Uudella miesystävällä on aika voimakkaasti kaareva penis, miten saisi yhdynnän onnistumaan?
Kaarevuutensa takia yhdyntä ei ota onnistuakseen, enkä tiedä miten pitäisi toimia? Vinkkejä kellään?
Kommentit (15)
Tää. Onko tyyppi savosta?
Itsellä tälläinen kokemus, mutta ei mitään ongelmaa :) Seksi oli hauskaa ja erikoista!
Juuri laitoin tonne seksi-osioon aloituksen samasta aiheesta. Ei se haittaa jos on kaareva, mutta tämä oli väärään suuntaan käyrä minun anatomiaani ajatellen. Kaikki hyväksikoetut asennot epäonnistui eikä mikään tuntunut kovin hyvältä.
Minusta tästä pitäisi saada kuvamateriaalia niin voidaan paremmin auttaa.
Seksi = teille pelkkä yhdyntä?
Nainen ei saa siis koskaan orgasmia: mies vain masturboi penistään hänen kohtukäytäväänsä.
Lisäksi on raskaudenpelko, josta vastuun saa kantaa vain nainen.
Pyydä miestä käyttämään sormiaan - se tuntuu paljon paremmalta.
Vierailija kirjoitti:
Tää. Onko tyyppi savosta?
Itsellä tälläinen kokemus, mutta ei mitään ongelmaa :) Seksi oli hauskaa ja erikoista!
=D savolainen viärämuna?
Mu na pil luun uuh uuh ,silleen se onnistuu.
Mihin suuntaan on käyrä ja mistä tykkäät?
Käännät vaan asennon ylösalaisin.
Vierailija kirjoitti:
Mihin suuntaan käyrä? Jos sivulle päin, niin syynä on liian ahkera runkkaaminen, mulkku taipuu ajan mittaan kämmenen mukaisesti oikeakätisellä vasemmalle. Et pysty tyydyttämään tällaisen yliseksuaalisen miehen tarpeita, eli vaikeuksia on luvassa silläkin saralla.
😂😂😂
Onko tästä jotain lääketieteellistä aineistoa? En usko ihan tältä istumalta.
No onpas nyt harmillinen tilanne. :´( Keskustelkaa asiasta yhdessä. Itse en kyllä voisi kuvitella seurustelevani miehen kanssa, jonka kalustus on "vääränmallinen" minun anatomiaani.
naiset taas nukkunu kansankoulun biologian tunnilla kun tietämys peniksestä on umpisurkea
pistä hinkkaamaan g-pistettä sillä käyrällään.
onko hänellä peyronin tautipeyronin tauti ?
Kyllä se käyrälläkin on erittäin nautinnolista. Itse kun olen sivusta naisen kanssa, osuu sopivasti syvällä sisällä yläosaan ja on tykätty. Osuu ilmeisen kivaan kohtaan :-) Miksikohän suositimmat dildot ovat päästä käyrät - siitä voi päätellä toimiiko.
Sivusta ylettyy vielä käsinkin kumpi tai kummatkin jos tilanne stä kaipaa.
Pitikö alkaa suhteeseen käyräk. Turkkilaisen kanssa?