Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten nuoret naiset meikkaa kulmakarvansa? Siis niin että lopputulos on luonnollinen mutta tarkkarajainen?

Vierailija
24.07.2017 |

Itse olen kokeillut kynää ja nestemäistä kulmaväriä jota levitetään harjalla mutta en saa halutunlaista lopputulosta. Nuorilla naisilla instakuvissa on usein kauniit kulmat: leveähköt mutta ei liian paksut, maalatut mutta ei liian, ja silti siistit ja tarkkarajaiset. MITEN sellaiset saa?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuri kiitos keskustelusta ja vastauksista!

En olisi osannut kuvitellakaan, että kulmiin käytetään luomiväriä. :D No, osaanpa nyt soveltaa ohjeita käytännössä, kunhan kipaisen meikkikauppaan ensin. Minulla on itselläni luonnostaan tummat kulmat, joita olen kynällä väsäillyt parempaan muotoon. Mutta eihän niistä saa ilman hermojen menetystä eikä oikeastaan silloinkaan vastaavia kulmia mitä tuijottelen kaupungilla rakkaudella. Todennäköisesti minun kuitenkin on parempi käyttää väritöntä geeliä, ettei tule liian tönköt kulmat.

Vierailija
22/23 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi muistaa, että aika monella alkaa vanhemmiten karvankasvu heiketä ja hiukset harveta ihan riippumatta siitä miten niitä on aiemmin käsitellyt. Naisillakin hiukset ohenee, vaikkei niitä olisi koskaan nypitty kuten kulmia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta eihän niistä saa ilman hermojen menetystä eikä oikeastaan silloinkaan vastaavia kulmia mitä tuijottelen kaupungilla .

Miltäköhän tuntuisi olla noin pinnallinen ja aivopesty?

Jep, hanki sinä täydelliset kulmakarvat, jos muuten hermosi eivät kestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kolme