Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä isorintaisista naisista jotka kulkevat ilman rintaliivejä?

Vierailija
26.07.2017 |

Itse olen kokoa 80D ja saatan käydä lähikaupassa tai pienellä kävelyllä ilman rintsikoita t-paidassa tai trikoopaidassa. Näkee selvästi että rintsikoita ei ole päällä mutta nännit eivät kovin selvästi näy. Mitä mieltä?

N25

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään mieltä. Teen itse joskus samoin.

Vierailija
2/29 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yök... sori vaan mutta sellaset hyllyvät isot rinnat, jotka roikkuu kainaloissa ei ole kivan näköiset. Ei ne pienemmätkään ilman liivejä ole kivat.. Vaikka nyt kyllä juuri jossain kirjoitettiin, että liivittömyys on nouseva trendi, mutta itse en pidä siitä näystä.

Ei se minua kuitenkaan erityisemmin häiritse, eikä toisten liivittömyys kuulu mulle!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en pystyisi.  Laitan juuri lenkille erittäin tukevat urheiluliivit koska en halua että rinnat heiluvat.  Se sattuukin.  Kotona voin olla ilman liivejä jos olen yksin.

Vierailija
4/29 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotioloissa Ok, muuten no no

Vierailija
5/29 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä mieltä tuosta nyt pitäisi olla, anna palaa jos siltä tuntuu.

M

Vierailija
6/29 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää siltä kuin kaksi raivotautista supikoiraa pyristelisi vapauteen kainaloista.

T. Itsekin isorintainen (ei koskaan julkisesti ilman liivejä)

Vierailija
7/29 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä mieltä että siitä vaan.

Vierailija
8/29 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nam nam!

T. M

Vierailija
9/29 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Son kauhee näky. Ikinä en kehtaisi edes roskapussia viesä ilman liivejä. Omaan jättilollot ja rintsikat on saatanasta mutta pakko pukea uloslähtiessä. Kotona olen aina ilman, riisunkin ne heti eteisessä jo ennen kenkiä.

Vierailija
10/29 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen että eikö rintoihin satu. Itselläni on isot rinnat ja pakko pitää liivejä lähes koko ajan.. Ja kyllä se näyttää aika rumalta myös mutta oma on asiasi

Vierailija
11/29 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt täytyy vähän pilata iloasi 80D nyt ei ole mikään erityisen iso..

Vierailija
12/29 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastakysymys: Mitä mieltä isovehkeisistä miehistä, jotka antaa kobran heilua valtoimenaan löysissä shortseissa?

T.Raaka-Arska

Vierailija
13/29 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tietysti se on ihailtavaa

T. julkista imetystä vastustava mies

Vierailija
14/29 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan sama miehen kannalta. Katsoa ei kuitenkaan saa, sillä se olisi häirintää.

Vierailija
15/29 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen kokoa 80D ja saatan käydä lähikaupassa tai pienellä kävelyllä ilman rintsikoita t-paidassa tai trikoopaidassa. Näkee selvästi että rintsikoita ei ole päällä mutta nännit eivät kovin selvästi näy. Mitä mieltä?

N25

Tykkään ja kaiken kokoiset rinnat kelpaa,kunnon pystäreistä ja nöpöttävistä nappuloista plussaa.

Vierailija
16/29 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on suht isorintainen työkaveri joka ei koskaan käytä rintsikoita. varsinkin näin kesäaikaan saa ihan jännittää, plupsahtaako rinta ulos isosta kaula-aukosta. Kukin tyylillään mutta itse en kyllä haluaisi sellaista huomiota osakseni.

Vierailija
17/29 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt täytyy vähän pilata iloasi 80D nyt ei ole mikään erityisen iso..

Ei olekaan, jos on oikeasti kokoa 80D. Valitettavan yleistä on kuitenkin se, että oikeasti isorintaiset ahtavat itsensä tuohon kokoon kun ei marketeista löydy isompaa (ja ihmettelevät kun kaikki liivit ovat niin epämukavia, ja ei mikään ihme, kun koko on aivan väärä).

18/29 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos rinnat ovat hyvässä kuosissa ja jotenkuten ryhdissä, eivätkä roiku polvissa, en näe mitään ongelmaa kulkea ilman liivejä. Mutta eihän se hyvältä näytä, jos ne  liivittömät nännit killuu siellä navan alapuolella...

Vierailija
19/29 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä ovat vanhempia, muutenkin isokokoisia tanttoja, joita on tullut vastaan, esim anoppini, joka ei ainakaan ole kovin hemaiseva näky, kun buubsit roikkuu navan kohdalla. Mutta ei ole minulta pois.

Vierailija
20/29 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos itellä mukava niin mikäs siinä. Ite meen usein ilman rintsikoita, vähän pienemmät tissit kyllä. Joidenkin paitojen (tosi ohuiden tai valkoisten) kanssa käytän sellasia nännitarroja ettei paista läpi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kahdeksan