Monella Lidlissä kävijälle jonkin muun kaupan muovikassit mukana
Kommentit (17)
Käytän Lidlin kestokassia aina ostoksilla, myös muissa kaupoissa käydessä. Syynä se, että kassi on juuri sopivan iso ostoksilleni.
Mitä väliä sillä kassilla on?
Mä säästän vanhoja ja otan tarvitsemani merkkiä katsomatta. Usein käytän kyllä S-Marketin kestokasseja muissakin kaupoissa kuin S-Marketissa.
Koska on turhaa ostaa joka kerta uusi kassi. Mulla on kangaskassi. Käyn yleensä s-marketissa, supermarketissa tai alepassa. Käyn harvoin lidlissä.
Minulla on varakassina käsilaukussa turkulaisen k-supermarket manhattanin muovikassi. Olen asioinut tuolla tasan kerran. Käytän kassia niin kauan kuin se on ehjä ihan missä kaupassa huvittaa. Myös lidlissä.
Kuka muu käyttää enää muovikasseja kuin Lidlin asiakas?
Tuntuu että häpeävät käydä lidlissä.
Fiksu siellä käy ja säästää ruokamenoissa ainakin 40%.
Ne on muuten myös melko ohuita ne lidlin kassit. Ei kovin kestäviä
Mulla on prisman (s-ketjun) kassi joka on dyykattu. Sopivan iso mun ostoskäyttäytymiseen.
Käyn pääasiassa Lidlissä joskus CM:ssa.
Vierailija kirjoitti:
Siellä mitään 40% säästä todellakaan. Ja jos jotain hävettää käydä tietyssä ruokakaupassa, niin eipä kovin hyvin mene.
Ostan niin vähän että mahtuu reppuun. Hummus. Tiramisu.jotain hedelmiä ja kasviksia. Sitten menen kunnon kauppaan.
Käsilaukussani on aina pari kevyttä ja ohutta mustaa kangaskassia, joita myydään Stockalla eurolla.
En koskaan osta muovikassia. Käytän roskapusseina ohuita, roskapusseiksi tarkotettuja pusseja, jotka ovat halvempia.
Muovia on maailma täynnä, joten muovin vähentäminen on mielestäni tärkeää. Osaan myös viedä pullot keräykseen ja olen niin nokkela, että osaan heittää roskat roskikseen. Harvalla tupakoijalla on kyseinen taito.
Ei pelkästään roska päivässä, vaan useampi tupakka-aski maasta roskiin päivässä.
Siksi, että sinun kaltaisesi ääliöt saisi ihmeteltävää ja sisältöä elämäänsä!
Vierailija kirjoitti:
No sinä et kovin fiksu ole jos ostat sieltä joka kerran muovipussin. Minun vuosia vanhat ja hyvin huollettut kestokassini ovat säästäneet minulle jo kivasti kun en kassoilta muovipusseja ostele.
Ei kyse ole häpeästä vaan fiksuudesta.
Minä käytän omaa kangaskassiani niin Lidlissä kuin Stockmann Herkussa. Muovikassien käyttäminen on wt - osoittaa ettei ko henkilö välitä ympäristöasioista tuon taivaallista.
Joku voi ajatella, ettei kassalla sitten tule epäselvyyttä onko ottanut uuden kassin vai tuonut mukanaan.
Ympäristösyistä käsketään käyttää samoja muovipusseja ja kestokasseja moneen kertaan. Pussien kestävyydessä on eroja. Minulla on vielä käytössä lopettaneidenkin kauppojen pusseja. Asioin monissa eri kaupoissa, myös Lidlissä ja käytän vanhoja pusseja. Ei tarvitse ostaa uusia pusseja.