Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kokemuksia Treamerista?

Vierailija
24.07.2017 |

Onko kellään kokemuksia Treamerista, joko työntekijänä tai työnantajana? Harkitsen profiilin luomista.

https://www.treamer.com/

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekkin toivoisin jotain kommentteja tästä... Työntekijän puolelta etenkin...

Vierailija
2/22 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen workpilotsia.

treameristä löytyy muutama huono kokemus.......rehellisesti sanoen jopa enemmän huonoa kuin hyvää.

workpilotsissa jokaiselle annetaan yritys sen sjaan kuin treamerissä etsitään enemmä ammattitaitoisia ihmisiä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut ihan hyviä kokemuksia, tein pari promokeikkaa sen kautta. Palkka tuli heti tilille keikan jälkeen ja työt oli hauskoja: lihanmaistatusta kaupassa ja Hartwallin tuotteiden promoamista baarissa.

Vierailija
4/22 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse suosittelen Treameriä lämpimästi!

Kirjauduin työnantajana ja loin tehtävän kodin siivouksesta. Pidin sovelluksen toimintaa oikein selkeänä. Voit valita itse helposti tuntipalkan, työajan yms., sekä valita työn lopullisen tekijän hakijoiden joukosta. Kaikki sujui moitteetta ja olimme puolison kanssatyytyväisiä työn jälkeen. Maksu lähti heti työn suorituksen jälkeen tekijälle ja maksaminen itsessään oli myös todella näppärää luottokortin kanssa. Julkistin samantien uuden työtehtävän sovellukseen tämän ensimmäisen kokeilun jälkeen ;)

Suosittelen!

Vierailija
5/22 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua tämä Treamer mietityttää kovasti.

Tilanne tänään (20.11.2018) joku Susanna Kraft -niminen henkilö hakee systeemin kautta tarjoiluapua johonkin 50-vuotisjuhliin. Töitä olisi 31.12.2018 (uudenvuodenaatto, toim. huom.), alkaa klo 14:00 ja päättyy 23:00.

Tunteja 9. Ei mainintaa että olisi mitään taukoja.

Palkka on 90 eur.

Palkka 9 eur tunti. Ja tämä sisältäisi lomakorvauksen, ilta- ja yölisät, kaikki kaikkinensa.

Kun tiedetään että lomakorvaus on 9% tai 11,5% niin laskennallinen oikea palkka per tunti on 9,17 euro tunnilta 9%:n panoksella.

Ja jos tästä lähdetään vielä jotain ilta- tai yölisiä ottamaan huomioon niin laskennallisesti maksettu tuntipalkka olisi paljon pienempi.

Ja tietenkin verot tellit lellit ja vellit pois. Mitähän mahtaa jäädä käteen?

En tiedä mitä tästä kuuluu ajatella.

Minusta tämä toiminta on epäeettinen. Ei ole oikein. Ei mitenkään ole.

Vierailija
6/22 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kerro, ei ole väliä kuka olen. Eteenkin tässä tapauksessa kirjoitti:

Palkka 10 eur tunti.

Niin. Palkka lomakorvauksineen on siis 10 e eikä 9. Hupsista.

Vierailija
7/22 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän tätä työnantajana ja oma poika on tehnyt hommia tämän kautta työntekijänä.

Työnantajana on selkeää ja helppoa. Saan itse valita työntekijän ja koen että hän on myös motivoitunut tekemään työtä kun kerran on ilmoittautunut juuri tähän työhön. Aiemmin normi vuokratyö firman kautta tuli vähän kaikenlaisia työntekijöitä. Ykskin ei viime vuonna enää jaksanut tulla uudenvuoden aatonaattona eli vuoden viimisenä työpäivänä töihin kun oli jo lähtenyt juhlimaan toiselle paikkakunnalle. Oli 2vk pätkän tehnyt meillä.

Nyt olen saanut esim iltavuoroon apukäsiä noin 45min varoituksella kun on porukkaa jäänyt iltavuorosta pois. Aiemmin ainakin 2 pv etukäteen piti tietää tarve kun asiat meni välikäsien kautta. Lisäksi tämä on jonkun verran pienempi komissioinen kuin perinteiset vuokrafirmat.

Vierailija
8/22 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No go! Taustalla tapahtuva työ on niin järkyttävää säätämistä ettei tuo app ole ketterä ja kätevä kuin korkeintaan ulospäin. Työntekijöitä soitellaan töihin ja harva tekijä löytyy suoraan apin kautta vaan treamerin työntekijät metsästävät sopivat tekijät tehtäviin jolloin pidetään yllä kuvaa toimivasta palvelusta.

Vierailija
9/22 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme työllistäneet tuon kautta useita kertoja simppleihin tehtäviin kuten tuotteiden kieliversioiden tarroitukseen ja uudelleenpakkaukseen pieniä määriä. Aina on työt tulleet tehtyä ja palkankin ovat saaneet. 

Käsittääkseni työntekijät ovat olleet tyytyväisiä ja useat ovatkin teheneet paljonkin keikkaa esim. opiskelun ohessa Treamerissa. 

Vierailija
10/22 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on inhottavaa että tehdyn työvuoron jälkeen tuossa sovelluksessa arvioidaan 1-5 pisteytyksellä.

Työntekijä.

Ja luvatusta palkasta on vähennetty 10euroa.

