Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voikohan Korkeasaaren eläintarhasta ostaa eläimiä itselle?

Aikuinen Nainen 40v
24.07.2017 |

Haluaisin ostaa sieltä jonkun lemmikkieläimen, kun menen sinne ensi kuun alussa.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi, mutta isommat eläimet pitää varata etukäteen, norsut, kirahvit ja leijonat. Pienempiä, kuten marakatteja ja kettuja on yleensä sen verran, että kaikille riittää. Oma kuljetuslaatikko kannattaa ottaa mukaan, Korkeasaari törkeästi rahastaa niillä. Norsunkuljetuslaatikko maksaa mansikoita. 

Vierailija
2/21 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ainakin joitain eläimiä. Pienempiä eläimiä ja lemmikeiksi soveltuvia myyvät yksityisille. Me ostimme papukaijan pari vuotta sitten. Kannattaa olla erikseen yhteyksissä eläimen ostosta. Eivät tietenkään myy, jos paukahdat paikalle ja ilmoitat haluavasi ostaa tuon. Eläimille halutaan kuitenkin luotettavat ja hyvät kodit.

Me asumme siis Porvoossa, joten oli siedettävä matka palauttaa lintu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki voi! Olen kovasti rakastunut  sieltä hankkimaani seepraan ja ratsastelen sillä päivittäin maitokauppaan.

Vierailija
4/21 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin onnistui myskihärän osto. Meiltä leijaileekin nykyään naapurustoon aromikastuoksu kaiken aikaan. nam...

Vierailija
5/21 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta sieltä kannattaa ostaa joku vähän harvinaisempi eläin, mitä ei tavallisista eläinkaupoista saa. Myyvät usein kesän lopussa sellaisia muodista menossa olevia, vähän vanhempia tai sairaita eläimiä, niistä voi olla vielä monta viikkoa iloa kotona. Uhanalaiset eläimet on halutuimpia, niitä pitää jonottaa tai sitten olla valmis maksamaan pimeästi.

Ja ennen kuin mode poistaa tämän, ettei Korkeasaari suutu, niin tietysti tämä oli vitsi, erittäin huono vitsi vieläpä. 

Vierailija
6/21 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai. Ostettiin sieltä kameli, sillä rehu tulee edullisemmaksi kuin auto, kun kasvatamme sitä parvekkeella. Asumme siis kerrostaloasunnossa, kameli nukkuu sängyssäni.

Vierailija
7/21 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin vaimolle sarvikuonon sieltä. Sillä hän ratsastaa päivittäin paikasta toiseen. Sarvikuono taitaa luulla että on lajikumppani. Epäilen että heillä on suhde.

Vierailija
8/21 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä tuli mieleen, että krokotiili mökkirannassa on kiva. Eipä enää naapuri tule veneellä laiturimme viereen kalastamaan.

En vain tiedä, että onkohan niitä Korkeasaaressa? 

Vierailija
9/21 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostin tiikerin. Se söi perheeni, joten nyt olen sen kanssa kahden.

Vierailija
10/21 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi. Siinä rannassa on sellainen pieni kauppa, jossa on hyvä kattaus korkeasaaren eläimistä, siitä niitä voi ostaa vaikka tusinan.

Vierailija
11/21 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myykö ne myös niitä riikinkukkoja? Olisi ihanaa saada niitä pihalle kulkemaan.

Vierailija
12/21 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime syksynä oli myynnissä kissaeläimet (tiikerit ja leijonat). Tietääkö kukaan mitkä ovat tämän syksyn myyntiin tulevat eläimet?

Vierailija
13/21 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viime syksynä oli myynnissä kissaeläimet (tiikerit ja leijonat). Tietääkö kukaan mitkä ovat tämän syksyn myyntiin tulevat eläimet?

On huhuttua apinatalon perusteellisestä siivouksesta, niin vanhat kuin liian suurten poikueitten ylijäämät myydään joskus syyskuulla. Eivät kauheasti saa etukäteen kertoilla, mutta on vähän suhteita, niin olen kuullut. 

Vierailija
14/21 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostin vaimolle sarvikuonon sieltä. Sillä hän ratsastaa päivittäin paikasta toiseen. Sarvikuono taitaa luulla että on lajikumppani. Epäilen että heillä on suhde.

Ratsastaako rouva teilläkin kuonon päällä?

Vierailija
15/21 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verkkokaupasta pystyy etukäteen varaamaan tietyn eläimen. Itse asun kerrostalossa ja olin totaalikyllästynyt naapuriini. Niinpä hankin Korkeasaaresta oikein komean urosleijonan kotiini. Verkkokauppa myös muistaa ostoksesi ja sieltä löydät sähköisenä mm eläimen hoito-ohjeet, jos on päässyt jokin seikka unohtumaan.

Vierailija
16/21 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Verkkokaupasta pystyy etukäteen varaamaan tietyn eläimen. Itse asun kerrostalossa ja olin totaalikyllästynyt naapuriini. Niinpä hankin Korkeasaaresta oikein komean urosleijonan kotiini. Verkkokauppa myös muistaa ostoksesi ja sieltä löydät sähköisenä mm eläimen hoito-ohjeet, jos on päässyt jokin seikka unohtumaan.

Miten nuo takuut? Onko sellainen "hännänhuipputakuu", eli kun lähtee Mustikkamäestä, takuu loppuu vai onko edes yhden talven yli? 

Vierailija
17/21 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se olisikin jo jotain: "Tiikeri Korkeasaaresta, vain ysiysiysiysiysi euroo! Tarjous voimassa vain tänään!"

Vierailija
18/21 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Norsut ja kirahvit on jo loppu! Uusia ei ole edes tulossa.

Vierailija
19/21 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Norsut ja kirahvit on jo loppu! Uusia ei ole edes tulossa.

Voi ei, aina myöhästyn kun myydään jotain kiinnostavaa!

Vierailija
20/21 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä huijaus tää on?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yhdeksän