Mitä ajattelet jos näet raskaana olevan naisen alkossa?
? Pitäisi käydä ostamassa k uohuviini lahjaksi mutta pelkään paheksuvia mulkoiluja :(
Kommentit (14)
Jos et ala juoda sitä siellä niin kissaakin kiinnostaa.
En ajattele mitään. Ne joilla on ongelma, eivät mene reippaasti raskausaikana alkoon, he erottuisivat kyllä joukosta.
Sinne vaan. Jos joku on niin tyhmä ettei ymmärrä että Alkossa voi käydä muutenkin kuin omaan välittömään janoon täydennystä hakemassa ei heidän mielipiteellään ole mitään väliä. Ei sun tarvitse selitellä, ikää ja rahaa jos löytyy voit käydä Alkossa ostoksilla.
Ajattelisin, että hänen ostoksensa on todennäköisesti jollekin muulle. Etenkin jos on ihan normaalin näköinen nainen eikä mikään deekulookki muutoin.
En mitään. Itsekin raskaana ollessa käynyt ostamassa lahjapullon Alkosta, ei tullut kyllä mieleen että siitä joku jotain erityistä ajattelisi.
Olen käynyt muutaman kerran nyt raskausaikana ja viime raskaudessakin hakemassa miehelle/muulle perheelle viikonlopuksi viinipullon, eikä ole tullut mieleen mitä muut siitä ajattelevat. Joskus olen hakenut tavan kaupasta muiden ostosten ohella saunaoluenkin. Tuskin kukaan siitä mitään ajattelee, tai jos ajattelee niin anna ajatella!
T. Rv 32
En yhtään mitään, kosks en vahtaa muita ihmisiä. Pikkupaikkakuntalaisten tapoja sellainen.
Eikö raskaanaolevat saa enää edes liikkua normaalisti ulkona? Itse olin baareissakin raskaana (alkoholittomalla linjalla).
Ei vois vähempää kiinnostaa. Mulle on aivan yks hailee keitä siellä Alkossa tai missään muuallakaan on!
Ajattelisin, että käyttääkö tuo poloinen energiaansa sen ajattelemiseen, mitä muut ajattelevat.
Kävin hakemassa siskon polttareihin skumppaa muutaman pullon alkosta. Silloin olin rv 35.
Ei minua kiinnosta muiden ihmisten ostokset tai terveydentila ym, kun käyn kaupoilla. Jos jostain syystä erehtyisin katsomaan pidempään, niin varmaan ajattelisin, että ostaa juurikin lahjaksi.