Tunnettu vasta viisi päivää mutta olen rakastunu
Tavattiin netissä ulkomaalaisella sivustolla. Mies 31 ja minä 34. Mies laittaa monta kertaa päivässä viestiä ja kyselee mitä teen ja missä olen. Aivan eri meininki kuin suomalaisen exän kanssa. Sanoo seksikkääksi ja kissimirriksi ja puheissa toistuu naimisiinmeno, kun olen niin ihana. Exä ei innostunut tuosta naimisiinmenemisistä ja se "jäi", vaikka monta vuotta oltiin yhdessä.
Mies on puhunut jo useasti, että haluaa tulla Suomeen ja kovasti nähdä minut. Seksistäkin on ollut lupauksia ja kehunut miten hän on hyvä sängyssäja täyttää kaikki toiveeni.
Mietin vain, kun nuo kulttuurit on erilaiset niin miten maailmalla suhtaudutaan siihen, että minulla on exän kanssa lapsia. En ole uskaltanut kysyä mitä ajattelee, etten vain aja tätä namupalaa pois. Mies on siis intialainen. Miten uskaltaisin kysyä häneltä tuota lapsiasiaa varovasti, että hän ei säikähdä?
Kommentit (15)
Milloin tapaatte vai haitko vain kirjekaveria?
Onko sinulla lomaa, mene käymään kylässä. Opas olisi jo valmiina.
Mitä vastaat siinä vaiheessa, kun mies ensimmäisen kerran pyytää rahaa? Entä miten korkealta putoat, kun ymmärrät että ihmistä johon "rakastuit" ei ole olemassa? Kai tajuat, että hänen kuvansa ei ole aito ja nimi keksitty.
Aika naivi olet, mutta mene nyt tutustumaan ja ota irti kaikki tieto intialaisiin liittyen.
Mies on into pinkeänä höpöttänyt, että haluaa tulla tänne tapamaan minua. Ei ole mitään puhetta, että menisin itse sinne enkä lasten vuoksi edes voisi lähteä tuosta vain joten ihan hyvä, että ei ole tullut puheeksi.
Ei ole provo. Ajattelin hakea netistä ihan juttuseuraa, kun vanhat kaverisuhteet on aika lailla kuoleet. Pari vuotta olen ollut yksin, että näkee vain lapsia ja satunnaisesti vaihtuvia työpaikkoja niin mitään pysyvämpää ei ole. Tämä mies on nyt oikeastaan ainoa ketä kiinnostaa elämäni. Ap
Rahaa ei ole antaa kun kaikki menee lapsiin. En tiedä miten muotoilen asian jos se tulee puheekis. Emme ole keskuskustelleet lainkaan rahasta hänen kanssaan joten luotan siihen, että mies on omillaan toimeentuleva.
Jotain olen intialaisesta kulttuurista lukenut. Ap
Voi ei. No, nyt en enää ihmettele näitä unelmoijia ja punatukkapappeja. Vähän lirkuttelua niin jo on virsikirjankannet levällään. Ja veisuu alkaa.
Huoh.
Henk.koht. olen tosi pettyny foorumilaisten ennakkoluuloiseen käsitykseen ulkomaalaisista. Minä haluan vain löytää rakkauden ja ihan samalla tavalla mukavat miehet haluavat sitä myös mutta aina teidän pitää ajatella, että on jotain koiruuksia mielessä. Häpeäisitte ajattelutapaanne. Älkää viitsikö pilata toisen onnea. Ymmärrän kyllä riskit mutta en tämän miehen kohdalla sellaista usko.
Mies on laittanut minulle ihania kukkakuvia whatsupin kautta. Ap
Lähetä ihmeessä rahaa, että pääseen lentämään Suomeen.
Valitettavasti mies on vain paremman elintason perässä. Kaikki muu on sanahelinää ja tunteilla pelaamista. Tämä ei ole ennakkoluuloa vaan realismia.
Voi ei. Kuulostaa yhdeltä tuntemaltani mieheltä. Minulla olisi sinulle hänestä tärkeää kerrottavaa, mutta ikävä kyllä olen täällä Etiopiassa juuttuneena, koska korttini varastettiin ja jouduin mitätöimään sen. Jos laitan sähköpostin kautta sinulle tilinumeroni, niin voitko avustaa minut takaisin Suomeen, jotta voin kertoa sinulle hänestä? Maksan heti tapaamisellani takaisin kun pääsen käymään pankissa ja nostamaan rahat.
Oletko sinä kertonut kuinka haluat mennä tutustumaan hänen maahan? Provohan tämä on mutta mennään edes joskus mukaan.