Puolitoista viikkoa seksiä, kaksi viikkoa ilman -kelpaisiko miehet teille?
Nainen siis kyselee. Minun hormonitoimintani tuntuu olevan sellainen, että ovulaation tienoilla voisin harrastaa seksiä vaikka joka päivä. Tätä kestää reilun viikon. Sitten ennen kuukautisia ja niiden aikana ei todellakaan kiinnosta seksi vähääkään. Miehen mieliksi annan kyllä silloinkin, mutta olen huomannut että tuo "velvollisuusantaminen" heikentää omia halujani silloin kun minulla muuten olisi "haluamisikkuna".
Olisitteko miehet tyytyväisiä tuohon, että teillä on sanotaan puolitoista viikkoa erittäin halukas nainen ja seksiä niin usein kun jaksatte panna, ja sitten noin kaksi viikkoa "kuivaa kautta"? Minulla on lyhyt kuukautiskierto joten suurin piirtein noin se menee.
Jo Marie Stopes kirjoitti kirjassaan "Married Love" (joskus 20-luvulla siis) että naisella on sukupuolinen vuorovesi ja pariskunnan seksielämä pitäisi rytmittää sen mukaan, koska silloin sitä seksiä tulee absoluuttisesti eniten ja se on molemmille tyydyttävintä, vaikka välillä sitten olisikin tuollainen parin viikon kuiva kausi. Mitä mieltä olette tästä?
Kommentit (13)
Miksi kyselet? Naisethan tekevät juuri niin kuin he haluavat. Meillä ainakin harrastetaan armonpalaseksiä vain silloin kun vaimo haluaa, jos minä teen aloitteen on kasvoilla ivallinen ilme ja niiiiiin kauheasti tekemistä. Valtapeliä nääs.
Ihan ok, mikäli sanomasi pitää paikkansa. Muuten hommat helposti lopahtaa kerran kuussa tuikkasuksi.
Meillä on seksiä 1-2 kertaa puolessa vuodessa, joten kuulostaa hyvältä.
Kyllä kelpaisi. Tuosta voisi tehdä kivan leikin siten, että olisin aina kaksi viikkoa siveysvyössä ja sitten 1,5 viikkoa vapaana.
Ihan ok järjestelyltä kuulostaa. Olisitko valmis tyydyttämään miehesi esim. kädellä sen "kuivan" ajanjakson aikana, jos miehen halut hipoisivat kattoa?
Näinhän se tuppaakin menemään. Miehet ottavat silloin kun saavat, ja naiset antavat silloin kun haluavat. Tämä liittyy naisten seksuaaliseen valtaan.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ja ei. Itsellä alkaa n. viikon jälkeen olla fiilikset että nyt olisi hyvä saada ja toinen ongelma liittyy siihen, että jos sillä sinun viikollasi hommat jäisivät väliin niin sitten seksiä ei olisi kuukauteen.
Periaatteessa siis aika ok, mutta käytännössä voisi välillä tuntua huonolta ratkaisulta.
Käytännössä meillä on about kerran viikossa seksiä silloinkin kun minun ei tee erityisesti mieli; kyllä rakkaudesta sen verran uhrautuu. :) Tämä siis vastauksena myös sille joka kysyi, voisinko tyydyttää miehen "kädellä" kuivan kauden aikana. Tosin käsitöitä en harrasta, otan suihin tai sitten vaan pannaan ja pikkuisen teeskentelen...
Se on kieltämättä ongelmana että koska miehelläni on paljon harrastuksia, se ei aina ole käytettävissä silloin kun minun tekisi mieleni. Sitten kun se on kotona ei välttämättä taas ole minun kannaltani otollinen hetki...
Kuullostaa kamalalta.
Meillä on seksiä vähintään 5 kertaa viikossa, joskus voi olla 9 kertaa.
Tämä sopii meille paremmin kuin hyvin.
Toistuvat kahden viikon kuivat kaudet söisivät liikaa miestä. Enkä usko että oraalia saa kuivana kautena ainakaan tarpeeksi. Vai miten on?
En ymmärrä tuota Stopesin ajatusta lainkaan. Miksi määrä ja laatu olisi molemmilla parasta, jos seksi ajoitetaan vain naisten halujen mukaan? Koko homma ajateltu vain naisen kannalta. Taitaa taustalla olla ajatus, että mies haluaa aina. Jos näin olisi, tuolla systeemillä nainen saisi aina kun haluaa, mutta mies joutuisi kärsimään puutteesta puolet ajasta. Ilmeisesti sillä ei olisi mitään merkitystä.
Todellisuus kuitenkin on se, ettei mieskään aina halua. Silloin tuolla systeemillä mies ilmeisesti joutuu harrastamaan seksiä ilman haluja, jos seksi rytmitetään vain naisen halujen mukaan. Onko se jotenkin parempi kuin se, että harrastetaan seksiä ilman naisen haluja? Varmaan, jos miehen tunteet unohdetaan.
Jos taas molempien haluttomia hetkiä kunnioitetaan, niin saattaa käydä niin, ettei seksiä juurikaan ole. Riippuu tietysti siitä miten hyvin halut kulkevat samassa rytmissä. Mutta silloin ei kummankaan tarvitsisi väkisin sekstailla. Toinen vaihtoehto on, että molemmat välillä joustavat, jotta molemmat saa seksiä enemmän. Minusta homman on mentävä edes suunnilleen tasapolisesti. Jos mennään vain toisen ehdoilla, se aiheuttaa ennemmin tai myöhemmin ongelmia.
Kyllä minä olen valmis kunnioittamaan kumppanini haluttomuutta, mutta myös hänen täytyy ymmärtää, että minäkään en ole kone. Miten tuossa menisi se tilanne, että naisen halukkaalla jaksolla ei miestä innosta?
Minä en ainakaan voisi luvata, että tuo 1,5 vkoa pannaan joka päivä. Aina ei vain nappaa varsinkaan kun nyt on joutunut totuttelemaan paljon paljon harvempaan tahtiin. Ja toisaalta, jos tottuisin joka päivä tahtiin, voisi se kaksi viikkoa kokonaan ilman olla vaikeaa.
Kyllä ja ei. Itsellä alkaa n. viikon jälkeen olla fiilikset että nyt olisi hyvä saada ja toinen ongelma liittyy siihen, että jos sillä sinun viikollasi hommat jäisivät väliin niin sitten seksiä ei olisi kuukauteen.
Periaatteessa siis aika ok, mutta käytännössä voisi välillä tuntua huonolta ratkaisulta.