Mitä mieltä isorintaisista naisista jotka kulkevat ilman rintaliivejä?
Itse olen kokoa 80D ja saatan käydä lähikaupassa tai pienellä kävelyllä ilman rintsikoita t-paidassa tai trikoopaidassa. Näkee selvästi että rintsikoita ei ole päällä mutta nännit eivät kovin selvästi näy. Mitä mieltä?
N25
Kommentit (29)
Katsovat, että tuhti emäntä unohtanut utaretuet kun noin roikkuvat ja hölskyvät, ei mitenkään kiva näky. Pienet ja terhakat rinnat eri asia.
Jos näen sinut lähikaupassa niin varmaan fantasioin panevani sinua rintojen väliin.
M25
Mies77 kirjoitti:
Kun ei sitten yhtään kiinnosta katsella tuollaisia ihmisiä. Voi kun panostaisivat oman älyn ja viisauden kehittämiseen yhtä paljon, kuin tuollaisten asioiden kanssa touhuamiseen. Olisipa silloin aidosti mielenkiintoinen ihminen liikkeellä!
Joo-o, kyllä- näinhän se on! Se älykkyys ja itsensä kehittäminen näkyy päällepäin oikein kortteleiden päähän! Jätkä on itse varmasti akateemisesti koulutettu vähintään neurokirurgi ja se oikein huokuu sinusta, kun kävelet ulkona, rintaliivien kanssa tai ilman.
Kotioloissa ihan ok, mutta ei ihmisten ilmoilla. Itsellä 85D eikä tulisi mielenkään kulkea ilman superhyper tukevia rintaliivejä. (Pienennysleikkaus harkinnassa).
nemexid kirjoitti:
Mies77 kirjoitti:
Kun ei sitten yhtään kiinnosta katsella tuollaisia ihmisiä. Voi kun panostaisivat oman älyn ja viisauden kehittämiseen yhtä paljon, kuin tuollaisten asioiden kanssa touhuamiseen. Olisipa silloin aidosti mielenkiintoinen ihminen liikkeellä!
Joo-o, kyllä- näinhän se on! Se älykkyys ja itsensä kehittäminen näkyy päällepäin oikein kortteleiden päähän! Jätkä on itse varmasti akateemisesti koulutettu vähintään neurokirurgi ja se oikein huokuu sinusta, kun kävelet ulkona, rintaliivien kanssa tai ilman.
Ei viisaus ja älykkyys tarvitse akateemista koulutusta, eikä tarvitse olla neurokirurgi. Mutta se kyllä huokuu ihmisestä todella pitkälle, tehden ihmisestä todella mielenkiintoisen tuttavuuden!
Tissit on ihania,haluaisin nähdä kaikkien naisien tissit.
Irvistän todennäköisesti - en siksi, että näky olisi jotenkin vastenmielinen. Kuvittelen itseni vain samaan tilanteeseen (koska itsekin isorintainen) ja miettisin, miten paljon omani heiluvat, hyppivät ja pomppivat.
Ap voisitko laittaa kuvan tisseistäsi?