Onko mulla kapeat ranteet? Oon nainen ja ranteen ympärys mitta 16cm..
Hieroja sanoi, että ranteeni ovat lapsen ranteet :D.
Ei minusta nuo nyt oudon kapeat ole?
Kommentit (41)
Mulla on 14 cm ja niistä on hieroja sanonut, että on kapeat. On kyllä moni muukin. Mutta vaikutelma tulee varmaan siitä, että mulla on pitkät ja kauttaaltaan todella ohuet kädet. Yksi sairaanhoitaja sanoi, ettei hän voi pistää tuohon käsivarteen kipupiikkiäkään.
Ranteisiin ei vaikuta yli tai alipaino, se on enimmäkseen luuta. Leveä tai kapea ranne kertoo siitä onko siro, normaali tai tanakka ruuminrakenne eli luusto.
Naisella pituus vaikuttaa siihen mihin ranteenympärys tulkitaan. Olen itse 163 cm, ranne on 16 cm, joten mulla on tanakka luusto.
Tuossa yksi jenkkisivusto, jossa mitat tuumina ja jalkoina:
16cm mäkin mittasin. Muutoin pituutta 175 ja painoa n. 80kg.
Mulla on todella paksu penis joka on 14.5cm ja on tyttiksen kanssa mittailtu että paksumpi kuin sen ranne.
Mulla on myös 15 cm eikä ole kyllä koskaan tullut mieleen pitää niitä kapeina.
Vierailija kirjoitti:
Tuon ym. kaavion mukaan sun ruuminrakenne on siis normaali, mutta sirommasta päästä.
Mullakin näköjään 14 cm. Eivät näytä erityisen kapeilta. Olen pienikokoinen muutenkin.
14 cm ranne täälläkin.
ja ikää yli 40 vee...nilkat on superkapeat myös.
Olen mies ja ranteeni on 15,5 cm. Onhan ne aika kapeat, mutta minkäs teet. Pituutta 175, paino n. 74.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuon ym. kaavion mukaan sun ruuminrakenne on siis normaali, mutta sirommasta päästä.
Kiitos. Jos tosiaan saisi 15kg laihdutettua niin olisinkin sirohko.
Mulla on 15,5 cm ja olen pitänyt itseäni kapearanteisena. Painoindeksini on 30 mutta eihän se nyt ranteisiin vaikuta ellei ole sairaalloisen lihava.
Tuli mieleen, että varmaan ranteen paksuus saattaa kertoa luuston koosta. Niinkuin hartioiden ympärysmitta.
Mullakin on kapeat ranteet ja lisäksi hennot olkapäät. Keskivartalosta ei voi puhua samana päivänäkään.
13,5 cm ja 160,5m pitkä olen 54kg
Mulla on myös 14cm vaikka olen normaalipainon ylärajoilla, jos siis ranteenympäryksellä nyt ylipäätään on mitään tekemistä painon kanssa. Ei mielestäni erityisen kapeat edes suhteessa käsivarsiini.
V19 O19,5 cm. Eivätkä näytä yhtään miehekkäiltä. Semmoiset linnunluiset narut.
m43
Vierailija kirjoitti:
Ei oo. Mulla on 14cm. Lapaset on aina löysät ja rannekorut liian isoja.
No eipä ihme kun tuo on sama kuin peniksen ympärysmitta tuo 14cm
Hämmästyin kuinka moni täällä luulee että paino vaikuttaa ranteen paksuuteen! Yksi jopa kommentoi että "ikää yli 40", asialla oli mitään tekemistä sen emmän iän kuin painon kanssa. Ranteen paksuus kertoo luuston koosta! Pituutesi verrattuna ranteen paksuuteen kertoo taas sen oletko s/m/l-kokoinen luustoltasi.
Omat on 13cm ja nämä nyt voisi olla lapsen ranteet, olen pieni ihminen muutenkin. 16cm kuulostaa normaaleilta.