Sellainen seksi jossa mies hallitseva ja "voimakkaampi osapuoli ja nainen taas vastaanottava, nautinnolle antautuva
on sairasta. On tasa-arvon vastaista jos nainen uskaltaa päästää irti kontrollista tai olla passiivinen. Sellainen ei sitä paitsi edes kiihota miehiä.
Kommentit (5)
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihmeen valta-asema seksiin muka tarvittaisiin? Ei kummankaan tarvitse olla hallitseva.
Aloittajan käyttämä sanavalinta on ehkä huono. Itse sanoisin pikemminkin että kukaan ei voi olla yhtaikaa sekä antava että vastaanottava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihmeen valta-asema seksiin muka tarvittaisiin? Ei kummankaan tarvitse olla hallitseva.
Aloittajan käyttämä sanavalinta on ehkä huono. Itse sanoisin pikemminkin että kukaan ei voi olla yhtaikaa sekä antava että vastaanottava.
Miksi ei voi? Seksissä mies antaa naiselle nautintoa ja nainen miehelle ja nimenomaan usein ihan samaan aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei voi? Seksissä mies antaa naiselle nautintoa ja nainen miehelle ja nimenomaan usein ihan samaan aikaan.
Tietenkin jos ajatellaan seksiä kokonaisuutena. Mutta sillä hetkellä kun seksiä harrastetaan, niin toinen on vastaanottava ja toinen antava. Rooleja voi tietenkin vaihdella, mutta kukaan ei pysty olemaan molempia yhtäaikaa.
Jos nainen liikkuu ratsastaessaan ja mies liikuttaa samaan tahtiin lantiotaan ylös-alas, kumpi on dominoiva varsinkin jos mies pitää käsillään naisen lantiosta kiinni? Tämä on yksi suosikkiasennoistamme. Muuten annan miehen viedä, mutta olen koko ajan aktiivinen minäkin. En vain osaa ottaa ohjaksia, kun lopputuloksena mies kuitenkin tuottaa minulle o:n. Pois en tätä miestä vaihda vaikka viekin seksissä. Haittaako se sinua? Vaikka haittaisikin, en välitä.