Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yksin reissuun

Vierailija
23.07.2017 |

Vihdoin tajusin että turha vinkua ketään seuraksi mihinkään ja miesystäväkin pyörii vain sukulaistensa kanssa. Omat lapset jo lähes aikuisia joten ylihuomenna kahden päivän hotellireissu varattu.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä sama tilanne. Syyskuussa 2 viikon loma ja pakko lähteä yksin, koska ei vaan ole ketään jota voisi pyytää mukaan. :(   Mutta on jo kolmas ulkomaan matka yksin. Tottunut.

Vierailija
2/6 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et oo tosissas, mä tein just ihan saman jutun ekaa kertaa elämässäni!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen myös parhaillaan ensimmäistä kertaa elämässä yksin ulkomailla matkalla. Jotkut kotopuolessa ihmettelivät, kun läksin yksin reissuun, mutta siinäpähän ihmettelevät.

Vierailija
4/6 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottunut kirjoitti:

Itsellä sama tilanne. Syyskuussa 2 viikon loma ja pakko lähteä yksin, koska ei vaan ole ketään jota voisi pyytää mukaan. :(   Mutta on jo kolmas ulkomaan matka yksin. Tottunut.

Itse olin yksin juuri ulkomailla kaupunkilomalla. Oikeastaan kukaan ei matkusta yksin. Se on hämmästyttävää, miten ihmiset ovat niin riippuvaisia siitä ajatuksestaan, että yksin ei voi matkustaa. Sit ne jää mieluummin matkastamatta. No yks taiwanilainen jätkä oli samas hotellis, joka myös oli yksin. Tuli juttelemaankin hotellin parvekkeella eräänä aamuna karmaisevan kannabisiltani jälkeen. Minua häiritsi usein ajatus, että olen ainoa yksin. Onneksi tunnistin sen helposti, eikä se päässyt nujertamaan minua sentään. On niin vähän kavereita täällä Suomessakin ja se ainoakin, jonka kanssa joskus vielä matkustelin, alkoi käymään himokalliilla ja eksoottisilla Olympian matkoilla. Ei minulla sellaisiin ole varaa ja toisaalta minulle riittää Eurooppa ja kaupunkilomat.

Vierailija
5/6 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan mahtavaa, eletään tätä elämää niin kuin itse halutaan :)

Vierailija
6/6 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen myös katsastelemassa lomaa syyskuulle, jolloin kukaan ei taatusti pysty lähtemään mukaan... eli yksin. Vähän jännittää jätänkö reissussa tekemättä asioita, koska siis yksin. En ole matkustellut oikeastaan kahdeksaan vuoteen ihan taloudellisista syistä. Nuorempana ja ex-miehen ja lasten kanssa paljonkin.