Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskallatko tunnustaa tehneesi lapsia, koska "niin kuuluu tehdä", koska "kaikilla kavereillakin on"?

Vierailija
24.07.2017 |

Uskallatko myöntää tämän syyksi lastenhankintaasi? Onko tämä miten yleinen syy lasten tekoon nykyaikana? Oletko katunut päätöstäsi?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että moni on tehnyt lisää lapsia, koska muillakin on. Ei sitä muuten ymmärrä.

Vierailija
2/11 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ja meidän poika on ihan kiva vesseli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden tein, koska mies painosti voimakkaasti ja hinkui isäksi. En halunnut menettää ihanaa miestä. Mies on kyllä suurimmaksi osaksi hoitanutkin lapsen, siitä kiitos. -Katuva äiti-

Vierailija
4/11 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, lastenhankinta oli huolellisen pohdiskelun tulos. Olin pitkään sitä mieltä, että en halua lapsia. Mielenmuutos oli aivan loistava päätös, en osannut edes kuvitella, miten upeita lapsia sain ja miten kivaa on ollut olla äiti.

Vierailija
5/11 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan koska näin ei ole. Ennen lapsia meillä oli todella tyhjä ja tylsä elämä mieheni kanssa. Saimme aikoinaan väärän lapsettomuustuomion ja olemme erittäin onnellisia lapsistamme vaikka voin myöntää että pikkulapsiaika on välillä erittäin raskasta ja uuvuttavaa, mutta myös niin palkitsevaa. T 4 lapsen äiti

Vierailija
6/11 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Minulla on myös kavereita, jotka eivät missään tapauksessa halua lapsia. Olisin voinut valita myös sen tien.

Vierailija
7/11 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päinvastoin oikeastaan.pitkään mietitty asia joka kantilta.

Vierailija
8/11 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta hitossa ja ilman lainausmerkkejä, koska niin kuuluu tehdä. Tämä maailma ei pyöri, jos lapsia ei tehdä. Ja tämä ei ole mikään provo vaan yksinkerainen totuus.

Vierailija
9/11 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn töissä koska niin kuuluu tehdä ja kaikki muutkin. Samasta syystä käyn hammaslääkärissä ja pesen pyykkiä. Lastenhankinta ei todellakaan ollut tällainen asia.

Vierailija
10/11 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suostuin yhteen lapseen, koska puolisoni sitä halusi. Olisin mielelläni elänyt ihan lapsettoman elämän, mutta meneehän tämä näinkin. Onneksi minä en joudu olemaan päävastuussa lapsenkasvatuksesta paitsi kesällä, kun vain minulla on lomaa ja lapsi siis ei ole päiväkodissa.

Vierailija
11/11 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdelläkään kaverilla ei ollut lapsia. Nyt niitä on alkanut putkahdella, kun meillä on teinejä.

En näkisi, että tehtiin lapsia kun niin kuuluu tehdä. Hyvät duunit, asunto ja oltiin oltu se kuusi vuotta yhdessä, se vaan tuntui oikealta ajalta. Että voihan se tuohonkin kategoriaan sitten istua. Vähän tuli sellainen olo, että mitäs nyt? Nyt puuttuu jotain? Vai oliko se sitten kolmenkympikriisiä? :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kolme