Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Humpuukijuttuja, joista oletkin oikeasti saanut avun johonkin? Laihduitko ihmepillereillä? Pahoinvointi hävisi magneettirannekkeella? Uskoit horoskooppia ja elämäsi muuttui?

Vierailija
24.07.2017 |

Onko joku esim. aloittanut jollain höpöhöpödieetillä ja laihduttanut pysyvästi muuttaen elintavat kitukuurin jälkeen terveellisiksi?

Tai onko joku mennyt ennustajalle ja elämä on jotenkin yhtäkkiä parantunut?

Kommentit (63)

Vierailija
1/63 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei elämä muutu kuin uskolla ja sitkeälä työllä tai pienillä ajatusnyansseilla. Se on mitä itse kaipaat ja haluat. Kannattaa olla rehellinen itselleen ja miettiä niitä perimmäisiä syitä mitä oikeasti kaipaa ja haluaa.

Olen saanut merkittävää apua mutten mistään näistä mainituista. Silti elämäni ei muuttunut, tuska vaan helpotti.

Vierailija
2/63 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei elämä muutu kuin uskolla ja sitkeälä työllä tai pienillä ajatusnyansseilla. Se on mitä itse kaipaat ja haluat. Kannattaa olla rehellinen itselleen ja miettiä niitä perimmäisiä syitä mitä oikeasti kaipaa ja haluaa.

Olen saanut merkittävää apua mutten mistään näistä mainituista. Silti elämäni ei muuttunut, tuska vaan helpotti.

Miksi vastasit, vaikkei sinulta kysytty mitään? Et usko humpuukiin, etkä ole saanut sellaisesta apua. Kysyin ihan mielenkiinnosta, enkä mitään apuja itselleni. 

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/63 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tämä liittyy mihinkään? Kysyttiin humpuukista avun saaneiden kokemuksia.

Vierailija
4/63 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liittyy koska se on ihmisten mielestä humpuukia, mutta en avaa missä kävin ja mitä teki. Uskonut en, mutta hätä oli suuri. Sain avun, muttei se elämää muuttanut mitenkään elämää kummemmaksi. Siinä on aina kipua ja hailakoita onnenosumia.

Vierailija
5/63 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liittyy koska se on ihmisten mielestä humpuukia, mutta en avaa missä kävin ja mitä teki. Uskonut en, mutta hätä oli suuri. Sain avun, muttei se elämää muuttanut mitenkään elämää kummemmaksi. Siinä on aina kipua ja hailakoita onnenosumia.

Ok, selvisi: sinä olet humpuukia :D

Vierailija
6/63 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Konmari sai aikaan pysyvän elämäni laatua parantaneen muutoksen. Neljättä vuotta jo seesteisempää ja hallitumpaa eloa.

Vierailija
7/63 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärsin kamalista vatsaoireista vuosia ja luulin syyn olevan gluteenissa. Kävin epätoivoisena msas -terveysanalyysissa, jonka mukaan suolistoni reagoi maitotuotteisiin. Jätin maitotuotteet huomattavasti vähemmälle ja kas, päivittäinen turvotus ja vatsakivut ovat selvästi vähentyneet. Vieläkään en tiedä uskonko kyseiseen menetelmään, mutta mikäs siinä kun apua löytyy 👍

Vierailija
8/63 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tämän ketjun munainen aloittaja halua edes kuin yhdenlaatuisia vastauksia. Menisit itse alkuun vaikka johonkin töihin, niin olisi muuta elämässä kuin ilkkua ja provosoida. Kyllä se siitä helpottaa.

Vierailija
9/63 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen.

Vierailija
10/63 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen.

Siis olen saanut apua auraluennasta.

