Vaimoni painaa enemmän kuin minä!
Painan 85 kg ja vaimoni 102 kg, vaikka on 15 cm lyhyempi minua. Tälläkin hetkellä syö suklaakakkua "salaa" keittiössä. Taidan tästä lähteä baariin tai muuttaa kokonaan toisiin maisemiin.
Kommentit (17)
Älä kitise, kuiva alamittainen käppänä.
Ala häipyä, että vaimosi saa alkaa elää ja ottaa itselleen oikean,
miehenkokoisen puolison.
Hyi saakeli. Kyllä naisen pitää painaa noin 50-25 % vähemmän kuin mies. Eli jos painat 85 kg, niin naisesi saa painaa korkeintaan 63,75 kg. Vaimo vaihtoon!
No hmm.
Mä olen miestäni kyllä 30cm lyhyempi mutta 45 kg kevyempi. Oikein sopiva suhde mielestäni vaikka itse olen keskimittainen ja normaalipainoinen, en edes laiha.
Voitko lopettaa jo nämä? Ei näissä ole mitään hauskaa + olet nainen.
Vierailijax kirjoitti:
Hyi saakeli. Kyllä naisen pitää painaa noin 50-25 % vähemmän kuin mies. Eli jos painat 85 kg, niin naisesi saa painaa korkeintaan 63,75 kg. Vaimo vaihtoon!
Eli jos mies painaa 60 kg niin naisen olisi hyvä painaa 30-45 kg? :'D
Vierailijax kirjoitti:
Aivan. Mieheni paina 70kiloa ja minä 35kiloa. Tämä on juuri hyvä.
Kaverini painaa 75 ja miehensä 150kiloa.
Olemme ottaneet kumpikin juuri tuon paino-ohjeen huomioon parinvalinnassa ...minulla muuten on kotona kunnon vaaka.
Et kuitenkaan jätä vaimoa tai lähde mihinkään, lapsellisesti uhoat vain. Ei sinusta ole miestä jättämään vaimoa, sillä sittenhän olisit yksin. Aina ja ikuisesti.
Vierailija kirjoitti:
Voitko lopettaa jo nämä? Ei näissä ole mitään hauskaa + olet nainen.
Näähän on just parhaita :D
Läski muija vetää suklaakakkuu keittiössä! Repesin.
Nämä menee aina lihavien tunteisiin.
Ihmiset ovat kyllä lihoneet hirveiksi valaiksi.
Nuoretkin ovat usein hirvittävän lihavia.
Hoikat ovat vähemmistönä.
Vierailija kirjoitti:
Nämä menee aina lihavien tunteisiin.
Niin.
Toisaalta ei tarttis.
Menee tää kyl luuviulujenkin tunteisiin. Tarvii olla anorektinen akka, että pääsee kevyemmäksi kuin maratoonari miehensä, joka on 165 pitkä ja painaa sen 52 kg.
Määrä painan enempi kuin mun mies. Mun bmi on 23/24. Miehen sen 18/19.
Mies on 5senttiä pidempi. Mä 173.
Suklaakakkua syövä syö suruunsa. Ukko vois lähtee akan kans yhdessä tekemään jotain ja kehua jostain...on heillä hyviä asioita miks ovat yhdessä.
Onko se läskiys joten ainut asia suhteessa? Jotenkin niin. Jotain.
Mitä hyvää?
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset ovat kyllä lihoneet hirveiksi valaiksi.
Nuoretkin ovat usein hirvittävän lihavia.
Hoikat ovat vähemmistönä.
Näinhän se on ja sitten siitä lihavuudesta tehdään uutta normaalia tyyliin "aidot kurvikkaat naiset!" hyhhyh.
Harva normaali mies pitää ylipainoisista naisista. Sitten on niitä itseriittoisia "minä minä -miehiä", joita kiinnostaa vain oma ulkonäkö, naisella ei niin väliä. Se onkin eri juttu - ihminen ei paljon muuta noteeraa kuin itsensä.
Voin tulla tuuraamaan sinua, mee vaan sinne baariin.
Ok.