Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei tykkää sitomisleikeistä, mutta ne ovat suurin fantasiani. Miten toimia?

Vierailija
27.07.2017 |

Ollaan oltu yhdessä jo pitkään, seksielämääkin jo hyvin takana. Olen kertonut miehelleni että tykkään bdsm-touhuista ja monesti esitellyt kevyitä ja mielestäni helppoja juttuja mitä voisimme kokeilla. Olen itse siis sub. Mieheni kokee vääränä sen, että alkaisi käyttää valtaa, ja ymmärrän sen täydellisen hyvin, eihän se mitenkään hyvälle kuulosta ellei itse siitä tykkää. Olen sanonut, ettei esim sitomisesta tarvitse tehdä valtapeliä, se voi olla vaan hauskaa ja piristävää, mutta mies kokee sen edelleen vastenmielisenä.
Nyt siihen pääasiaan: miten toimia? Haluaisin niin kovasti kokeilla mieheni kanssa erilaisia kinkympiä juttuja, mutta mies ei niitä halua. En voi enkä saa pakottaa. Silti tiedän, etten voi olla loppuelämääni ilman, ihan mahdotonta sulkea osa seksuaalisuuttaan pois kokonaan. Mies on muuten ihan täydellinen mulle, eli en tahdo erota hänestä.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
27.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo ollaan oltu yhdessä pitkään, onko se pari viikkoa, 20 vuotta vai jotain siltä väliltä?

Voi olla, etä mies ei oikein tiedä millä tavalla sitä valtaa käytetään oikein, itselleni tulisi sellainen huoli että tekisin vahingossa jotain inhottavaa ja v***maista alistamista sen sijaan että tekisin miehekästä machoa vallankäyttöä. Jos molempien kärsivällisyys riittää yrityksen ja erehdyksen kautta kokeilemiseen ja tämän kertoo miehelle selväksi ehkä se voi auttaa.

Vierailija
2/8 |
27.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

kilttimies234 kirjoitti:

tuo ollaan oltu yhdessä pitkään, onko se pari viikkoa, 20 vuotta vai jotain siltä väliltä?

Voi olla, etä mies ei oikein tiedä millä tavalla sitä valtaa käytetään oikein, itselleni tulisi sellainen huoli että tekisin vahingossa jotain inhottavaa ja v***maista alistamista sen sijaan että tekisin miehekästä machoa vallankäyttöä. Jos molempien kärsivällisyys riittää yrityksen ja erehdyksen kautta kokeilemiseen ja tämän kertoo miehelle selväksi ehkä se voi auttaa.

Ollaan oltu yhdessä pari vuotta. Ollaan molemmat vielä nuoria niin siksi sana "pitkään". Pitää kysyä mieheltä onko tämä hänen huolensa. Kiitos vastauksesta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
27.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi valitetavasti tuo mies ei voi tyydytää halujasi ja tiedät mitä haluat.

Kannataa laitaa mies vaihtoon jos BDSM asiat oikeasti ovat tärkeitä !

Vierailija
4/8 |
27.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset kokeile jonkun muu kans?

Vierailija
5/8 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä taas mies haluaisi kinkympää seksiä mutta en tiedä uskallanko kokeilla . Jos se esim sattu liikaa. Mies hedotanut sitomista ja pientä piiskausta.

Välillä kyllä ajatus kiihotaa mutta sitten mennään vain perus kaavalla :)

Vierailija
6/8 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikset kokeile jonkun muu kans?

En tahdo harrastaa seksiä kenenkään muun kanssa kuin mieheni.

Vierailija
7/8 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiva miehestäsi luolamies esiin. Ole hänelle saalis. Pistä jotain seksyä päälle vaikka legginsit ja sitten kiusoittelet miestäsi. Annat ymmärtää, mutta et sitten annakkaan. Jossainvaiheessa miehesi innostuu ottamaan sinut puoliväkisin ja todennäköisesti huomaa kuinka mukavaa on olla mies ja taluttaa nainen makuuhuoneeseen ja paiskata sängylle... siitä se sitten lähtee jos on lähteäkseen... M

Vierailija
8/8 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo no se vuosien nalkutus ja miehen komentelu ei oikein luo pohjaa siihen että yhtäkkiä sen luolamiehen sieltä saisi kaivettua.

Paljon puhumista vaatii. Hyvä parisuhde vaatii työtä, jos haluatte niin asiallisesti puhua siitä ja tehdä sellainen roolileikki. Spontaanisti hän ei tuohon pysty.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan neljä