Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jouduin kehottamaan naista menemään vessaan imettämään , koska miestäni häiritsi tilanne.

Vierailija
26.07.2017 |

Meni kyllä sitten, kun minä ja muutkin puuttuivat asiaan. Ei se liina mitään peittänyt, vaan rinta näkyi suoraa mieheni silmien eteen! Ja tämä tehty tahallaan, koska haetaan huomiota. Kuvittelevat, että joku ihailee heitä. Minäkin olen imettänyt eikä koskaan ole tarvinnut ravintolaan kuitenkaan tulla paljastelemaan itseään.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi voisi lähteä muualle jos häiritsee.

Vierailija
2/15 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä niin typerä provo kuin olla voi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka tyhmä pitää olla, että yrittää provoilla aiheella, josta on ollut kohu tasan päivä sitten?

Vierailija
4/15 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kyllä niin typerä provo kuin olla voi.

Joo, ei ole todellakaan mikään Provo.

AP.

Vierailija
5/15 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyykö miehesi katsoa toimitusta, jos niin häiritsee. Ei se kauan kestä, keskittyis omiin asioihinsa sitten. Ja miksi sun piti mennä sanomaan jos asia häiritsi miestäsi? Ihme nössö mies, olis sit ite mennyt sanomaan jos kerta niin kamala tilanne oli. Vois toki vaihtoehtoisesti vähän karaistua.

Vaik provohan tää on.

Vierailija
6/15 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö miehesi osaa kommunikoida ihmisten kanssa?

Vierailija
7/15 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jankuti jankuti ap. Täytyykö aiheesta tehdä sadas aloitus?! Sun herkkähipiäinen mies voi pysytellä neljän seinän sisällä, jos ei kestä elämää.

Vierailija
8/15 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hähhää! Eukot ottaa heti hikee. Olkaa tyytyväisiä tukirahoihinne ja pitäkää leipäläpi soukemmalla.

Vierailija
9/15 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedoksi kaikille, että tämä EI ole Provo. Tukinpa aiheesta uudelleen jaksaisin avautua.

Vierailija
10/15 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyykö miehesi katsoa toimitusta, jos niin häiritsee. Ei se kauan kestä, keskittyis omiin asioihinsa sitten. Ja miksi sun piti mennä sanomaan jos asia häiritsi miestäsi? Ihme nössö mies, olis sit ite mennyt sanomaan jos kerta niin kamala tilanne oli. Vois toki vaihtoehtoisesti vähän karaistua.

Vaik provohan tää on.

Imetätkö sinä omassa ruokapöydässä? Niin..en minäkään. Miksi se täytyy tehdä kuitenkin ravintolassa?

Vierailija
11/15 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaik provohan tää on.

Imetätkö sinä omassa ruokapöydässä? Niin..en minäkään. Miksi se täytyy tehdä kuitenkin ravintolassa?

Itse asiassa imetin useinkin, söin itse samalla.

Vierailija
12/15 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaik provohan tää on.

Sinun kaltaiset ihmiset voivat pysyä piilossa. Jos ei pysty ajoittamaan ruokailua erikseen, niin olkoon vauva nälässä!

Vierailija
13/15 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaik provohan tää on.

Sinun kaltaiset ihmiset voivat pysyä piilossa. Jos ei pysty ajoittamaan ruokailua erikseen, niin olkoon vauva nälässä!

Eli nyt ei sit sais imettää edes omassa ruokapöydässään :D

Vierailija
14/15 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika !

Vierailija
15/15 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tajua että mitä ihmeen taikatemppuja pitää ruveta tekemään että nämä huomionhakuiset mammat saataisiin lopettamaan tämä julki-imetysbuumi! Ilmeisesti pitää sattua jotain todella ikävää ennen kuin menee yhteiset siveysnormit perille, tyyliin joku heittää kuumaa kahvia vauvan kasvoille tms. :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yksi