Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet parista joka haluaa jättää vihkivalastaan pois sen "kuolemaan asti" -kohdan?

Vierailija
24.07.2017 |

Eli eivät halua luvata ainakaan valassa että rakastavat toisiaan kuolemaan saakka? Siinähän on siis mahdollista valita että sanotaanko se "kuolemaan asti" -vai ei.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähemmän sanoja, enemmän tekoja.

Nim. yhdessä yli 20v

Vierailija
22/26 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä kaavoja on valittavana ainakin 2 erilaista. Meillä oli kaava,jossa ei tuota kohtaa ollut juuri sen takia, että haluamme ajatella, ettei rakkaus pääty kuolemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi mennä naimisiin ollenkaan jos ei ota tavoitteeksi rakastaa toista kuolemaan saakka?

Voihan sitä rakastaa, mutta ei välttämättä ole yhdessä kuolemaan asti:)

Juu Mutta miksi sitten mennä naimisiin ollenkaan? Kun avioliiton tarkoitus on KUOLEMAAN SAAKKA.

Vierailija
24/26 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jättäisin sen pois siksi, etten halua puhua kuolemasta elämäni onnellisimpana päivänä.

Vierailija
25/26 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat realisteja. Ehkä tuon sijaan voisi lausua: kunnes löytyy parempi.

Vierailija
26/26 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tuo kohta jätettiin pois. Pappi itse sen oikein otti puheeksi, sanoi, että kun varsinkin nuoret vihkiparit sitä vierastavat ja pitävät liian synkkänä. Minä en olisi sitä liian synkkänä pitänyt, mutta en myöskään tarpeellisena. Minulle ei avioliiton ole pakko kestää kuolemaan asti. Se kestää sen mitä se kestää, joillakin kuolemaan asti, joillakin ei. Aikapa näyttää kumpaan ryhmään itse kuulutaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kaksi