöksi? Eikä edes vesilasista ottaa huikkaa, vaan vaihtaa oma tuttu muki ja oman pullon vesi. Pikkuisen liiallisuuksiin menee nyt vainoharhaisuus... :D
Vierailija kirjoitti:
Oliko niin, että Putin lähtee kotiin jo tänä iltana? Mikä siinä on kun ei voi jäädä yökylään edes yhdeksi yöksi? Eikä edes vesilasista ottaa huikkaa, vaan vaihtaa oma tuttu muki ja oman pullon vesi. Pikkuisen liiallisuuksiin menee nyt vainoharhaisuus... :D
No jos mä olisin "suurmies" niin kyllä mäkin olisin vainoharhainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin ja Saulilla oli vielä samanlainen vesilasi... Olisi sitten vaihtanut laseja, jos epäilyttää. Minusta on epäkohteliasta vierailun isäntää kohtaan ruveta tuolla tavalla diivailemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin ja Saulilla oli vielä samanlainen vesilasi... Olisi sitten vaihtanut laseja, jos epäilyttää. Minusta on epäkohteliasta vierailun isäntää kohtaan ruveta tuolla tavalla diivailemaan.
Jos vesilasi ja sen sisältö epäilytti, niin olisi vaan jättänyt juomatta ja ottanut huikkaa omasta vesipullosta ennen ja jälkeen tiedotustilaisuuden. :) Nyt oli todella kömpelösti hoidettu tilanne Putinin osalta. :I
Niinistö hoiti taas homman tyylikkäästi kotiin. Ja Putinkin vaikutti tällä kertaa hyväntuuliselta.