Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työterveydestä

Vierailija
27.07.2017 |

Olen menossa käymään työterveyshuollossa lääkärin vastaanotolla. Meidän firmalle nimetyllä työterveyslääkärillä ei ole vapaita aikoja, voinko mennä saman aseman toiselle ttl:lle? En kehtaa töihin enää soittaa ja kysyä tästä

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
27.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit mennä.

Vierailija
2/7 |
27.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä voi mennä, mutta teidän työpaika käytännön tietää vain oma työnantajasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
27.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaavat kertoa myös työterveyshuollon vastaanotossa, mitkä käynnit työnantaja maksaa.

Vierailija
4/7 |
27.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit mennä, mutta joudut ehkä maksamaan käynnin itse. Tuo kun riippuu ihan siitä, millainen sopimus työnantajallasi on lääkäriaseman kanssa. 

Vierailija
5/7 |
27.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minulle sanottiin sieltä työterveydestä, että on sopimus työnantajan kanssa siitä, että toiseen paikkaan voi mennä, jso ei ole niitä aikoja. Eli soita työterveyteen, niin varmistuu, onko teillä niin?

Vierailija
6/7 |
27.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä voi mennä, mutta teidän työpaika käytännön tietää vain oma työnantajasi.

Kyllä se työterveysfirmakin sen tietää, eikä vaan työnantaja.

Vierailija
7/7 |
27.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On muuten älytöntä, että jos samalla firmalla on monta toimipistettä ja ei lähimmälle voisi mennä muutenkin, vaikka niitä vapaita aikoja olisikin siellä kauempana olevassa toimipisteessä. Sairaana ei ole kiva matkustella julkisilla, jos läheltäkin löytyisi. Itsellä se tilanne, että lähin saman firman asema on alle kilometrin päässä ja autottomana taas joudun julkisilla menemään kaupungin keskustaan - ei kiva. Ongelmaan olen keksinyt ratkaisun, etten varaa aikaa heti aamusta, jolloin ajat ovat yleensä jo menneet sieltä pääasemalta:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kolme