Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi pitäisi imettää?

Vierailija
24.07.2017 |

Kyllä se lapsi pärjää pullolla . Tällöin rinnatkin säilyvät. Ei se lapsi vioitu vaikkei saa sitä rintamaitoa. Hellyyttä voi osoittaa muutenkin. Minua suoraa sanottu iljettää katsoa imettäviä äitejä. Kaupungillakin imetetään ja ruokakaupassa vaikka seisoen.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi neljä