Vierailija
11/22 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sovellus ei toimi onko muilla sama vika palkka on huono joissain töissä mut tätä voi tehdä silloin kuin jaksaa lisä hommana

Vierailija
12/22 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse hain määräaikaiseen tehtävään. Yritys johon hain ei tehnyt päätöksiä työntekijöistä ja jouduin lopulta soittamaan Treamerille, koska mitään ei kuulunut useaan päivään. Puhelimeen vastannut Treamerin työntekijä sanoi välittävänsä motivaationi työpaikkaa kohtaa yritykselle. Hän sanoi, että kyseisellä yrityksellä oli kestänyt päätösten teossa ja että olisin harrastuneisuuteni puolesta hyvä kyseiseen työhön. Noin tunti puhelun jälkeen yrityksestä tuli tieto, että en tullut valituksi. Yrityksellä oli useisiin toimipisteisiin haku samaan aikaan ja kaikki päätökset tehtiin ilmeisesti kyseisen tunnin aikana, joten hakijoita ei ole voinut olla paljoa. Hakijana tästä jäi vähän huono maku sekä Treamerista että yrityksestä. Ilmeisesti vaikka Treamerin sivuilla kerrotaan, että motivaatiota työpaikkaa kohti voi osoittaa soittamalla heille ja he välittävät kyseisen motivaation yritykseen, siitä ei ole hyötyä. Oma-aloitteisuuden osoittaminen ja halu saada tietää paikasta ja osoittaa motivaatio ilmeisesti vain pienentävät mahdollisuuksia saada paikkaa, koska yritykset eivät halua tehdä päätöksiä siitä kenet palkkaavat.

Vierailija
13/22 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuo palkanmaksu oikein menee? Jos kaupan alan Tes:n mukaan kuulun korkeimpaan palkkaluokkaa niin miten nuo yritykset pystyy sitä noudattamaan tai noudattavatko yleensäkään jos työvuoroehdotuksessa on mainittu joku palkka niin käykö yksiin tes:in kanssa? Perustin profiilin mutta en ole sitä loppuun asti vielä tehnyt koska tuolla pitää lähettää kuva henkilötodistuksesta niin en varmasti lähetä omaa hetua kenellekään. Olisi hieman luotettavampaa jos ensiksi olisi työhaastattelu naamatusten ja voisi silloin antaa paperit turvallisesti.

Vierailija
14/22 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisille tuo on tarkoitettu? Voiko töitä hakea muutkin kuin nuoret, esim. 50-vuotiaat?

Vierailija
15/22 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 48v ja tehnyt keikkaa aktiivisesti nyt vuoden treamerin kautta.

Olen ollut tyytyväinen palveluun, mutta nyt korona-aika on vaikuttanut monella tapaa.

Asiakaapalveluun on hankalampi saada yhteyttä, työntekijät ovat vähemmän yhteydessä, jos keikalla on ongelmia niiden selvittäminen hankalaa...

Palkkapäivätkin vähenivät 1xvko joten jos edellisen viikon keikkaa ei maanantaina ole kuitattu tehdyksi saa paljan vasta siitä seuraavalla viikolla.

Vierailija
16/22 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkäs tämä henkilötunnus, passi tms puoli? onko kannattavaa

Vierailija
17/22 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ajatellut palkka sisältää lisät, lomakorvauksen ym.eli tunti palkka ei ole minkään tessin rajoissa. Myös tulevaisuudessa vaikuttaa useaan asiaan esim. Työmarkkinatuen summaan joka tulee olemaan huomattavasti pienempi. En suosittelisi kenenkään ryhtyvän tähän. Opiskelijalle iha ok lisä tienesti mutta ei kokeneella konkarilla lähteä alle harjottelian palkalle. Oletteko pyytäneet koskaan palkkatodistusta?

Vierailija
18/22 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusia kokemuksia tästä muilla?

Vierailija
19/22 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu varmaan minkä alan töitä etsii. Aika vähän on tarjolla töitä ja itse en sieltä työvuoroja saanut. (15v työkokemusta) Yritykset avaavat vuoroja eivätkä vastaa niihin mitään ennen kuin ehkä viime tingassa jos sattuu olemaankin tarve. Eli tarvetta ei oikeasti ole vielä. Työntekijöiden kyykyttämistä siis, kun pitäisi muutaman tunnin varoitusajalla lähteä jos sattuu työvuoron saamaan... Suosittelen muita työntekijöiden välitysfirmoja..

Vierailija
20/22 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu suositteli tätä yritystä. Päätin kokeilla, koska palkka maksetaan kerran viikossa ja oletin, että on varmasti töitä. Miten väärässä olinkaan.

Todellisuus on kuitenkin se, että voit ehdottaa itsesi vuoroon, mutta menee TUNTEJA, ennen kuin saat tietää saitko kyseisen vuoron. Sinut valitaan vuoroon, jos yritys OIKEASTI tarvitsee työntekijän.

Jos yritys tarvitsee työntekijän mahdollisimman pian, esim klo 12-18, niin klo voi olla 11:30, eikä vieläkään mitään tietoa, saitko vuoron. Todella sekavaa ja toisen ajan tuhlaamista.

4 kuukautta heidän listoilla olleena voin kertoa, että olen tehnyt 2 (!) työvuoroa. Sitä ennen hakemut valehtelematta ainakin 80 eri vuoroihin.

Tämä yritys ei todellakaan ole valmis. Monessa eri vuokrafirmoissa olleena voin sanoa, että Treamer on huonoin kaikista.

Hakekaa Eezyyn, Verticoon, Baronaan, Vara-apuun, Staffpointiin ym, jotka ovat olleet alalla pitkään.