Vierailija
11/63 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä lasketaanko tätä humpuukiksi, mutta kookosöljy ja hampaat. Minulla on aina ollut paljon hammaskiveä ja ientulehdusta, joskus reikiäkin. Luin joltain hörhösivuilta, että kookosöljy antibakteerisena mm. tappaa kariesta, liuottaa ja ennaltaehkäisee hammaskiveä ja rauhoittaa ientulehdusta. Harrastin oil pullingia (googlatkaa jos innostutte) puoli vuotta ennen hammaslääkäriin menoa. Silloin minulla oli yli neljä vuotta edellisestä kerrasta hammaslääkärillä. Hämmästyin suuresti, kun hammaskiveä oli vain vähän alahampaiden etuosassa. Ikenet olivat hammaskivenkin kohdalla siistit, eivätkä vuotaneet. Muualla hammaskiveä ei ollut, vaikka yleensä sitä joudutaan hyvin kauan rapsuttamaan. Röntgenkuvassa näkyi uusi kariesepäily, mutta kun hammaslääkäri tutki, paikalla oli vain pieni kuoppa, mutta ei kariesta. Jäin miettimään, olisiko siihen ollut tulossa reikä, mutta oil pullingin aloittaminen tappoi karieksen kesken kaiken? En kertonut hammaslääkärille harrastuksestani, kun hän ihaili, miten puhtaat hampaani ovat. En halunnut vaikuttaa hörhöltä.

Vierailija
12/63 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pahemmin usko horoskooppiin, mutta se on antanut "suuntaa ja ohjannut" aina kun on ollut aivan karmea stressi. Inhoan tietämättömyyttä ja olen joskus aivan avuton päätöksenteoissa, joten aamuisin horoskoopin lukeminen joskus auttaa hieman odottamaan mitä päivän aikana saattaa tapahtua tai kannattaa toimia, jos on ihan kauhea stressi että pelkää jotain ylitsepääsemätöntä estettä tai tapahtumaa, jossa päätäntävalta olisi itsellä. Sillä ei tosin ole väliä tapahtuiko niin kuten horoskoopissa oli vai ei, mutta se on pieni helpotus kun tietää edes yhden asian kuinka voi toimia.

Vierailija
13/63 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 vuotta sitten lääkärit eivät maitohappobakteereita suositelleet ja niitä sai vain luontaistuotekaupoista. Kärsin antibioottikuurin jälkeen vuoden ajan suoliston huonosta kunnosta ja minulla todettiin laktoosi-intoleranssi. Äitini sai minut houkuteltua syömään maitohappobakteerikuurin ja sinne hävisivät vatsavaivani. Laktoosi-intoleranssi on edelleen, mutta ei niin paha.

Vierailija
14/63 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun luovuin hormonaalisesta ehkäisystä, hävisivät ajoittaiset näköhäiriöt (migreenityyppistä sahalaitaa ja aaltoilua) sekä raajojen ajoittainen puutuminen "ilman syytä". Molemmat oireet alkoivat vuoden sisällä hormonaalisen ehkäisyn aloittamisesta ja kestivät sen muutaman vuoden, kun e-pillereitä käytin. Olen saanut kuulla olevani foliohattu, kun olen öyhöttänyt e-pillereiden olevan myrkkyä. Voi olla tottakin, ja oireeni ja niiden poismeno sattumaa.

Vierailija
15/63 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin sanoa sen ettei aina tarvitse tehdä kaiken eteen työtä. Esim itselleni laihduttaminen on aina ollut se että pääsis ylimääräisestä läskistä- Mulla on ainakin40kg liikapainoa ja olen nainen. Olen lukenut veden vaikutuksista ihoon, mielialaan ja aineenvaihduntaan. Rupesin juomaan jokapäivä sen 2-3litraa vettä sillä ennen join enimmäkseen sokerisia juomia. Joka viikko kirjoitin faceen statuksen miten menee ja olenko huomannut vaikutuksia. Kyllä, veden juominen ehkä pissattaa mutta mieliala on paljon positiivisempi, sokerisia juomia tulee juotua vain viikonloppuna, on jotenkin kyennyt pysymään poissa myös muista herkuista hyvän mielialan takia, iho on kirkkaampi ja paino on selvästi tippunut ainakin 5kg 4-5 viikossa. :) 

Tuli vaan mieleen että kuinka moni meistäkin ollaan alinesteytetty? Itse selvästi ainakin olin koska nyt on mukavempi olo ja mieliala ei heilahtele mitenkään ilkeästi. En siis ole liikkunut sen enempää kuin tehnyt viikottaiset tunnin kävelyt 2-3 viikossa. Tokihan se kuulostaa oudolta että sanon laihtuneeni veden avulla mut kyllä vaan. Mutta ei se se vesi ole vaan se että kun vaihtaa limsan ja mehun veteen niin varmasti et saa niin paljon sokereita ja kaloreita kuin ennen :) siinäpä se.

