Miksi suomalaiset naiset parjaavat miehiä, mutta mehet ylistävät naisia?
Kommentit (51)
Nähtävästi kommenttini poistettiin.
Mutta siis, molemmat sukupuolet kyllä haukkavat ja jättävät haukkumasta toisiaan. Normaalit ihmiset ei sitä kuitenkaan tee.
Juuri äsken luin palstalta, että pillu muistuttaa teurastettua rottaa. Että sellaista ylistystä :'D
Minunkin kommentti poistettiin, joten yritetään uudestaan. Miehet kyllä kehuvat naisia, mutta vain ulkomaalaisia naisia. Suomalaiset naiset ovat heidän mielestään s**tanaakin pahempia.
Vierailija kirjoitti:
Tämän palstan mukaan "suomiämmät", kuten miehet niin ylistävästi naisia nimittävät, ovat rumia femakkoja, valehtelijoita, jännämiesten perässä juoksevia lu.tkia, ahneita, lompakkoloisia ja aina tyytymättömiä miesvihaajia.
Kyllä te miehet tosiaan jaksatte meitä naisia ylistää! 😚❤
Joo. Ajatteles, mitä tekstiä tulisi, jos ne alkaisivat haukkua meitä.
Vierailija kirjoitti:
Minunkin kommentti poistettiin, joten yritetään uudestaan. Miehet kyllä kehuvat naisia, mutta vain ulkomaalaisia naisia. Suomalaiset naiset ovat heidän mielestään s**tanaakin pahempia.
Jos (kun) poistetaan niin jääpi tämä sentään
Vierailija kirjoitti:
Johan vitsin murjaisit. Toisin päin Vauva-palstan todellisuudessa.
Itse naisena arvostan miehiä ihmisinä siinä missä naisiakin. Minulle kaksi maailman läheisintä ja rakkainta, äärettömän hyväsydämistä ja viisasta ihmistä ovat molemmat miehiä - puolisoni ja veljeni.
Vauva-palstalla naisista satoja halventavia, vihamielisiä ja katkeria aloituksia syytäviä miehiä en tietenkään arvosta sen enempää kuin vastaavanlaisia naisiakaan.
Just, just. Mitäs kaikkia haukkumanimiä miehet ovat tällä palstalla naisille keksineet? Naiset ovat ainakin "lassukan" ja "uli-miehen". Naisia halventavia aloituksia et todellakaan löydä tältä palstalta satoja, mutta miehiä halventavia aloituksia löydät tuhansia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse naisena arvostan miehiä ihmisinä siinä missä naisiakin. Minulle kaksi maailman läheisintä ja rakkainta, äärettömän hyväsydämistä ja viisasta ihmistä ovat molemmat miehiä - puolisoni ja veljeni.
Vauva-palstalla naisista satoja halventavia, vihamielisiä ja katkeria aloituksia syytäviä miehiä en tietenkään arvosta sen enempää kuin vastaavanlaisia naisiakaan.
Just, just. Mitäs kaikkia haukkumanimiä miehet ovat tällä palstalla naisille keksineet? Naiset ovat ainakin "lassukan" ja "uli-miehen". Naisia halventavia aloituksia et todellakaan löydä tältä palstalta satoja, mutta miehiä halventavia aloituksia löydät tuhansia.
Itsehän te kirjoitatte niistä jännä- ja betamiehistä, joka päivä on monta aloitusta. Miksi miehet halventavat miehiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä viitsi. Koko jännämies/kilttimies-scheisse on ihan miesten omia hengentuotoksia.
Ja jos oikeasti et ole nähnyt täällä naisten haukkumanimiä, suosittelen käyntiä optikolla. Vaikka sekään ei taida valikoivaan havaintokykyyn auttaa.
Naiset pitävät itsestään selvinä miesten antamia asioita kuten äänioikeutta ja taloudellista vaurautta maassamme.
Vierailija kirjoitti:
Naiset pitävät itsestään selvinä miesten antamia asioita kuten äänioikeutta ja taloudellista vaurautta maassamme.
Tämä. Lisäksi kuvitellaan, että yhteiskuntarauha on jokin automaatio, jota viranomaiset yksin pystyvät pitämään yllä. Kyllä siihen tarvitaan myös yhteiskunnan miespuolisten jäsenten myötävaikutusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä viitsi. Koko jännämies/kilttimies-scheisse on ihan miesten omia hengentuotoksia.
Ja jos oikeasti et ole nähnyt täällä naisten haukkumanimiä, suosittelen käyntiä optikolla. Vaikka sekään ei taida valikoivaan havaintokykyyn auttaa.
Eli palstamiehet eivät ole keksineet yhtään haukkumanimeä naisille. Check.
Ylistävät? :D No ei tällä palstalla ainakaan.
Siis TÄH? Missä sä olet sellaiseen ihmeeseen törmännyt, että suomalaisella miehellä ois jotain hyvää sanottavaa suomalaisesta naisesta?!?!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli palstamiehet eivät ole keksineet yhtään haukkumanimeä naisille. Check.
Voi älä nyt jaksa 😃. Esimerkiksi lompakkoloinen, ja sen lisäksi miehet käyttävät päivittäin suurta valikoimaa haukkumanimiä jotka miehet ovat aikaisemmin kehitelleet ja joiden miespuolinen vastine puuttu kokonaan. Joku lassukka on kevyttä kamaa niihin verrattuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Lisäksi kuvitellaan, että yhteiskuntarauha on jokin automaatio, jota viranomaiset yksin pystyvät pitämään yllä. Kyllä siihen tarvitaan myös yhteiskunnan miespuolisten jäsenten myötävaikutusta.
Well that escalated fast 😃....
Siis missä ja miten tämä ylistys näkyy?
Eihän täällä palstalla ainakaan kuin lassukat, palstapersut ja muut hörhöt tee muuta kuin kirjoittele naisia halventavasti ja märisevät miesten karmeast kohtalosta kaiken aikaa. Naisten en ole nähnyt vastaavaa tekevän.
M41v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän palstan mukaan "suomiämmät", kuten miehet niin ylistävästi naisia nimittävät, ovat rumia femakkoja, valehtelijoita, jännämiesten perässä juoksevia lu.tkia, ahneita, lompakkoloisia ja aina tyytymättömiä miesvihaajia.
Kyllä te miehet tosiaan jaksatte meitä naisia ylistää! 😚❤
Joo. Ajatteles, mitä tekstiä tulisi, jos ne alkaisivat haukkua meitä.
No niinpä 😃. Ja jos nyt ajatellan sitä että haukkuisi takaisin nimittelemällä Niinkuin miehet, niin heti joutuisi pulaan. Se yksikin ilmoittautuu usein toivottamalla täällä että no niin horot, ja vaihtoehtoisesti voisi käyttää ilmaista lut---, huo---, lor---, horat---, --rulit ja vieläkö oli joku muu, mutta vastaapa tähän samalla mitalla.
Vierailija kirjoitti:
Eihän täällä palstalla ainakaan kuin lassukat, palstapersut ja muut hörhöt tee muuta kuin kirjoittele naisia halventavasti ja märisevät miesten karmeast kohtalosta kaiken aikaa. Naisten en ole nähnyt vastaavaa tekevän.
M41v
Naisten et ole havainnut tekevän samaa, vaikka käytät palstanaisten keksimiä haukkumasanoja miehistä. Valkoritarin logiikkaa. :)