Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen poika ei osaa päästää irti

Vierailija
25.07.2017 |

Koko ajan on miehen ja minun yhteistä aikaa häiritsemässä. Sen kielsi että pojalla ei ole meidän sänkyyn asiaa. Yritti sinne tulolla estää minun ja miehen läheisyyttä. Tänä viikonloppuna miehen piti viedä minut berliiniin shoppailemaan. Mutta poika mursi tahalteen kätensä ja nyt joudun olemaan kotona koko viikonlopun katsomassa kuinka manipuloi miestäni. Nytkin istuu haarat levällään mieheni sylissä hyi saatana. Kun sanoin miehelleni tästä hän vaan vastasi että voin mennä yksin berliiniin on jo lennot ja hotellit maksanut mut kiva vit.u pelkällä työmarkkinatuella on shoppailla :(
Miten te muut olette voittaneet tämän valtataistelun

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka vanha tämä poika on? Ja jos niin paljon häiritsee niin eroa, ei ainakaan lapsen tarvitse katsella kamalaa äitipuolta.

Vierailija
2/17 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun poika käy isänsä perheessä välillä ja on muutamia päiviä. Ei oo valittanut huonosta kohtelusta ja jos ois niin vaimo olis pian entinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon , että olet säälittävän huono trolli.

Vierailija
4/17 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koko ajan on miehen ja minun yhteistä aikaa häiritsemässä. Sen kielsi että pojalla ei ole meidän sänkyyn asiaa. Yritti sinne tulolla estää minun ja miehen läheisyyttä. Tänä viikonloppuna miehen piti viedä minut berliiniin shoppailemaan. Mutta poika mursi tahalteen kätensä ja nyt joudun olemaan kotona koko viikonlopun katsomassa kuinka manipuloi miestäni. Nytkin istuu haarat levällään mieheni sylissä hyi saatana. Kun sanoin miehelleni tästä hän vaan vastasi että voin mennä yksin berliiniin on jo lennot ja hotellit maksanut mut kiva vit.u pelkällä työmarkkinatuella on shoppailla :(

Miten te muut olette voittaneet tämän valtataistelun

Onpas siellä Porvoossa huonot äitipuolet. Hyi olkoon, jos tämä olisikin totta!

Vierailija
5/17 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surkea yritys.

Vierailija
6/17 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika on 11 en ajattela häntä mieheni poikana. Vaan eksänsä lapsena. Miksi minun pitäisi häntä katsoa minä olen mieheni ansainnut ja pidän miehestäni huolta.

Ap

Vierailija
7/17 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poika on 11 en ajattela häntä mieheni poikana. Vaan eksänsä lapsena. Miksi minun pitäisi häntä katsoa minä olen mieheni ansainnut ja pidän miehestäni huolta.

Ap

Pidät miehestäsi huolta työmarkkinatuellasi?

Vierailija
8/17 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

En mutta kun mies haluaa seuraa baariin menen ja kun mies haluaa pillua hän saa.

Ja oon semmonen tyttö että mua kehtaa näyttää naapurille :)

Ap

Vierailija
9/17 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sinua raasua. Hanki itsellesi työpaikka, että voit elää omaa elämääsi. Sinulla tuntuu olevan myös itsetunto-ongelmia.

Vierailija
10/17 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ton ikänen isän sylissä on väärin

Vierailija
11/17 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

0,1 / 5

Vierailija
12/17 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

En mutta kun mies haluaa seuraa baariin menen ja kun mies haluaa pillua hän saa.

Ja oon semmonen tyttö että mua kehtaa näyttää naapurille :)

Ap

Sun näyttäminen naapurille ei liene miehesi prioriteettilistan kärjessä jos on lapsikin.

Et taida olla ihan veitsilaatikon terävin veitsi, no panona tietysti menet miehelle, mutta ei kannata paljon laskea sen varaan että mies sua pitkään pitää jos alat hankalaksi pojan suhteen...

Vierailija
13/17 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee yksin berliiniin miehen luottokortin kanssa

Vierailija
14/17 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi on lapsi. Mitä enemmän hänellä on pahoja muistoja vanhempiensa erosta ja isän rakkauden kaipuuta, sitä enemmän hän kaipaa isäänsä, mitä jokainen NORMAALI lapsi tekee. Luojan kiitos, poika vielä tuntuu luottavan isäänsä. Isä tuntuukin olevan kohtalaisen järkevä, mutta sinä olet epäkypsä pelle, josta hänen kannattaa erota. Olet varmaan avioerolapsi ja kateellinen isänrakkaudesta pojalle. Kasva aikuiseksi! Etsi ikäisesi teini seurustelukumppaniksi. Teille riittää yksinkertainen roskaruoka- ja baarielämä ilman vastuita.

Vierailija
15/17 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ikinä erehdy hankkimaan omia lapsia tuolla älykkyysmäärällä ja tuolla tunteettomuudella varustettuna.

Vierailija
16/17 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää nyt mammat näin huonoon provoon langetko taas.

Vierailija
17/17 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polta se pentu

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kaksi