Vauva saa imeä tissiä monta kertaa päivässä, kilttimies ei koskaan
Kommentit (21)
Ai jaa, ainakin mun kiltti mieheni kiltisti imee tissejäni päivittäin. :-)
Saihan kilttimieskin vauvana. Sitten tytötkin vieroitetaan tissistä, miksi poikien pitäisi jäädä niihin roikkumaan?
Vierailija kirjoitti:
Saihan kilttimieskin vauvana. Sitten tytötkin vieroitetaan tissistä, miksi poikien pitäisi jäädä niihin roikkumaan?
Tytöt jatkaa imemistä, mutta kohde vaihtuu. Kilttimiehet tahtovat tissiä kehdosta hautaan.
Vali vali. Sun ongelma ei oo kiltteys. Toivottavasti ei koskaan törmätä.
Äitis tissi oli riittävästi sulle vauvana.
Parempi olisi jo vauvana oppia imemään oluttölkin kylmää metallia kyyneleiden vieriessä poskella.
Kilttimies sano mulle junassa et antais mitä vaan jos pääsis tuon vauvan paikalle.
Käyttikö kilttimiehen äiskä maidonkorviketta?
No nyt nää kilttimiesjankkaukset menee jo ällöttäviksi. Lopeta jo.
Imeminen tuntuu samalta kuin vauvan imettäminen joten ei kiitos. : X
Kilttimies imi setänsä siitintä jo alakouluikäisenä.
Vierailija kirjoitti:
Se selittääkin paljon.
Naiset haluaa imettää vain että pääsevät esittelemään lollojaan, mitään muuta syytä ei ole.
En ole KOSKAAN nähnyt a-kuppisen imettävän julkisesti!!!!
Hmmm, miksi en? No siksi kun ei ole mitään mitä esitellä. Lehmät haluaa näytellä.
Vierailija kirjoitti:
Naisilla on outo huumorintaju. :/
Minä kun olin kilttimies aikoinani niin sama tilanne, ei tullut mitään. Sitten kokeilin eri taktiikkaa kerran laivalla ja sanoin ruotsalaistytölle että lets fak ja siinä sitten jouduin laivan putkaan lopulta. Mutta kun saman toistaa 10 kertaa, niin lopputuloksena on varmasti 9 putkäyötä ja yksi seksiyö. Onhan se parempi kuin vaan katsella vierestä kun muut saavat ja itse kyynelehtii nurkkapyödässä olut kädessä iskelmämusiikin soidessa ja aaltojen keinuttaessa laivaan kohti rakkauden satamaa.
Vierailija kirjoitti:
Kilttimies sano mulle junassa et antais mitä vaan jos pääsis tuon vauvan paikalle.
Piti vielä sanoa etten edes imettäny vaan hymyilin vauvalle, pidin sylissä ja hymyilin sille
Vierailija kirjoitti:
Onko tästä kilttimiehestä tullut jo jokin hyväksytty haukkumasana, jota naisilla on oikeus miehistä käyttää?
Vauvoille tissikielto heti. Juokoot hanasta karhun kolmosta, niinkuin me muutkin.