Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ajattelet jos näet raskaana olevan naisen alkossa?

Vierailija
24.07.2017 |

? Pitäisi käydä ostamassa k uohuviini lahjaksi mutta pelkään paheksuvia mulkoiluja :(

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua kiinnosta muiden ihmisten ostokset tai terveydentila ym, kun käyn kaupoilla. Jos jostain syystä erehtyisin katsomaan pidempään, niin varmaan ajattelisin, että ostaa juurikin lahjaksi.

Vierailija
2/14 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et ala juoda sitä siellä niin kissaakin kiinnostaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ajattele mitään. Ne joilla on ongelma, eivät mene reippaasti raskausaikana alkoon, he erottuisivat kyllä joukosta.

Vierailija
4/14 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinne vaan. Jos joku on niin tyhmä ettei ymmärrä että Alkossa voi käydä muutenkin kuin omaan välittömään janoon täydennystä hakemassa ei heidän mielipiteellään ole mitään väliä. Ei sun tarvitse selitellä, ikää ja rahaa jos löytyy voit käydä Alkossa ostoksilla.

Vierailija
5/14 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään.

Vierailija
6/14 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelisin, että hänen ostoksensa on todennäköisesti jollekin muulle. Etenkin jos on ihan normaalin näköinen nainen eikä mikään deekulookki muutoin.

Vierailija
7/14 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. Itsekin raskaana ollessa käynyt ostamassa lahjapullon Alkosta, ei tullut kyllä mieleen että siitä joku jotain erityistä ajattelisi.

Vierailija
8/14 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt muutaman kerran nyt raskausaikana ja viime raskaudessakin hakemassa miehelle/muulle perheelle viikonlopuksi viinipullon, eikä ole tullut mieleen mitä muut siitä ajattelevat. Joskus olen hakenut tavan kaupasta muiden ostosten ohella saunaoluenkin. Tuskin kukaan siitä mitään ajattelee, tai jos ajattelee niin anna ajatella!

T. Rv 32

Vierailija
9/14 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään mitään, kosks en vahtaa muita ihmisiä. Pikkupaikkakuntalaisten tapoja sellainen.

Vierailija
10/14 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö raskaanaolevat saa enää edes liikkua normaalisti ulkona? Itse olin baareissakin raskaana (alkoholittomalla linjalla).

Vierailija
11/14 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vois vähempää kiinnostaa. Mulle on aivan yks hailee keitä siellä Alkossa tai missään muuallakaan on!

Vierailija
12/14 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lla huono itsetunto. :(

Vierailija
13/14 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelisin, että käyttääkö tuo poloinen energiaansa sen ajattelemiseen, mitä muut ajattelevat.

Vierailija
14/14 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin hakemassa siskon polttareihin skumppaa muutaman pullon alkosta. Silloin olin rv 35.