Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kädettömyys naisten kanssa?

M42v
24.07.2017 |

Viikonlopun olin eräässä harrastetapahtumassa,majoitus pienessä hotellissa,pe iltana söin siinä ravintolassa, otin pari olutta ja huomasin oudon ilmiön,joku n:25-30v ihan kivan näköinen nainen silmäili minua välillä ihan selvästi.
Sen luona kävi välillä joku mies,miesystävä? Vai mikä.
Lauantaina illalla sama homma,hieman tympeänä yläterassilla ilta-auringossa joi viiniä ja selvästi loi pitkiä katseita hieman suki hiuksia,asetteli vaatteita vähän paremmin ym. Ja itse hyvä etten saanut paniikkikohtausta,imaisin kaljan lopun naamariin ja lähdin nukkumaan.
Jälkikäteen taas vitutti armottomasti,tuolta naiseltahan olisi voinut saada vaikka piparia ja mitä vaan,mutta ei,taas meni ihan käsille.
En ymmärrä mistä v_tusta johtuu ihan totaali jäätyminen tuollaisissa tilanteissa,pystyn juttelemaan ja olemaan vieraiden ihmisten,normaaleiden naisten kanssa ihan normaali ja sitten kun tulee tilanne missä kiinnostava nainen tekee pelinavausta menee ihan kaikki reisille,en saa sanaa suusta,mitään yhtään järkevää sanomista ei tule päähän ym.pitäisi olla ihan reilussa kännissä ettei tuota tapahdu,mutta arvatkaa kuinka montaa naista ihmeemmin känninen äijä kiinnostaa ja käytän alkoa muutenkin aika vähän.
Tuo nainen muistutti vielä jotenkin michelle pfeifferiä,tai ainakin sellainen mielikuva tuli.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kolme