Lue keskustelun säännöt.
Miksi pitäisi imettää?
24.07.2017 |
Kyllä se lapsi pärjää pullolla . Tällöin rinnatkin säilyvät. Ei se lapsi vioitu vaikkei saa sitä rintamaitoa. Hellyyttä voi osoittaa muutenkin. Minua suoraa sanottu iljettää katsoa imettäviä äitejä. Kaupungillakin imetetään ja ruokakaupassa vaikka seisoen.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla