Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö se nyt selvästikin ole niin että tupakoitsijat ja tatuoidut ovat laumasieluja?

Vierailija
25.07.2017 |

Sen takiahan se tupakointi nuorena aloitetaan, että päästään "piireihin" ja sinne röökirinkiin juoruamaan.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos enemmistö on tatuoituja ja röökaajia niin olet oikeassa.

Vierailija
2/10 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on hyvin lammasmaista asetella kysymys AP:n tapaan. Laumasieluna kaipaat muiden hyväksyntää ja tukea mielipiteellesi..? Olen tatuoitu mutta savuton eikä minua muiden "piirit" tai mielipiteet kiinnosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta on hyvin lammasmaista asetella kysymys AP:n tapaan. Laumasieluna kaipaat muiden hyväksyntää ja tukea mielipiteellesi..? Olen tatuoitu mutta savuton eikä minua muiden "piirit" tai mielipiteet kiinnosta.

Itse asiassa asettelin avaukseni sanat noin herättääkseni keskustelua. Olisi tuntunut tympeältä vain todeta asia yhtenä totuutena, koska mielipiteitä lienee muitakin. Onhan tämä sentään keskustelupalsta. Noun ylipäätään en tarvitse vahvistusta anonyymille mielipiteelleni toisilta anonyymeiltä.Ap

Vierailija
4/10 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse asiassa asettelin avaukseni sanat noin herättääkseni keskustelua. Olisi tuntunut tympeältä vain todeta asia yhtenä totuutena, koska mielipiteitä lienee muitakin. Onhan tämä sentään keskustelupalsta. Noun ylipäätään en tarvitse vahvistusta anonyymille mielipiteelleni toisilta anonyymeiltä.Ap

Siinä tapauksessa järkevämpi asettelu olisi ollut: "Onko totta, että..."

"Eikös olekin niin, että..." on sen entisen koulukiusaaja-Marjatan työpaikan taukohuoneessa esittämä asettelu, kun tarkoituksena on käännyttää työkaverit uutta työntekijää vastaan.

Vierailija
5/10 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen takiahan se tupakointi nuorena aloitetaan, että päästään "piireihin" ja sinne röökirinkiin juoruamaan.

AI röökirinkeihin juoruamaan ei pääse kuin tupakoivat?  Ei minua tupakoimatonta ole koskaan heitetty jengistä ulos kuitenkaan. Työpaikalla lähden "tupakalle" muiden kanssa, vaikka en polta. Siellä tupakkatauolla muuten useimmiten käsitellään työasioita, ainakin meillä. Siksi menenkin mukaan, paras paikka jutella työasioista ja saa samalla vähän liikuntaa. Ja on ihan erinomainen asia, jos sattuu sellainen päivä, että tupakkapaikalla heitetään läppää. Kiva palata työpäivän ääreen hyvien naurujen jälkeen, työmotivaatio nousee.

Vierailija
6/10 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP on aivan oikeassa. Molemmat kuuluvat wt-porukan harrastuksiin.

Vierailija
7/10 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minkähän takia se WT sitten yleensä röökaa ja on täynnä tatskoja?

Vierailija
8/10 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AI röökirinkeihin juoruamaan ei pääse kuin tupakoivat?  Ei minua tupakoimatonta ole koskaan heitetty jengistä ulos kuitenkaan. Työpaikalla lähden "tupakalle" muiden kanssa, vaikka en polta. Siellä tupakkatauolla muuten useimmiten käsitellään työasioita, ainakin meillä. Siksi menenkin mukaan, paras paikka jutella työasioista ja saa samalla vähän liikuntaa. Ja on ihan erinomainen asia, jos sattuu sellainen päivä, että tupakkapaikalla heitetään läppää. Kiva palata työpäivän ääreen hyvien naurujen jälkeen, työmotivaatio nousee.

Ja kivasti saa sitä passiivista tupakointia siinä samalla!

Vierailija
9/10 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja ilmansaasteita. Tupakansavu on pienempi paha kuin naaapuri, joka lämmittää taloaan puilla....

Vierailija
10/10 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ulkona?

Herää jo...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kuusi