Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millä seksihalut keski-ikäisestä naiselta pois?

Vierailija
23.07.2017 |

Kun kukaan ei halua kanssani seksiä ja jos en saa seksiä säännöllisesti valon valkovuotoa kuin niagara. Mikä siis avuksi?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kas kun just samaa itse pähkäilen :) Aloitin lenkkeilyn ja sehän vaan lisää intoa. Pääkoppa kuin kakskymppisellä, ulkonäkö kuin kuuskymppisellä. Ei kelpaa kellekään, mutta hormooneja ei saa pois päältä.

Sama juttu täälläkin, tosin mitään seksisuhdetta en hae vaan itseäni houkuttaa ainoastaan oikea parisuhde jossa luonnollisesti on seksiäkin. Jopa paljonkin.

N40

Vierailija
22/31 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuoret eivät tiedäkkään kuinka kiimaisia keski-ikäiset naiset ovatkaan. Käytettävissä olevien miesten määrä on haaste viriileille naisille.

En ole vielä edes kolmekymmentä ja toivon päivittäin että pääsisin haluista eroon. Ei kai tämä tule pahenemaan?

Minulla ainakin vaihdevuosioireet pahentaa, luulin ja toivoin että hiipuisi mutta mitä vielä, nuoruus tuli uudelleen. Eikä mikään auta.

Vahvistan tämän havainnon. Viimeistään vaihdevuosien edellä tulee ihan sietämätön olo, joskus tekisi mieli kieriskellä miehen edessä kuin kiimainen naaraskissa. Olen 51-vuotias ja odotan vain että tämä loppuisi.

Kiitos päivän nauruista, kuvasit kyllä osuvasti minunkin tuntemukseni :D Ikää 50v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hormoonikierukka. Tämä ihanuus vei haluja. Nyt ei ärsytä niin paljoa elää puutteessa, kun ei ole halujakaan. Suosittelen!!

Ei toimi kaikilla. Minua haluttaa enemmän kuin koskaan. Onneksi löysin vanhoilla päivillä kivan miehen.

Hyvä tietää tuo,  ettei mene hankkimaan kierukkaa, koska nytkin on jo aika pitelemätön olo :D

Vierailija
24/31 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisilla himot lisääntyvät iän myötä. Ei auta muu kuin ottaa pari kolme rakastajaa!

Sitä odotellessa. Vaimo on nyt 40 ja "kiimainen" hän oli joskus 20 vuotta sitten kun oltiin tuore pari. Sitten 3-kymppisenä piti polkea kuin tulpatonta mopoa muutamaan otteeseen että sai pullat uuniin. Nyt 4-kymppisenä antaa säpiä kerran viikossa ja sanoo ettei kukaan muu 4-kymppinen mies pitkässä parisuhteessa saa näin usein. Minulle kelpaisi kyllä vaikka joka päivä eikä kaksikaan kertaa päivässä olisi liioittelua. Jonkun nuoren ja kiimaisen kanssa varmaan saisin sydärin 8)367

Vierailija
25/31 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielialalääkkeet vähentää seksihaluja.

Vierailija
26/31 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki joku turpauuno sohvalle haisemaan.

Vierailija
27/31 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielialalääkkeet vähentää seksihaluja.

Myönnetäänköhän niitä himoja hillitsemään kuitenkaan jos mieliala on hyvä, suorastaan loistava? :D

Vierailija
28/31 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen vasta 35 ja hirveät himot viimeisen vuoden ajan. Toivottavasti tämä ei pahene tästä.

Vierailija
29/31 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkakaa puumiksi.

-m19

Vierailija
30/31 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

50 v lähestyy ja koko ajan panettaa. Pakko oli hommata rakastaja kun oma mies ei anna tarpeeksi.

Vierailija
31/31 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne häviää tarjonnan puutteessa. En enää etsi ketään. Takana kaksi pitkää suhdetta.