Lihonut järkyttävästi kesän aikana
Normipaino 57 ja painan 60.. Miten saada painoa alas :7 Syömällä tullut ja olokin on huono tästä massan lisääntymisestä..
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Mulla sama! oon juonut pari pientä sidukkaa melkein joka päivä, joten voisi jooohtua mulla siitä (vaikkakin kuivaa siideriä). En tajua miten saan nää läskit veke vaikka jätänkin sidukat.... hassua kun olen toisaalta liikkunut enemmän koska kesällä tulee oltua ulkona. Siis tarkoitan ihan oikeaa liikkumista, en terassille juoksua :)
Siiderivalas! :D
Mielestäni ap ei ole "valittanut" mistään, vaan todennut vain asian: lihoneensa järkyttävästi. Se on sitten ihan lukijan vastuulla, että miten tuon tulkitsee.
Se on paljon! Mullekin ilmestyi lyhyeen varteeni yli kilo ja voi luoja mikä sotanorsufiilis.
Kilot tulivat noin kahden vuoden neurolepti-zombiekuurin jälkeen, joten ne eivät siis missään nimessä tulleet yhtäkkisesti. Ihmettelen vain näitä turhamaisia tyyppejä, jotka valittavat muutamasta kilosta kun on meitä, jotka ihan oikeasti kamppailevat kymmenien ylimääräisten kilojen kanssa. Minun tapani on heittäytyä sarkastiseksi, kun näen ihmisten valittavan turhasta. Toivon heidän ymmärtävän, että asiat voisi olla niin paljon huonommin.
En tahallani päästänyt itseäni tuohon kuntoon, vaan minulle valehdeltiin päin naamaa, että minulle määrätyn lääkkeen ei pitäisi nostaa painoa. Kyllä se vain niin teki, ja en voinut estää sen tuloa mitenkään. Liikuin ja söin normaalisti, silti lihoin ihan tuhottoman paljon. Lääkäri myönsi vasta lääkkeen jo lopetettuani, että se aiheuttaa potilailla ihan yleisestikin voimakastakin painnonnousua. Hienoa psykiatrit, näin potilaita hoidetään täällä meillä. Hurraa... Ei ihme että luottoni koko mielenterveysalaa ja psykiatreja kohtaan meni ihan totaalisesti.
Olisi pitänyt älytä lopettaa lääkkeen käyttö jo silloin, kun ensimmäiset kilot alkoivat kertyä. Mutta minkäs teet, kun tulee pahasti kusetetuksi, jälkiviisaus on syvältä eikä hyödytä yhtään mitään. Olen alkanut vasta viimeaikoina hoikistua, mutta se on ollut työn ja tuskan takana. Joitakin vaurioita nämä lääkkeet ovat elimistölleni tehneet, vatsani on todella herkkä nykyään ja minulla on paljon suolisto -ja ruoansulatuskanavan ongelmia. Närästys on tuttu seuralainen.