Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tällaisen kannabiksen käytön dekriminalisoinnin hyväksyisin myös Suomessa

Vierailija
24.07.2017 |

(Lääkekannabiksen lisäksi.)
Kannabista saisi polttaa 1-2 annosta siihen erikseen tarkoitetussa kahvilassa/baarissa/yökerhossa, jossa olisi erillinen tila siihen. Paikasta ei saisi viedä kannabista ulos. Esimerkiksi sisääntullessa saisi kupongin, jota vastaan ostaa yhden annoksen (tai mikä nyt olisi sopiva määrä). Annos pitäisi polttaa paikassa ja sitä valvottaisiin. Näiden paikkojen ulkopuolella kannabiksen hallussapito olisi edelleen laitonta.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan vain kysyä, että miksi näin

Vierailija
2/5 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluan vain kysyä, että miksi näin

Koska itse hyväksyn viihdekäytön ja mielestäni rajoitettu salliminen vähentäisi sitä viehätystä, mikä tulee siitä, kun joku on kokonaan kielletty. Tuossa mallissa joku ei voisi päivät pitkät istua tuolla vain pössyttämässä, pitäisi välillä tehdä muutakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salli mun nauraa. Ja alkoholiakin saa korkeintaan kaksi annosta valvotusti nauttia ja sitten kotiin. Vois olla hyväkin kyllä.

Vierailija
4/5 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kannata! Kannabiksen dekriminalisoiminen ja bisneksen leikkaus rikollisilta tekisi ison loven mun lompakkoon.

Vierailija
5/5 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Salli mun nauraa. Ja alkoholiakin saa korkeintaan kaksi annosta valvotusti nauttia ja sitten kotiin. Vois olla hyväkin kyllä.

Avasin tän ketjun myös siitä uteliaisuudesta, että mitä tulee mieleen, miksi ei toimisi. Eli tarkempia perusteluja kaipaisin vielä, kiitos.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kaksi