Eihän tää mitään humpuukkia ole mut tuli vaan mieleen kun yks kommentoi kuinka pitää aina tehdä töitä unelmien eteen. No en ole tehny mitään töitä. 

Vierailija
16/63 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä lasketaanko tätä humpuukiksi, mutta kookosöljy ja hampaat. Minulla on aina ollut paljon hammaskiveä ja ientulehdusta, joskus reikiäkin. Luin joltain hörhösivuilta, että kookosöljy antibakteerisena mm. tappaa kariesta, liuottaa ja ennaltaehkäisee hammaskiveä ja rauhoittaa ientulehdusta. Harrastin oil pullingia (googlatkaa jos innostutte) puoli vuotta ennen hammaslääkäriin menoa. Silloin minulla oli yli neljä vuotta edellisestä kerrasta hammaslääkärillä. Hämmästyin suuresti, kun hammaskiveä oli vain vähän alahampaiden etuosassa. Ikenet olivat hammaskivenkin kohdalla siistit, eivätkä vuotaneet. Muualla hammaskiveä ei ollut, vaikka yleensä sitä joudutaan hyvin kauan rapsuttamaan. Röntgenkuvassa näkyi uusi kariesepäily, mutta kun hammaslääkäri tutki, paikalla oli vain pieni kuoppa, mutta ei kariesta. Jäin miettimään, olisiko siihen ollut tulossa reikä, mutta oil pullingin aloittaminen tappoi karieksen kesken kaiken? En kertonut hammaslääkärille harrastuksestani, kun hän ihaili, miten puhtaat hampaani ovat. En halunnut vaikuttaa hörhöltä.

Mulla on sama kokemus kookosöljystä. Ei yhtään reikää eikä hammaskiveä moneen vuoteen. Ennen kookosöljyä mulla oli jatkuvasti ongelmia hampaiden kanssa. Uskomatonta, että se toimii muillakin, koska onhan tuo oikein klassista huuhaata. Kunhan hampaat pysyy terveenä niin en välitä, mitä muut asiasta ajattelee.

Vierailija
17/63 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niskakivut ja migreenit katosi piikkimatolla. Käytän päivittäin nukkumaan mennessä.

Vierailija
18/63 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun luovuin hormonaalisesta ehkäisystä, hävisivät ajoittaiset näköhäiriöt (migreenityyppistä sahalaitaa ja aaltoilua) sekä raajojen ajoittainen puutuminen "ilman syytä". Molemmat oireet alkoivat vuoden sisällä hormonaalisen ehkäisyn aloittamisesta ja kestivät sen muutaman vuoden, kun e-pillereitä käytin. Olen saanut kuulla olevani foliohattu, kun olen öyhöttänyt e-pillereiden olevan myrkkyä. Voi olla tottakin, ja oireeni ja niiden poismeno sattumaa.

Ilman hormoneja ja e-pillereitä minä olisin jo kuollut. Että sitä myrkkyä minulle kiitos.

Vierailija
19/63 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun luovuin hormonaalisesta ehkäisystä, hävisivät ajoittaiset näköhäiriöt (migreenityyppistä sahalaitaa ja aaltoilua) sekä raajojen ajoittainen puutuminen "ilman syytä". Molemmat oireet alkoivat vuoden sisällä hormonaalisen ehkäisyn aloittamisesta ja kestivät sen muutaman vuoden, kuno e-pillereitä käytin. Olen saanut kuulla olevani foliohattu, kun olen öyhöttänyt e-pillereiden olevan myrkkyä. Voi olla tottakin, ja oireeni ja niiden poismeno sattumaa.

Minulla oli aina migreenin kanssa ongelmia, kun käytin hormoniehkäisyä. Ongelmat loppuivat, kun ehkäisy loppui. Ei e-pillerit todellakaan sovi kaikille, jos kenellekään.

Vierailija
20/63 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko tämä kaikki kuitenkin johtua vain siitä että olet luopunut sokeri juomista eikä siitä vedestä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kolme