Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Väsyneille kasvoille piristystä?

Vierailija
26.07.2017 |

Tuntuu että posket ja silmät roikkuu.nukun hyvin ja syön Ok.. kasvoni tuntuvat väsyneiltä

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Ja olen vasta 25-vuotias..

Vierailija
2/7 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaa juoda vettä tarpeeksi. Tämä voi auttaa. Useimmat ihmiset juovat aivan liian vähän vettä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 27v 😩 😃

Vierailija
4/7 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylmää vettä kasvoille.

Vierailija
5/7 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vettä juon vähintää litran päivässä..ja kylmä vesi naamalle tuo kivan tunteen mutta väsymystä ei vie.

Vierailija
6/7 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka paljon ulkoilet? Olen töissä päiväkodissa ja siellä tulee ulkoiltua vähintään 2h päivässä. Olen huomannut päivittäisen ulkona oleskelun vaikuttaneen tosi positiivisesti kasvoihin - iholla on "terve väri" ja se on raikkaan näköinen. Eli ulkoilua kannattaa lisätä jos mahdollista. Kaikilla ei nyt tietenkään ole mahdollisuutta viettää ulkona aikaa tuntikausia päivässä, mutta ihan jo päivittäinen 30 minuutin lenkkikin on hyväksi.

Suosittelen myös lisäämään veden juontia. Ja sitten näitä kosmeettisia huijauskikkoja - poskipunalla saa nopeasti tuotua kasvoille raikkautta ja väriä. Silmänalusiin hyvä peiteaine/valokynä.

Vierailija
7/7 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikillä saa hyvän pikapiristyksen:

silmänalusiin nestemäinen peitevoide,

kevyt sipaus punaa poskipäihin ja vielä kevyempi sipaus highlighteriä poskipäiltä ylös kohti ohimoita

Ja reippaan oloiset vaatteet- jotain sporttista tai sitten jotain muuten vaan ryhdikästä, ei trikooliruja.

Viimeistele hymyllä, fake it until you make it!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän viisi