Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kotikonsteja kuukautisten loppumisen edistämiseksi. Olen 54-vuotias ja haluaisin päästä eroon tästä riesasta.

Vierailija
24.07.2017 |

Yliajalla siis mennään, kun keskimääräinen loppumisikä on Duodecimin mukaan 51 vuotta.

Ja tämäkin ilmeisesti laskettu siten, että kuusi kuukautta on viimeisistä kuukautisista.

Nyt vielä bonuksena tässä iässä, että ovat epäsäännöllistyneet. Eli koskaan ei voi tietää milloin alkavat. Koko ajan ihmisten ilmoilla pitää olla tarkkaavainen ja pitää housuissa jotain pikkusuojaa.

Tupakointia ja muita epäterveellisiä elitapoja olen aina noudattanut, joten niitä ei kannata ehdottaa.

Ei joku tietäsi ihan omakohtaisesti tai äitien ym. toimintatavoista tässä tilanteessa?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohdunpoistoa suosittelen, mutta ei taida olla kotikonsti.

Vierailija
2/10 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen hankinta,eikös kuukautiset lopu kun nainen on raskaana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä ne pian loppuu. Minäkin olin 54-v, kun tuli viimeiset menkat alkaen 14.9.14. Eikä ne tuossa iässä ole enää runsaatkaan. Kotikonsteja ei ole olemassa. Pidä edelleen sitä pikkuhousunsuojaa ihmisten ilmoilla. Uskon, että ensi keväänä huolesi on jo ohi.

Vierailija
4/10 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että tilanteelle voi itse tehdä mitään, kun kerran tupakoinutkin olet:D

Itselläni kuukautiset alkoivat ensin harvenemaan, olin tuolloin 46 vuotias. Nyt olen 50 ja kuukautiset tulevat ehkä kerran vuodessa ja  todella niukkana enää silloinkaan.

Pelkäsin, että joudun kärsimään vuodoista vielä vaikka kuinka pitkään, sillä edesmennyt äitini oli kuollessaan 68 ikäinen ja hänellä oli kuukautiset kertomansa mukaan elämänsä loppuun asti.

Olen käynyt sterilisaatiossa 20 vuotta sitten, kenties tämä aiheutti omalla kohdallani vaihdevuosien aiemman alkamisen.Limakalvojen kuivuudesta en kärsi, ei ole paino noussut, ei ole mielialan vaihteluita tmv. Ainoa oire on iltaisin esiintyvät kuumat aallot.

Olen niin tyytyväinen, että jäävät pois ja elämä on nyt aika helppoa, kun ei tarvitse enää tuotakaan asiaa  juuri miettiä.

Vierailija
5/10 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkikuisma on kuuleman mummojen konsti helpottaa vaihdevuosivaivoja. Jouduttamisesta en tiedä.

Vierailija
6/10 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hormonikierukka. Ei tosin kotikonsti.

Vierailija
7/10 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

E-pillerit.

Vierailija
8/10 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hevosille annetaan munkinpippuria kun tammat oikuttelee kiimoissaan.

Vierailija
9/10 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko, että tilanteelle voi itse tehdä mitään, kun kerran tupakoinutkin olet:D

Itselläni kuukautiset alkoivat ensin harvenemaan, olin tuolloin 46 vuotias. Nyt olen 50 ja kuukautiset tulevat ehkä kerran vuodessa ja  todella niukkana enää silloinkaan.

Pelkäsin, että joudun kärsimään vuodoista vielä vaikka kuinka pitkään, sillä edesmennyt äitini oli kuollessaan 68 ikäinen ja hänellä oli kuukautiset kertomansa mukaan elämänsä loppuun asti.

Olen käynyt sterilisaatiossa 20 vuotta sitten, kenties tämä aiheutti omalla kohdallani vaihdevuosien aiemman alkamisen.Limakalvojen kuivuudesta en kärsi, ei ole paino noussut, ei ole mielialan vaihteluita tmv. Ainoa oire on iltaisin esiintyvät kuumat aallot.

Olen niin tyytyväinen, että jäävät pois ja elämä on nyt aika helppoa, kun ei tarvitse enää tuotakaan asiaa  juuri miettiä.

Taitaa olla äitisi laittanut omiaan. 

Kellään 68-vuotiaalla ei ole kuukautisia. Paitsi tietysti jollain intialaisella Guinessin ennätyskirjassa. 

Vierailija
10/10 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäsäännölliset ja runsaat lyhyet vuodot ennustavat loppumista, olet ihan siinä kynnyksellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän neljä